AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 Er så fortvilet. Har hatt kjæreste i to år, før var det masse god sex, men nå er vi begge liksom litt forandret. Vi har sjelden sex, ofte er det pliktsex når vi møtes (avstandsforhold). Jeg blir så opphengt i dette at det bare ødelegger mer og mer. Sexen kunne også vært mer spennende, men jeg sliter masse med lav selvtillit over kroppen min. Har noen kilo for mye, og fokuserer altfor mye på dette. Gode råd?! Anonymkode: f0171...017
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #2 Skrevet 28. juli 2018 Hah, er som om jeg skulle skrevet dette selv. Føler det på samme måte. Har ikke hatt et så sinnsykt sexliv. Er med min tredje kjæreste nå. Første hadde jeg sex med 2 ganger, han var den første. Dette forholdet varte ikke lenge, derfor kun de to gangene. Min andre ble det en del sex med i starten også dabbet det av. Han ville prøve nye ting og jeg var åpen for det, men han tok aldri initiativ til det, kun jeg. Han ville heller ikke slikke meg, mens jeg sugde han opptil flere ganger. Endte vel opp med å ha sex kun noen få ganger i måneden, noen ganger ikke i det hele tatt. Vanskelig å holde styr på ettersom vi hadde andre problemer i tillegg. Typen min nå har jeg hatt sex med en del ganger, men ikke noe særlig lyst. Det er ikke fordi jeg ikke tenner på han, men mer fordi jeg ikke tenner på noen ting. Biting, kiling og stryking er godt, men kun i småmengder og kun litt. Etterhvert blir det for mye og da er det jo nesten å gå rett på sak. Har vel kun vært ordentlig kåt 1 gang med han. Lurer på hva det kan komme av. Vi prøver forskjellige ting, men føler ikke at det fungerer. Jeg blir jo våt, men ikke kåt. Utenom det er det folk jeg har hatt sex med utenom forhold. Fornøyd med alle og var kåt med alle. Bare ikke denne kjæresten. Håper på å få svar på det samme som deg. Anonymkode: 15e12...21c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hah, er som om jeg skulle skrevet dette selv. Føler det på samme måte. Har ikke hatt et så sinnsykt sexliv. Er med min tredje kjæreste nå. Første hadde jeg sex med 2 ganger, han var den første. Dette forholdet varte ikke lenge, derfor kun de to gangene. Min andre ble det en del sex med i starten også dabbet det av. Han ville prøve nye ting og jeg var åpen for det, men han tok aldri initiativ til det, kun jeg. Han ville heller ikke slikke meg, mens jeg sugde han opptil flere ganger. Endte vel opp med å ha sex kun noen få ganger i måneden, noen ganger ikke i det hele tatt. Vanskelig å holde styr på ettersom vi hadde andre problemer i tillegg. Typen min nå har jeg hatt sex med en del ganger, men ikke noe særlig lyst. Det er ikke fordi jeg ikke tenner på han, men mer fordi jeg ikke tenner på noen ting. Biting, kiling og stryking er godt, men kun i småmengder og kun litt. Etterhvert blir det for mye og da er det jo nesten å gå rett på sak. Har vel kun vært ordentlig kåt 1 gang med han. Lurer på hva det kan komme av. Vi prøver forskjellige ting, men føler ikke at det fungerer. Jeg blir jo våt, men ikke kåt. Utenom det er det folk jeg har hatt sex med utenom forhold. Fornøyd med alle og var kåt med alle. Bare ikke denne kjæresten. Håper på å få svar på det samme som deg. Anonymkode: 15e12...21c Det føles faktisk godt å lese at vi har det omtrent likens 😊 Det har så stor innvirkning på meg og tankene mine. Min liker ikke å slikke, jeg skulle ønske han ville det samtidig som jeg ikke vil presse han når han ikke vil. Tidligere var det mye sex og vi sovnet aldri før vi hadde hatt sex. Savner det da jeg tror det hadde gitt oss enda mer i forholdet. Vi har det godt ellers, han er en flott og bra mann. ts Anonymkode: f0171...017
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå