AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 Jeg har vært kjæreste med en mann i ett halvt år. Han er perfekt på så mange områder og en skikkelig kjekkas, men noe stusser jeg over. Han er svært lite sosial. Han har vært med meg på en del sosiale ting med mine venner, og det liker han. Vi gjør også mye sammen vi to, trener, bowling, kino, turer osv. Han er altså ikke en kjedelig særing som bare sitter inne, men er han ikke med meg, så gjør han ikke andre sosiale ting utenom med hans lille familie. Jeg har ikke møtt en eneste venn av han. I løpet av det halve året har han gått en liten tur med en kompis to ganger og vært på en guttefest. Ferier har han tidligere vært sammen med søsteren og nevøen sin eller foreldrene. Jeg hintet om at vi kanskje kunne tatt noen øl på byen med han kompisen han har gått tur med som jeg aldri har møtt og samboeren hans, men da svarte han bare at de ikke likte å gå på byen. Han er i 40-årene, jeg i 30-årene. Det er vel naturlig at kompiser får familie, liten tid osv. Men jeg tror han har vært slik lenge. Synes det er litt trist å ikke ha møtt noen venner av han. Er det rart, eller? Anonymkode: 1b597...683
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 Flere ting han holder deg utenfor? Sosme? Anonymkode: a4fab...2e7
Gjest Stella Rose Skrevet 27. juli 2018 #3 Skrevet 27. juli 2018 Har du spurt rett ut hvorfor du ikke får hilse på kompisene, hans ?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #4 Skrevet 27. juli 2018 7 minutter siden, Stella Rose skrev: Har du spurt rett ut hvorfor du ikke får hilse på kompisene, hans ? Nei, fordi han ser de så sjelden så er jeg redd for å spørre. Redd for å såre han liksom. Hadde han funnet på noe med kompiser flere ganger i løpet av denne tiden, hvor jeg ikke var bedt med, så hadde jeg garantert spurt. Anonymkode: 1b597...683
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #5 Skrevet 27. juli 2018 Han er vel bare en kjærestefyr som liker best å være med dama. Folk er ulike, selv om du er veldig sosial trenger da ikke han å være det. Dessuten er han eldre enn deg. Folk forsvinner stort sett senest i løpet av 30 åra med kjærestene sine, får barn og dukker opp ikke opp igjen før 30+ år senere. Du blir nok snart venneløs selv skal du se. Anonymkode: 525a3...9a0
_Mayhem_ Skrevet 27. juli 2018 #6 Skrevet 27. juli 2018 Han er vel bare en introvert da, som en introvert selv så behøver jeg tid til å lade batteriene og setter stor pris på egentid eller rolige kvelder uten noe å gjøre hele tiden. Tror du må bare si det rett ut at du ønsker å hilse på vennene hans. Foreslå å ta en øl i hagen med dem eller en reke/øl kveld. 1
Gjest BearMama Skrevet 27. juli 2018 #7 Skrevet 27. juli 2018 Spør rett ut. Jeg har lyst å treffe vennene dine og bli kjent med dem. Kan vi ikke invitere dem på litt vin og reker eller noe?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #8 Skrevet 27. juli 2018 Er ikke sikkert han har så mange nære venner da.. Anonymkode: 1f4e6...93e 2
Virrevirrevapp Skrevet 27. juli 2018 #9 Skrevet 27. juli 2018 Hvis vennene hans ikke liker å gå på byen, inviter dem på pizza og film, da vel. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #10 Skrevet 27. juli 2018 Skeptisk!! Hva med sosme? Spør av en grunn. Anonymkode: a4fab...2e7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #11 Skrevet 27. juli 2018 Det kam vel hende han ikke har venner? Anonymkode: 3d16a...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #13 Skrevet 27. juli 2018 Hvorfor er du så opptatt av dette ts? Hvis du liker han som person, synes jeg du skal fokusere på det. Mange idag sklir ifra venner, noen flytter, noen stifter familie, mange har nok med sitt, og ikke minst sosiale media som har gjort at mange sitter på hver sin tue... Jeg blir mer skeptisk til folk som deg ts, som MÅ vite dette, må spørre osv. Det er ikke alle som har gode venner, og det kan være mange grunner til det, som ikke trenger å gjøre han merkelig. Det er også en styrke at folk klarer å være endel aleine, tenker jeg, enn folk som må være rundt andre folk nærmest 24/7...Vet at det finnes en mellomting, men igjen : synes du skal ha fokus på han og det dere har sammen. Anonymkode: b5cf7...84a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå