Nordnorg Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 (endret) Hei, jeg er en jente på 22år. Har ingen venner her jeg bor nå. Har hatt ganske dårlige erfaringer spesielt de siste tre årene der jeg ofte blir avvist eller avtaler blir avlyst en time før. Føler jeg ikke er ønsket å jeg har lyst å skape vennskap der man kan være ærlige og seg selv. Jeg er litt sjenert å kanskje litt innestengt, vil tro dette har mye med at jeg ikke har så mye sosial erfaring. Vet dere om noen måter å finne nye venner på eller er det kanskje mulig å finne noen her? Åpen for alle forslag å takk for at du tok tiden til å lese Endret 7. september 2018 av Nordnorg
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 Legg ut nåke info om deg sjøl og dine interesser og kor du held til så kan det henda det dukkar opp nokon. Anonymkode: c1a0d...374
holasi Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 Hvor holder du til? Er selv ei jente på 21 år (blir 22 i år). Har ikke så mange venner, så skjønner hva du mener. Er bare å sende en pm. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå