Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Noen som vet om man har lov til å ha med seg sphynx i utearelaet til restautanter eller inn på kjøpesenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det er lov, men jeg synes ikke det høres spesielt hyggelig ut for katten? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Hyggeligere enn å være igjen hjemme når det er fint vær ute😃

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ikke, men er det ikke bare å prøve da? Det verste som skjer er at de kommer bort til deg og sier ifra! Ser folk stadig har med små hunder :)

Exoticen min og jeg blir med😁

Anonymkode: 41d8b...6b8

AnonymBruker
Skrevet

Katter trives best hjemme. Å bli flyttet rundt til ny områder er svært stressende for de. Katter og hunder er ulike dyr.

Anonymkode: ba6cf...75b

AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2018 den 21.34, ml92 skrev:

Noen som vet om man har lov til å ha med seg sphynx i utearelaet til restautanter eller inn på kjøpesenter?

Jeg ser denne tråden er noen dager gammel, men bare for å ha sagt det: I denne sammenhengen vil jeg påstå at katt er katt. Hvilken rase den er av bør være helt uvesentlig. 

Anonymkode: dafd0...b8d

Skrevet
På 30.7.2018 den 6.11, ml92 skrev:

Hyggeligere enn å være igjen hjemme når det er fint vær ute😃

Hyggeligere for hvem? For en katt tror jeg fort det kan være hyggeligere å være hjemme. Det hadde vært noe annet å ta den med utenfor døra og latt den utforske på egne premisser. Men å ta den med seg på restauranter eller kjøpesenter høres ut som noe du gjør for din egen del. For katten vil det fort fortone seg som en myriade av skumle, ukjente lukter og lyder. 

Skrevet
On 7/27/2018 at 9:34 PM, ml92 said:

Sphynx er ett dyr, steder med forbud mot dyr har da selvfølgelig også forbud mot Sphynx. 
Hvorfor skulle forbudene gjelde kun enkelte raser? Det er kun godkjente servicedyr på jobb som har tilgang til steder hvor dyr forbys. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...