Gå til innhold

Er du noen gang sint fordi du er singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det for det meste bra som singel. Alle de jeg kjenner av det andre kjønn er hyggelige og koselige. Noen ganger opplever jeg likevel et ubestemmelig sinne og frustrasjon.. Noen ganger er det ikke på noen eller noe spesielt.. Andre ganger er det ting som normalt ikke jeg bryr meg noe om som gjør meg sint.. noen ganger har jeg et urettferdig sinne mot det andre kjønnet .. og noen ganger er jeg sint på meg selv..

Jeg føler vel at de periodene dette sinnet kommer så har det litt rot i at jeg i disse periodene har frustrasjon over singeltilværelsen.. 

Noen som kjenner seg igjen? .. og hvordan håndterer du det? 

Anonymkode: c6d5c...bb3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har aldri vært sint for å være singel. Men for å være i ett forhold derimot.  Er skikkelig sint på meg selv fordi jeg har brukt 6 år av mitt liv til å være sammen med en mann som er psykopat og som har ødelagt meg. Jeg klarte selvfølgelig å være en kjempe idiot å få barn med denne mannen. 22 år gammel sum og naiv. Superforelsket og ble gravid etter bare å ha kjent han i 5 mnd. Verre kunne det ikke blitt. Nå nermere jeg meg tredve og ser at de valgene jeg har tatt er heeeelt på trynet. Det er en trøst at jeg har ett fantastisk barn som jeg elsker over alt på jord og fyller dagene mine med glede.

Så nei. Noen ganger er det såååå mye deiligere å være singel. Men når man er singel så lengter man etter noen å være sammen med. Men til syvende og sist så kommer det an på hvem man er sammen med. Dårlig forhold best å være singel. Godt forhold best å være i det forholdet.  

Anonymkode: 5c68b...af8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sint, men oppgitt. Og lurer en del på hvorfor "ingen vil ha meg". Sint har jeg aldri vært, men litt irritert på det motsatte kjønn. KOmmer til å ende opp barnløs på grunn av dette og det gjør meg trist. 

Anonymkode: 5a182...708

• Liker 6
Skrevet

Nei, trives veldig godt som singel. Men så trives jeg også generelt i eget selskap og kjeder meg svært sjeldent, så det kan være det har noe å si.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, får anfall der jeg er ekstremt glad. Spesielt viss jeg ser par som går tur, handler sammen osv. Utrolig glad for at jeg bare har meg selv. Om du egentlug ønsker kjæreste bør du jo prøve å kjefte litt på deg selv når du får slike tanker.

Anonymkode: 18877...142

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Nei, det tar jeg med knusende ro. 

Skrevet

Nei, synes det er greit. Å bli singel var som å bli 18 igjen, endelig kunne jeg gjøre som jeg selv ville. xD

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, eller, mer oppgitt som nevnt over. Og så blir jeg så irritert når menn jeg overhodet ikke finnes interessante, gjerne eldre, sleske menn, viser interesse. Føler meg som en lost case, det er liksom ikke noe håp for meg.

Anonymkode: e03d1...d7e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Niks. Selvvalgt for min del og har bra drag på det motsatte kjønn. Tenker mye oftere at jeg har det bra som jeg har det, enn at jeg savner noen.

Anonymkode: 86385...a88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, eller, mer oppgitt som nevnt over. Og så blir jeg så irritert når menn jeg overhodet ikke finnes interessante, gjerne eldre, sleske menn, viser interesse. Føler meg som en lost case, det er liksom ikke noe håp for meg.

Men det hjelper å lese andres svar her, kanskje jeg bare bør prise meg lykkelig. Jeg tror problemet mitt er at jeg er veldig betatt av en som ikke vil ha meg, og det er sånn det har vært oppigjennom hele det intetsigende livet mitt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Aldri sint, men sinnsykt frustrert, og oppgitt og ensom. Klarer bare ikke å forstå hvordan jeg skal forandre på det heller, og det gjør bare at frustrasjonen vokser. 

Jeg har egentlig bare ett ønske i livet, og det er å finne ei som jeg kan dele hverdagen og livet med. Men sånn som det ser ut så er det større sjanse for at jeg blir Trumps visepresidentkandidat ved neste valg.

Endret av Miklo Velka
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Aldri sint, men sinnsykt frustrert, og oppgitt og ensom. Klarer bare ikke å forstå hvordan jeg skal forandre på det heller, og det gjør bare at frustrasjonen vokser. 

Jeg har egentlig bare ett ønske i livet, og det er å finne ei som jeg kan dele hverdagen og livet med. Men sånn som det ser ut så er det større sjanse for at jeg blir Trumps visepresidentkandidat ved neste valg.

Det er noe med utstrålingen din som ikke er så veldig positiv og tiltalende, vertfall fremstår det slik gjennom det du skriver her inne, og da tenker jeg at det må være "synelig" der ute også. 

Jeg blir rett og slett sliten og nedstemt av det du skriver, og får en tung følelse inni meg.

Endrer du holdning og innstilling vil kanskje utstrålingen også endre seg, og du vil møte noen☺

Anonymkode: 8e4e2...fb2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg har aldri vært sint for å være singel. Men for å være i ett forhold derimot.  Er skikkelig sint på meg selv fordi jeg har brukt 6 år av mitt liv til å være sammen med en mann som er psykopat og som har ødelagt meg. Jeg klarte selvfølgelig å være en kjempe idiot å få barn med denne mannen. 22 år gammel sum og naiv. Superforelsket og ble gravid etter bare å ha kjent han i 5 mnd. Verre kunne det ikke blitt. Nå nermere jeg meg tredve og ser at de valgene jeg har tatt er heeeelt på trynet. Det er en trøst at jeg har ett fantastisk barn som jeg elsker over alt på jord og fyller dagene mine med glede.

Så nei. Noen ganger er det såååå mye deiligere å være singel. Men når man er singel så lengter man etter noen å være sammen med. Men til syvende og sist så kommer det an på hvem man er sammen med. Dårlig forhold best å være singel. Godt forhold best å være i det forholdet.  

Anonymkode: 5c68b...af8

Bedre 6 år en 20, eller hele livet! 😉

Anonymkode: 61216...8e5

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sint, men oppgitt. Og lurer en del på hvorfor "ingen vil ha meg". Sint har jeg aldri vært, men litt irritert på det motsatte kjønn. KOmmer til å ende opp barnløs på grunn av dette og det gjør meg trist. 

Samme her 🙁

Anonymkode: 84402...4f5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt lei meg og skuffet over menn og mennesker generelt. Trodde faktisk folk var snillere og ærligere med hverandre. 

Sint er jeg ikke. 

Anonymkode: a0993...ac9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her 🙁

Anonymkode: 84402...4f5

Er dere dame eller mann? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan love og garantere at det at du føler deg som en lost case skinner igjennom. Kvinn deg opp!😊

Anonymkode: 18877...142

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke sint - bare veldig, veldig skuffet.

Anonymkode: 2bf28...3ae

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe med utstrålingen din som ikke er så veldig positiv og tiltalende, vertfall fremstår det slik gjennom det du skriver her inne, og da tenker jeg at det må være "synelig" der ute også. 

Jeg blir rett og slett sliten og nedstemt av det du skriver, og får en tung følelse inni meg.

Endrer du holdning og innstilling vil kanskje utstrålingen også endre seg, og du vil møte noen☺

Støttes.

Anonymkode: 6af37...201

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei. Tvert imot opplever jeg at singellivet er det beste alternativet for meg akkurat nå. Nå har jeg selv valgt å være singel, og stortrives! Føler jeg klarer å fokusere og gi 100% til utdanning og jobb. Tenker siden jeg er så ung og ambisiøs, at det er best å holde seg singel. Føler disse årene er de beste årene man har til å være litt egoistisk og selvopptatt.

Også er det jo mye du ikke vet om deg selv helt ennå. Begynner å utforske voksenlivet litt etter litt, og har fortsatt mye lærdom i vente. Livet er forsatt litt ukjent og spennende for meg, så vil helst ikke dele opplevelsen med noen andre.

Venter med dating til jeg har avsluttet utdanningen og muligens er litt eldre. Vil nyte livet som ung for meg selv..

Endret av hetia96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...