AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #61 Skrevet 28. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis 🤣🤣 Jeg benekter hvertfall ikke fakta.. Anonymkode: d861b...2e0 Jeg har heller ikke benektet at du er svak i psyken. Anonymkode: b1642...9c7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #62 Skrevet 28. juli 2018 Jeg holder helt med trådstarter her. Jeg vil hovedsakelig ha tre ting her i livet. Hus, bil og ekteskap. En ganske tradisjonell, normal og trygg tilværelse med andre ord. Er ikke interessert i å reise jorden rundt for å "finne meg selv". Livet mitt skal heller ikke bestå av sosiale medier, rus og tilfeldig sex. Setter det litt på spissen selvsagt, men det virker som om disse meningene er litt utdatert i disse dager. Hilsen m25. Anonymkode: 23845...d39 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #63 Skrevet 28. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg holder helt med trådstarter her. Jeg vil hovedsakelig ha tre ting her i livet. Hus, bil og ekteskap. En ganske tradisjonell, normal og trygg tilværelse med andre ord. Er ikke interessert i å reise jorden rundt for å "finne meg selv". Livet mitt skal heller ikke bestå av sosiale medier, rus og tilfeldig sex. Setter det litt på spissen selvsagt, men det virker som om disse meningene er litt utdatert i disse dager. Hilsen m25. Anonymkode: 23845...d39 Jeg må reise jorden rundt for å finne meg selv, mulig du ikke har det behovet men liet mitt skal ikke bestå av rus og tilfeldig sex heller. Men man blir jo ledd av dersom man mener det 😛 jentene kappes nærmest om hvem som er først ute, guttene skal legge ned flest jomfruer...i hvertfal i tenårene. Slik var det da jeg var teåring. Anonymkode: af99e...532
Gjest 007_008_007 Skrevet 28. juli 2018 #64 Skrevet 28. juli 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Særlig her i vesten. Tipper det er like ille i Scandinavia, USA og hvor andre steder,? Vet egentlig ikke om Italia og Sør-Euoropa og Asia er like ille ute kjøre? Kjenner ikke så til Kina og de landene der så kan ikke uttale meg. Men det virker som majoriteten går for Tinder. Og som at folk stort sett bare er ute etter bekreftelse. Så blir det enda flere som blir psykisk nedbrutt fordi folk ikke lever opp til forventningene eller blir dumpet. Og jeg synes det er ekkelt med folk som har ons. Mulig det er jeg som er gammeldags. K 26. Anonymkode: af99e...532 Jeg var som deg før og ble forbannet på det du beskriver. Men nå har jeg lært meg å bli med på leken og ikke legge så mye i slikt. Rett og slett "Grow some balls" (om du er mann) og aksepter at det er slik det er blitt.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #65 Skrevet 28. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har heller ikke benektet at du er svak i psyken. Anonymkode: b1642...9c7 Jeg sliter ikke psykisk, så ikke kom og spekuler i ting du ikke vet! Det går an å snakke om ting på GENERELL basis vet du. Det er forøvrig ikke lov med spekulasjoner, det står i forumreglene. kanskje du burde lese gjennom de Forøvrig interessant at så mange støtter drittsekkoppførselen som mange (både damer OG menn ja) driver med på Tinder. Ghosting er greit, å date 16 stk samtidig er greit, man skal finne seg i å bli utnytta for sex i evigheter og alt skal være så greit atte. Jeg blir fascinert! Hva skjedde med folkeskikk? DET er jo selve problemet med Tinder, folk gir f i å oppføre seg. Anonymkode: d861b...2e0 1
Jentadi Skrevet 28. juli 2018 #66 Skrevet 28. juli 2018 20 timer siden, Katten.2.0 skrev: Om man blir psykisk nedbrutt av å bli avvist på tinder burde man jo være sjeleglad at det ikke var in real life. Klok katt! 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #67 Skrevet 28. juli 2018 Høflighet er en tillitserklæring av en kultur som finnes i Norge. Derfor begynner det enda dypere og trenger å gå ganske lang i tid tilbake for å forstå hvor avsporingen skjedde. Det bør kun 5 millioner mennesker i Norge. Fantes det noe som jeg dating før? Eller var det kun sexen som naturlig førte noen sammen? Anonymkode: e840a...379
Ms.Sommerfugl Skrevet 28. juli 2018 #68 Skrevet 28. juli 2018 20 timer siden, Katelana skrev: Det jeg syns er tragisk, er at de ikke kan fortelle den koselige historien om hvordan de møttes og ble sammen. 20 timer siden, Katelana skrev: Det er ingenting som er koselig ved å møttes på tinder. Det er tragisk at det har gått over til at folk møtes over en app. Jeg møtte min kjæreste gjennom Tinder, og vi har vært sammen i nesten 4 år. Hadde dating-verden vært opp til deg, hadde jeg ikke hatt min nåværende kjæreste i dag. Det syns jeg er trist å tenke på. Jeg kan godt respektere at andre mener Tinder ikke er veien å gå for dem, men det er like tragisk hvordan du velger å fremstille denne måten og møtes på. Hvem er du til å bestemme at de som møtes på Tinder ikke har en koselig historie å fortelle? Eller at det ikke er noe som helst koselig med å treffes gjennom internett? En smule arrogant i mine øyne. 2
Katelana Skrevet 28. juli 2018 #69 Skrevet 28. juli 2018 54 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Jeg møtte min kjæreste gjennom Tinder, og vi har vært sammen i nesten 4 år. Hadde dating-verden vært opp til deg, hadde jeg ikke hatt min nåværende kjæreste i dag. Det syns jeg er trist å tenke på. Jeg kan godt respektere at andre mener Tinder ikke er veien å gå for dem, men det er like tragisk hvordan du velger å fremstille denne måten og møtes på. Hvem er du til å bestemme at de som møtes på Tinder ikke har en koselig historie å fortelle? Eller at det ikke er noe som helst koselig med å treffes gjennom internett? En smule arrogant i mine øyne. La folk få ha en egen mening. Fint for deg at du møtte din kjæreste over tinder, men det blir jo ikke en romantisk koselig historie ut av det. Det er poenget mitt. Nå får folk slutte å dra meningene mine over til noe det ikke er. 1
Katten.2.0 Skrevet 28. juli 2018 #70 Skrevet 28. juli 2018 32 minutter siden, Katelana said: La folk få ha en egen mening. Fint for deg at du møtte din kjæreste over tinder, men det blir jo ikke en romantisk koselig historie ut av det. Det er poenget mitt. Nå får folk slutte å dra meningene mine over til noe det ikke er. Hvorfor har du definisjonsmakten over hva som er romantisk? 4
Cbunke90z Skrevet 28. juli 2018 #71 Skrevet 28. juli 2018 22 timer siden, Katelana skrev: Det jeg syns er tragisk, er at de ikke kan fortelle den koselige historien om hvordan de møttes og ble sammen. Vanskelig i disse dager siden det ikke lengre er lov på mange plasser å bli sammen med folk man jobber med, og 35% av alle gifte par ble kjent via jobben så det vil påvirke dating markedet kraftig. Og de andre møtes enten på fest eller via venninner, noen har en meet cute story hvor veldig spesifikke ting måtte skje bare for at man tok den første praten. Men beliggenhet og venne/bekjent omkrets er en mye større faktor for par forhold enn noe annet.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #72 Skrevet 28. juli 2018 Hell enig, ts!!! Blir kvalm av datingkulturen jeg også!! Anonymkode: bf0b7...fb3
Ms.Sommerfugl Skrevet 28. juli 2018 #73 Skrevet 28. juli 2018 2 timer siden, Katelana skrev: La folk få ha en egen mening. Fint for deg at du møtte din kjæreste over tinder, men det blir jo ikke en romantisk koselig historie ut av det. Det er poenget mitt. Nå får folk slutte å dra meningene mine over til noe det ikke er. Hva legger du i "romantisk, koselig historie" da? For nei, meg og kjæresten møttes ikke i en blomstereng full av roser, eller i en hyggelig brosteinsgate i Paris, eller på en reise rundt jorda. For DEG er det ikke romantisk og møtes gjennom Tinder, men det betyr ikke at det ikke kan bli et fint og romantisk møte ut av det. Du sier bastant at Tinder er tragisk, og at ingen får noe romantisk eller hyggelig møte ut av det. Du skjønner hvorfor noen kanskje mener det er en smule arrogant? 2
Katelana Skrevet 28. juli 2018 #74 Skrevet 28. juli 2018 21 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Hva legger du i "romantisk, koselig historie" da? For nei, meg og kjæresten møttes ikke i en blomstereng full av roser, eller i en hyggelig brosteinsgate i Paris, eller på en reise rundt jorda. For DEG er det ikke romantisk og møtes gjennom Tinder, men det betyr ikke at det ikke kan bli et fint og romantisk møte ut av det. Du sier bastant at Tinder er tragisk, og at ingen får noe romantisk eller hyggelig møte ut av det. Du skjønner hvorfor noen kanskje mener det er en smule arrogant? Jeg skjønner bare ikke hvorfor dere ikke kan la meg ha den meningen uten at dere må påpeke at dere selv ikke er enige eller at dere selv fant kjærligheten på tinder. Jeg ser heller ikke behovet for å repitere meg selv mer enn nødvendig. Dette er min mening. Jeg kom ikke hit for å ha en heftig diskusjon om dette. Alle har forskjellige meninger om ting, da bør det vært mulig å akseptere det? Jeg aksepterer at folk bruker apper og nettsider, selv om jeg selv ikke ville gjort det. Slik er det, noen liker det og andre liker noe annet. Ferdig med saken 1
Katten.2.0 Skrevet 28. juli 2018 #75 Skrevet 28. juli 2018 34 minutter siden, Katelana said: Jeg skjønner bare ikke hvorfor dere ikke kan la meg ha den meningen uten at dere må påpeke at dere selv ikke er enige eller at dere selv fant kjærligheten på tinder. Jeg ser heller ikke behovet for å repitere meg selv mer enn nødvendig. Dette er min mening. Jeg kom ikke hit for å ha en heftig diskusjon om dette. Alle har forskjellige meninger om ting, da bør det vært mulig å akseptere det? Jeg aksepterer at folk bruker apper og nettsider, selv om jeg selv ikke ville gjort det. Slik er det, noen liker det og andre liker noe annet. Ferdig med saken Du gjør jo ikke dette. Du sier at 'det blir jo ikke en romantisk koselig historie ut av det. Det er poenget mitt' Ergo sier du at objektivt sett er alle historier hvor to møttes på tinder mindre romantisk enn måten du vil møte folk på. Omformulerer du deg til 'For meg er det ikke romantisk å møte folk slik' så er det en vesentlig forskjell fra 'Det er ikke romantisk å møte folk slik'. 5
Katelana Skrevet 28. juli 2018 #76 Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Du gjør jo ikke dette. Du sier at 'det blir jo ikke en romantisk koselig historie ut av det. Det er poenget mitt' Ergo sier du at objektivt sett er alle historier hvor to møttes på tinder mindre romantisk enn måten du vil møte folk på. Omformulerer du deg til 'For meg er det ikke romantisk å møte folk slik' så er det en vesentlig forskjell fra 'Det er ikke romantisk å møte folk slik'. Du henger deg opp i bagateller, kjære. Jeg har gjentatte ganger sagt at dette er min mening, da er det ikke min feil at du ikke har fått det med deg. 2
Katten.2.0 Skrevet 28. juli 2018 #77 Skrevet 28. juli 2018 Just now, Katelana said: Du henger deg opp i bagateller, kjære. Jeg har gjentatte ganger sagt at dette er min mening, da er det ikke min feil at du ikke har fått det med deg. Kjære? Du sier direkte at en annen brukers møte med kjæresten ikke er romantisk. Det at du har en mening frigjør deg ikke fra sosiale normer. 5
Katelana Skrevet 28. juli 2018 #78 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Kjære? Du sier direkte at en annen brukers møte med kjæresten ikke er romantisk. Det at du har en mening frigjør deg ikke fra sosiale normer. Men at du har en annen mening gir deg rett til å påpeke ditt og datt? Herregud. Det er meningsløst å ha en ‘diskusjon’ med noen som bare kritiserer mine meninger og at jeg så og si formulerte meg feil. 2
Katten.2.0 Skrevet 28. juli 2018 #79 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, Katelana said: Men at du har en annen mening gir deg rett til å påpeke ditt og datt? Herregud. Det er meningsløst å ha en ‘diskusjon’ med noen som bare kritiserer mine meninger og at jeg så og si formulerte meg feil. Jeg stiller spørsmål ved dine meninger og kritiserer måten du uttaler deg på. Du kan sette deg på bakbena til du blir blå, eller du kan revurdere hvordan din kommunikasjon oppfattes av andre. Ingen liker å bli fortalt at deres kjærlighetshistorie ikke er romantisk. 4
Katelana Skrevet 28. juli 2018 #80 Skrevet 28. juli 2018 8 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Jeg stiller spørsmål ved dine meninger og kritiserer måten du uttaler deg på. Du kan sette deg på bakbena til du blir blå, eller du kan revurdere hvordan din kommunikasjon oppfattes av andre. Ingen liker å bli fortalt at deres kjærlighetshistorie ikke er romantisk. Du kan også vurdere kveruleringen din og prøve å senke den ned en god del hakk. Jeg formulerte meg feil, jeg mente å si det var min mening. Unnskyld, er det det du vil høre? Føler du deg bedre nå? Om folk skal ta alt til seg som fordomsfullt nå til dags og ikke la andre få ha forskjellige meninger, kommer en ikke langt. Kan vi si oss ferdige nå? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå