Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et eller annet har klikka for PC`en min. Dersom jeg søker på en nettside (gjelder ikke alle), kommer det ingenting opp selv om det står "fullført" nederst på siden. Klarer heller ikke å logge meg på forskjellige steder på nettet. Har hatt det slik en periode, og begynner å lure på hva det skyldes? Noen ideèr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et eller annet har klikka for PC`en min. Dersom jeg søker på en nettside (gjelder ikke alle)' date=' kommer det ingenting opp selv om det står "fullført" nederst på siden. Klarer heller ikke å logge meg på forskjellige steder på nettet. Har hatt det slik en periode, og begynner å lure på hva det skyldes? Noen ideèr?[/quote']

Det kan enten være ISP-en din, som Gjest skrev, eller at du trenger en proxy-server. Hvis du har adsl fra telenor kan du bruke proxy.online.no. Port: 8080.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

virus og spyware

Skrevet

Hmm... jeg har egentlig veldig lite greie på PC, og har ikke ikke helt peiling på hva ISP er for noe. :roll: Men det kan skyldes virus som Rattelshake sier, fikk nylig opp en melding på at "advarsel: virus!" et eller annet. Bør sjekke det opp litt nærmere.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du fikk den advarselen i internettleseren din så er det antagelig bare en reklame.

ISP står for Internet Service Provider eller nettleverandør som jeg liker å kalle det. Jeg vet at Telenor hadde noen problemer for en liten stund siden med at enkelte sider ikke var mulig å komme i kontakt med, men det skal være løst nå.

Hva mener du egentlig med å søke på en nettside? Og; kommer det ingenting opp som i en blank(hvit) side mens det står fullført nederst i rammen til nettleseren?

Jeg anbefaler likevel å sjekke for virus og spyware.

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/466/1/6/

Hvilken nettleser du bruker hadde også vært fint å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...