Tusseline Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Et eller annet har klikka for PC`en min. Dersom jeg søker på en nettside (gjelder ikke alle), kommer det ingenting opp selv om det står "fullført" nederst på siden. Klarer heller ikke å logge meg på forskjellige steder på nettet. Har hatt det slik en periode, og begynner å lure på hva det skyldes? Noen ideèr?
Mariette Skrevet 9. mars 2005 #3 Skrevet 9. mars 2005 Et eller annet har klikka for PC`en min. Dersom jeg søker på en nettside (gjelder ikke alle)' date=' kommer det ingenting opp selv om det står "fullført" nederst på siden. Klarer heller ikke å logge meg på forskjellige steder på nettet. Har hatt det slik en periode, og begynner å lure på hva det skyldes? Noen ideèr?[/quote'] Det kan enten være ISP-en din, som Gjest skrev, eller at du trenger en proxy-server. Hvis du har adsl fra telenor kan du bruke proxy.online.no. Port: 8080.
Tusseline Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2005 Hmm... jeg har egentlig veldig lite greie på PC, og har ikke ikke helt peiling på hva ISP er for noe. Men det kan skyldes virus som Rattelshake sier, fikk nylig opp en melding på at "advarsel: virus!" et eller annet. Bør sjekke det opp litt nærmere.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #6 Skrevet 10. mars 2005 Hvis du fikk den advarselen i internettleseren din så er det antagelig bare en reklame. ISP står for Internet Service Provider eller nettleverandør som jeg liker å kalle det. Jeg vet at Telenor hadde noen problemer for en liten stund siden med at enkelte sider ikke var mulig å komme i kontakt med, men det skal være løst nå. Hva mener du egentlig med å søke på en nettside? Og; kommer det ingenting opp som i en blank(hvit) side mens det står fullført nederst i rammen til nettleseren? Jeg anbefaler likevel å sjekke for virus og spyware. http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/466/1/6/ Hvilken nettleser du bruker hadde også vært fint å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå