AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 Noen som har noen gode råd om hvordan man kan finne ut/ vite om han er interessert ? Hvordan viser gutter at de liker en jente? ..... det er bare en fyr som jeg liker såååå godt. Vil kanskje ikke si at vi direkte holder på, men vi møtes og sånt (og har sex) . Han sier at han er interessert, men syntes ikke han viser det så bra. Men han har blitt litt bedre nå da. Men hvordan kan jeg finne ut om han faktisk er interessert eller ikke? Anonymkode: bcced...cc7
Ardenus Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 Hvis dere klarer å ha sex, noe som er intimt, så tror jeg dere burde klare å snakke sammen og snakke om følelser. Fortell han at du liker han, spør om han hva han føler for deg og hvor han ser for seg at dere ender opp hen? KK eller kjærester? 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 Han sender deg dickpics.. Anonymkode: ef55d...8d7 1
Gjest Minesveiper Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 I den fasen dere er i ville jeg vist det ved å: - Finne på ting med deg - Gi deg komplimenter, flørte osv. - Spørre spørsmål for å bli skikkelig kjent (Har brent meg på denne flere ganger ) - Søke nærhet med deg Jeg bruker ikke tiden min på en dame om jeg ikke ser noe potensiale der eller ikke er noe interessert. Det er meg da.
Tekopp1 Skrevet 28. juli 2018 #6 Skrevet 28. juli 2018 -Tar initiativ til kontakt - På tekstmeldinger prøver han å få samtalen videre, han vil helst ikke avslutte - når dere går sammen går han saktere enn hans behagelige tempo for å holde følge med deg - tærne og bekkenet hans er vendt mot deg når dere er sammen - han tar på deg når han kan (ikke vulgær klåing) - han stiller litt intime/dype spørsmål (prøver å finne ut av hvem du er, bli bedre kjent) - sender kyssefjes i meldinger - han hever øyebrynene når dere snakker sammen (holder de ikke oppe altså, du må se nøye etter bevegelser), mye mer enn han senker de. F.eks. Masse mer, men dette er det viktigste/enkleste å legge merke til. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 Han tar kontakt etter sex, og vil finne på ting med deg før 23.00 utenfor husets 4 vegger. Anonymkode: 68a45...51f 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #9 Skrevet 30. juli 2018 Har aldri vært i tvil dersom en mann har vært interessert i forhold. De pleier ikke akkurat å skjule det. Viser han det ikke tydelig er det nok en stor sjanse for at han ikke er veldig interessert, bare nok til å møtes og ha sex. Til han finner en han virkelig blir interessert i. Beste måte å finne det ut på er å slutte å møte ham og å gi ham oppmerksomhet. Si at du føler at han ikke legger noe i det, og at du ikke er interessert i det. Er han interessert vil han da kjempe for å vise at han bryr seg. Gjør han ikke det, så trenger du ikke å lure mer. Anonymkode: b9572...79a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå