Gå til innhold

Skjønner ikke hvorfor han er singel.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull. Da må du slutte å sjekke opp skumle typer.

Anonymkode: 9dcaa...6cd

Det er ikke menn i seg selv, som er skumle. Det er følelser, og alt den dritten, som er skremmende. 

Anonymkode: b3ccd...f78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan man ikke få lov til å ha ønsker om å være singel ? Kan hende han synes det er vanskelig å leve med noen andre og sliter med sinne ting som kan gå utover forholdet. Alle må jo være så forbaska forelsket i dag, enda jeg tror ikke en sjel er det egentlig. Er bare hormoner og en kjemisk ubalanse.., 

jeg tror de fleste tar til takke med alle rundt seg, for hvem har rett til å dømme og titulere ? De som ikke tar en vanlig partner vil vel bare være alene eller har problemer med seg selv. Er så lei av å høre ordet kresen og hvem som helst og se ned på folk ! Ingen vil være sammen med sånne uansett.

Anonymkode: f4319...567

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke lyst til å bli sammen for å svære sammen med noen. Jeg trives best alene. MED MINDRE jeg blir helt betatt av en jente som jeg har trang til å finne på ting sammen med.

Dessverre kjenner jeg svært sjeldent på denne følelsen. Så jeg er en slik kar som er attraktiv men fortsatt singel. Det har vært voldsomt mye mas i det siste, men jeg gidder seriøst ikke å ha en kjæreste bare for å ha det..

Anonymkode: 21039...34d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utover det sa kjenner jeg altfor mye på at det er kjedelig å ha sex med samme jenten flere ganger...3 ganger sex og jeg forlater på en måte åstedet...får en veldig trang til å komme meg unna. Håper selvsagt at jeg finner en KUL jente som jeg kan henge med. gidder vel egentlig bare en kjæreste hvis hun kan bli min aller beste venn

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lyst til å bli sammen for å svære sammen med noen. Jeg trives best alene. MED MINDRE jeg blir helt betatt av en jente som jeg har trang til å finne på ting sammen med.

Dessverre kjenner jeg svært sjeldent på denne følelsen. Så jeg er en slik kar som er attraktiv men fortsatt singel. Det har vært voldsomt mye mas i det siste, men jeg gidder seriøst ikke å ha en kjæreste bare for å ha det..

Som om jeg skulle skrevet det selv. Vit at du definitivt ikke er alene på denne her!!

Hatt det sånn de siste åra. Har vært i et forhold som sprakk etter mange år, men er ikke aktivt på leit og har ingen planer om det eller barn.

Trives som singel mann, og med masse tid til sysler og gleder i hverdagen!

Stor klem :klem1:

Anonymkode: 51373...3e2

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er et godt tegn at en fyr ikke nødvendigvis har hatt kjæreste. For meg er dette mye mer attraktivt, enn menn ( eller kvinner for den del ), som hopper fra forhold til forhold, som ikke tør å være aleine. Synes ofte de som er single over lang tid, fordi de er mer selektive, kan være mer reflekterte, enn de som bare "flyter med alt og alle"...

Anonymkode: 5cae7...3f3

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utover det sa kjenner jeg altfor mye på at det er kjedelig å ha sex med samme jenten flere ganger...3 ganger sex og jeg forlater på en måte åstedet...får en veldig trang til å komme meg unna. Håper selvsagt at jeg finner en KUL jente som jeg kan henge med. gidder vel egentlig bare en kjæreste hvis hun kan bli min aller beste venn

Virker som du møter feil damer da, damer som er for lette å få til sengs, damer som du ikke blir genuint interessert i. Det kan være lurt å holde igjen hvis dette er en livsstil du holder på med, da du kan bli mer eller indre emosjonelt avstumpa...Fordi det intime blir ikke lenger intimt når du er intim med hvermansen...

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er et godt tegn at en fyr ikke nødvendigvis har hatt kjæreste. For meg er dette mye mer attraktivt, enn menn ( eller kvinner for den del ), som hopper fra forhold til forhold, som ikke tør å være aleine. Synes ofte de som er single over lang tid, fordi de er mer selektive, kan være mer reflekterte, enn de som bare "flyter med alt og alle"...

Jeg synes også det er mer attraktivt med menn som ikke har vært i forhold eller må ha noen hele tiden. Det er to typer av disse menn da, det er de som er ute etter "det perfekte forholdet" der begge skal stole på hverandre, gjerne ikke hatt mange sexpartnere og forelsker seg gjensidig.
Så har du de som er redd for å binde seg til noen, som bare roter med deg og evt. andre på fylla men forblir single og jomfru.

Anonymkode: 446a1...785

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
On 7/27/2018 at 6:01 PM, AnonymBruker said:

Jeg liker en fyr, men som det av diverse grunner ikke særlig enkelt kan bli noe med, så jeg er ulykkelig betatt. Jeg har på en måte ikke lyst å gi opp, men mulig det er det beste. Han er jo blid, har venner og det virker jo som han har ambisjoner. Likevel har han ikke hatt dame, men han har datet. Han viste interesse og jeg turte ikke å gå noen vei med han fordi jeg tenkte at han ville finne ut at jeg ikke var bra nok til slutt.

Åh buhu. Og hvem tror du skal gidde å forholde seg til sånn stakkars-meg-negativitet i det daglige? En sånn mentalitet forsurer uansett et forhold i 10 av 10 tilfeller.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Åh buhu. Og hvem tror du skal gidde å forholde seg til sånn stakkars-meg-negativitet i det daglige? En sånn mentalitet forsurer uansett et forhold i 10 av 10 tilfeller.

da slapp han det da, siden jeg trakk meg unna.

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

da slapp han det da, siden jeg trakk meg unna.

Ja, hvis du på død og liv skal være i fjortis-modus, var det sikkert like greit for begge parter. Sorry at jeg er hard mot deg, men jeg måtte nettopp dumpe en date selv av nøyaktig den årsaken; gørrkjedelig selvmedlidenhet som jeg bare merket begynte å sive inn i mitt liv som en slags collateral damage. I det øyeblikket man involverer seg med noen som mesker seg i selvmedlidenhet og selvhat, slutter man å være et fritt menneske. For da handler alt om det, og man kan ikke gjøre en dritt uten at alt skal handle om det.   

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes også det er mer attraktivt med menn som ikke har vært i forhold eller må ha noen hele tiden. Det er to typer av disse menn da, det er de som er ute etter "det perfekte forholdet" der begge skal stole på hverandre, gjerne ikke hatt mange sexpartnere og forelsker seg gjensidig.
Så har du de som er redd for å binde seg til noen, som bare roter med deg og evt. andre på fylla men forblir single og jomfru.

Jeg bare MÅÅ gi deg også en STOR klem på den der!!! :klem1:

Ellers vet jeg om ei USEDVANLIG flink og reflektert dame, og GOD mor, som alltid sier "hadde man visst hva man gikk til så hadde man IKKE fått barn". Hun har to selv. Men når jeg i tillegg ser hva hun har ofret for familie... (Jeg får fortsatt klump i halsen av det der.)

Gjelder selvfølgelig  ikke alle, forhold og betingelser forandrer seg, og plutselig dukker ei likandes dame (/mann) opp. (Vi forsøkte å få barn i flere år) Mange i nærmeste slekt som viderefører genene også, kjempeglad i dem...

Nei, jeg har ro i sjela på dette der, - bare det ikke blir helt japanske tilstander her i Norge så...

Anonymkode: 51373...3e2

Skrevet
On 7/27/2018 at 6:01 PM, AnonymBruker said:

Jeg liker en fyr, men som det av diverse grunner ikke særlig enkelt kan bli noe med, så jeg er ulykkelig betatt. Jeg har på en måte ikke lyst å gi opp, men mulig det er det beste. Han er jo blid, har venner og det virker jo som han har ambisjoner. Likevel har han ikke hatt dame, men han har datet. Han viste interesse og jeg turte ikke å gå noen vei med han fordi jeg tenkte at han ville finne ut at jeg ikke var bra nok til slutt.

Kjenner at jeg logisk hadde konkludert med det samme som du her hvis jeg var han. Særlig siden det er så enkelt for en singel mann å få seg dame i utgangspunktet, da det er en overflod av andre single mannfolk iforhold til single kvinner. 

I mean what? 

AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2018 den 19.56, AnonymBruker skrev:

29

Er han tilfeldigvis fra oljebyen? 

Anonymkode: b506a...d6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han tilfeldigvis fra oljebyen? 

Stavanger? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 30.7.2018 den 18.54, AnonymBruker skrev:

Stavanger? 

Ja

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Nei, han hverken bor eller er derfra.

haha, blitt svett om jeg skrev "ja"?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han hverken bor eller er derfra.

haha, blitt svett om jeg skrev "ja"?

Ja!! Haha!!

AnonymBruker
Skrevet

Vi må nok bare stole på at vi begge er gode nok for vår utkårende!! Sender masse lykkeønsker, får du han ikke ut av tankene dine så ikke la han gå! 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi må nok bare stole på at vi begge er gode nok for vår utkårende!! Sender masse lykkeønsker, får du han ikke ut av tankene dine så ikke la han gå! 

Vi får se. Leser jo alt her inne. "gå videre" "gå videre"  å ha noen i hodet er visst bare tull?  Men jeg har aldri prøvd å være noen andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...