Gjest Rothue Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Har hatt et "helge"forhold til en kvinne jeg i 3-4år, for 2år siden var det slutt på det, uten at jeg tok meg så veldig nær av det. Hun har 3barn med 2forskjellige. Jeg er 8år yngre, men liker henne egentlig ikke noe mer enn sexen vi hadde. Nå altså 2år etter at det var over, ringer og sender hun sms om at hun skal gifte seg til sommeren. Og jeg, klarte selvfølgelig å plapre med kjeften om hvor mye jeg savnet henne i fylla her en dag. Nå ser det ut som hun revurderer hele bryllupet, pga all gull og grønne skoger jeg har lovet henne. Treger meg i hjel, har sendt sms om at det jeg sa i fylla ikke var noe hun måtte ta til seg, men det ser ikke ut som hun tror meg. Hun vurdere seriøst å kansalere hele bryllupet. Nå sliter jeg! Noen tips til hvordan jeg skal gå frem? Jeg vil ikke ha noe forhold med denne kvinnen.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Du må selvfølgelig snakke skikkelig med henne. Forklar at du ikke mente noe med det du sa, gjerne ansikt til ansikt. Si det rett ut, at du ikke vil ha noe forhold, at du ikke er interessert. Om du sårer henne er det bedre enn at et forestående ekteskap blir ødelagt.
Gjest SumoBryter Skrevet 9. mars 2005 #3 Skrevet 9. mars 2005 Du skal si hva du mener og mene det du sier. Jeg lurte på hva det at hun har 3 barn med to forskjellige hadde med saken å gjøre, hørtes nesten som om det er et problem for deg, men ellers ville du ha likt henne. Jeg liker henne egentlig ikke sier du, og likevel gjør du noe sånt,Sorry men... Gud så teit! Nå må du si det rett ut til henne selv om det kan gjøre henne vondt. Men samtidlig vil jeg si at hvis hun revurderer brulluppet pga. deg, er det kanskje ikke så lurt at de gifter seg likevel. Og hun bør tenke over hva hun gjør!
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #4 Skrevet 9. mars 2005 Er du seriøs?? Rotehode eller dustehue, vel, vel, vel... du må jo selvfølgelig snakke med denne personen (SMS er for tenåringer, hvor gammel er du????) og forklare på en vennlig, men bestemt måte at du ikke er interessert.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 9. mars 2005 #5 Skrevet 9. mars 2005 Jeg hadde trukket meg fra hele denne greia, fortere enn svint. 2 år siden du var "sammen" med henne. Før det har hun hatt flere forhold og fått 3 barn med 2 forskjellige menn. Nå skal hun gifte seg og pga en telefonsamtale med deg så revurderer hun hele giftermålet. Bare denne kortformen får det til å grøsse hos meg. Dessverre, uten å være sjåvinistisk eller fordømmende - men et forhold med en med en slik fortid (og stabilitet) hadde aldri jeg gitt meg inn på. Virker ikke som noe stikker særlig dypt i denne jenta. Ønsker meg mer ut av livet enn problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå