Gå til innhold

Driti på draget, hva gjør jeg nå?? Hjelp!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på date med en skikkelig ordentlig fyr et par ganger, men siste gangen dreit jeg så på draget og nå er jeg ganske fortvilet.

Rett før daten fikk jeg en så sjokkerende beskjed som gjaldt noe veldig personlig, og endte med å være helt i mine egne tanker og tenke de verste tanker om alt. Dette påvirket meg såpass mye, at jeg etter daten sa jeg ikke ønsket å treffes mer ( litt ut av det blå )

Han ble såret,det skjønner jeg. Ut på kvelden prøvde jeg å forklare hvorfor jeg hadde reagert sånn, at jeg var i litt sjokk osv, og at jeg angret på det jeg hadde sagt og om vi kunne prøve å fortsette.

Han sa han forstod grunnen, men at han i forrige forhold hadde opplevd det samme og at hun også hadde angret.....men at han som person var skrudd sammen sånn at nå kom han hele tiden til å være på vakt for at det skulle skje igjen og ikke klare å slappe av og ha det hyggelig.

Han ønsket ikke å bli sur og ufin og men sa at denne hendelsen kom til å sette preg på oss fordi han var flink til å bære nag, fordi han dessverre bare er skrudd sammen sånn.

Han gikk til slutt med på at vi kunne prøve igjen, men han skrev ordrett: "all right, vi kan prøve, men jeg reserverer retten til å trekke meg ut om jeg føler det ikke funker for meg ,for akkurat nå så føler jeg at jeg egentlig ikke vil, men det er jo meget mulig at den følelsen gir seg, fordi jeg har jo likt deg veldig godt så langt."

Han åpner ikke eller svarer på snap, og er ikke sånn han var før dette.

Hva gjør jeg nå? Er så lei meg, for han er en virkelig real og skikkelig fyr, og jeg redd for å mase på han nå som han er i tvil og sånn, men har jo inntrykk av at han egentlig liker meg godt, og derfor ble ekstra såret. Hjelp, trenger sårt råd, hva gjør jeg for å vinne han tilbake?? Er det i det hele tatt mulig?

Anonymkode: 6fdd7...598

Videoannonse
Annonse
Gjest GiftMann38
Skrevet

Jeg tror dette er kjørt, men det er jo en liten sjanse for at han vil fortsette.

Uansett er det lurt for fremtiden å lære seg å kontrollere følelsene sine.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt unnskyld og lagt meg flat, og sagt jeg er så lei meg. For det er jeg virkelig.

Han er en ærlig fyr, og faktisk veldig ordentlig. Skjønner jo at hvis han har opplevd lignende før at det er sårt og man kan oppleve den følelsen, vil bare at han skal kunne slappe av og ville være med meg igjen.

Hilsen TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo trist, men tenker som du sier, her har du rett og slett fucka opp! Det er et ordtak som går slik "Det handler ikke om hvordan du har det, men hvordan du tar det"... Syntes det var en merkelig måte å "dumpe" han på, fra din side. Forstår at han blir usikker og kanskje stenger av følelsene sine pga tidligere "traumer". 

Det er nok ikke mye du kan gjøre, han er sin egen person med følelser, meninger og tanker. Du får bare ta han på ordet, og vente til han kommer til deg eventuelt.

PS: Ganske frekt og kopiere ordrett det han har skrevet til deg, i fortrolighet, her inne i et åpent forum. 

Anonymkode: 773a2...7a2

• Liker 4
Skrevet

Gi han tid, kanskje han ombestemmer seg. Hvis ikke, gå videre og lær til neste gang.

AnonymBruker
Skrevet

Han sier at han er en person som bærer nag. Auda! Like greit at du slapp unna👍🏻😄

Anonymkode: 6799d...324

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sier at han er en person som bærer nag. Auda! Like greit at du slapp unna👍🏻😄

Anonymkode: 6799d...324

Det var det jeg reagerte mest på av hva han svarte også. Jeg tror ikke TS vil ha denne mannen på sikt, hvis det er sånn at han bærer nag. Det lover ikke godt for et kjærlighetsforhold. 

Anonymkode: 2373c...58c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo trist, men tenker som du sier, her har du rett og slett fucka opp! Det er et ordtak som går slik "Det handler ikke om hvordan du har det, men hvordan du tar det"... Syntes det var en merkelig måte å "dumpe" han på, fra din side. Forstår at han blir usikker og kanskje stenger av følelsene sine pga tidligere "traumer". 

Det er nok ikke mye du kan gjøre, han er sin egen person med følelser, meninger og tanker. Du får bare ta han på ordet, og vente til han kommer til deg eventuelt.

PS: Ganske frekt og kopiere ordrett det han har skrevet til deg, i fortrolighet, her inne i et åpent forum. 

Anonymkode: 773a2...7a2

Hvorfor er det frekt? Lord, folk blir krenka av alt for tiden ass.. Sjansen for at han leser her er minimal. Så ro deg ned du! 

Anonymkode: ce970...757

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mye optimisme å spore i disse svarene, må vel innse at jeg dreit meg ut og at løpet er kjørt.

Og grunnen til at jeg ordrett kopierte inn teksten var for jeg skjønte ikke om det inneholdt noe positivt eller bare var negativ, om jeg burde håpe eller ikke.

Hilsen TS, som har gitt opp håpet.

Skrevet

Dating er ikke enkelt. 

Det kan selvfølgelig gå, men jeg tror ikke dette er «den store kjærligheten». Uavhengig av hva som skjedde så skal du ikke dumpe han som en reaksjon. Man tar seg tid og tenker nøye gjennom sånt, man slår ikke opp på impuls. På den andre siden så vi gjør alle feil og hvis en partner skal bære nag for alle feil så kommer det til å stoppe opp på et tidspunkt uansett. 

To negative blir ikke alltid til en positiv. 

Så jeg tror du kan finne deg noe bedre, men jeg tror at du også kan oppføre deg bedre. Mener ikke dette frekt, har selv gjort mange helt idiotiske ting, men det viktigste er at du lærer av det til neste forhold. :opplyser::)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hvor han kommer ifra, det er selvfølgelig greit at noen sier at "nei dette blir feil", men å så få vite at det ikke var noe man selv hadde gjort feil men noe utenifra og så fordi hun følte jeg jævlig ville hun jeg skulle føle meg jævlig så hun gjorde slik brått slutt 3 ganger. Jeg godtok det fordi jeg var ensom og tenkte ikke at jeg fortjente bedre men skjønte tredje gangen at dette kom hun til å gjøre som rutine og det er jeg ikke følelsesmessig laget for. Jeg hadde forstått at vi begge hadde gått inn i forholdet og var seriøse med hverandre, så kunne hun finne på å bare dra seg unna uten noen forklaring en gang fordi det var ting i livet hennes som ikke hadde gått slik hun håpet og da ville hun jeg skulle være på hennes nivå. Sa dagen etterpå hva som egentlig var grunnen, og jeg var nyforelsket så tenkte at jeg bare kunne la det slippe. Men når hun kom tilbake siste gangen sa jeg at jeg ikke har selvtillit til å kan være i dette forholdet, jeg har vanskelig for å slippe andre inn etter å ha blitt skikkelig forrådt og brukt.

Om dette virkelig var en en gangs greie, og du ikke tar det opp noen gang mer men kanskje tar å ber han med ut på en date, og være den som sjekker han opp litt. Gjør at han føler at du faktisk liker han så vil det kanskje hjelpe 

Anonymkode: 94dde...281

AnonymBruker
Skrevet

Ts, du burde egentlig være glad for at han sa at han er flink til å bære nag. Da slipper du unna før du opplever hvordan han kan være i konflikter; han kan være langsint og du må gjøre deg "fortjent" til å få goodwill av han igjen.

Det er litt som om han fortsetter å møte deg på nåde fordi han egentlig ikke vil fortsette. Da vil han få litt overtaket på deg (såpass tidlig i relasjonen) fordi du må vise deg verdig til å møte han. Det er ingen god start. Det skal gå begge veier og dere skal være like interessert i å møte hverandre. 

Men det var dumt av deg å si det du gjorde. Men på en annen side så du hvordan han reagerer i sånne situasjoner også.

Anonymkode: 81187...c84

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva du gjør nå? Du sender han melding med initiativ til et treff. Og så oppfører du deg pent og er hyggelig mot han.

Ganske opplagt svar, mener jeg. Men folk skal jo alltid gjøre det så komplisert her inne. :)

Anonymkode: 5bf7b...334

AnonymBruker
Skrevet

Du vil da vel ikke ha en mann som ordrett sier at han er flink til å bære nag? Hvordan tror du det blir senere ved små konflikter? Han høres ut som en drama queen. 

Men til senere. Prøv å kontrollere følelsene dine litt 

Anonymkode: 58d7b...6c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere har kanskje rett, at en mann som er flink til å bære nag ikke er noe å satse på.

Tenkte liksom at vi hadde såpass god kjemi og at han er åpen og ærlig og har såpass innsikt i seg selv.....at  vel....vet ikke.

Greia var at jeg fikk en sjokkmelding ang barna mine rett før jeg skulle på date, og da ble alt kaos i hodet mitt og tvil om alt og ingenting. Forklarte han dette, men ser vel kanskje at siden han ikke viser noen forståelse i det hele tatt på dette, og ikke svarer meg, så er jeg vel kanskje bedre uten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greia var at jeg fikk en sjokkmelding ang barna mine rett før jeg skulle på date, og da ble alt kaos i hodet mitt og tvil om alt og ingenting. Forklarte han dette, men ser vel kanskje at siden han ikke viser noen forståelse i det hele tatt på dette, og ikke svarer meg, så er jeg vel kanskje bedre uten.

Ja, det tror jeg. Han der skal du være glad du er kvitt. Når du beklager og forklarer detaljert bakgrunnen for hva som hendte, viser han en ekstremt dårlig side ved å oppføre seg som han gjør. Ved første antydning til konflikt eller vanskeligheter vil en sånn personlighet svikte.

Anonymkode: 590a5...66a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...