Gå til innhold

prøvde å kysse søskenbarnet mitt - hun trakk seg unna og svarer ikke på mld

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Ææææsj, sykt nasty. Er du muslim siden du syns det er greit å gifte deg med kusina di? Det er jo faktisk ikke normalt i Norge, selv om det skjer i andre kulturer. Ville kanskje oppsøkt psykolog om jeg var deg. Finnes jo SÅ mange damer som du ikke deler DNA med. 

Anonymkode: cae77...484

Jeg er ikke muslim og syns det er helt greit. Jeg kunne ikke blitt sammen en av mine søskenbarn, men det er ikke fordi de er søskenbarn, men 10 år yngre og jeg har vært barnevakt. Kjenner til flere som har hatt noe på gang eller giftet seg med søskenbarn.

Anonymkode: 96c13...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke muslim og syns det er helt greit. Jeg kunne ikke blitt sammen en av mine søskenbarn, men det er ikke fordi de er søskenbarn, men 10 år yngre og jeg har vært barnevakt. Kjenner til flere som har hatt noe på gang eller giftet seg med søskenbarn.

Anonymkode: 96c13...39b

Da må du ha vokst opp i et rart miljø. 

• Liker 3
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

dere jentene overreagerer sånn. alltid drama med dere. jeg ser på henne som en kvinne jeg vil bli sammen med og få barn med. jeg sa alt det i selskapet . at jeg var forelsket i henne og kunne tenke meg barn med henne så hun fikk mye å tenke på. Er dere som skal mene det er s¨å forferdelig og slikt. man må våge å ta initativ men dere hyler

Anonymkode: e6f5c...408

Jammen kjære vene deg, nå får du se å bli voksen og skjønne at ho ikke vil!

Skrevet
På 27.7.2018 den 15.15, Blueblizz skrev:

Det var mange stygge kommentarer.. Fyren er forelska, og har nok ikke fått med seg hvor "ekkelt" det tydeligvis er å være forelska i kusina si. 

Til TS, ta til deg at det kanskje ikke er riktig valg av jente. Ta til deg at du skal la henne være. Det er barnslig av henne å få venninnene hennes til å angripe deg verbalt og hun er ikke rett for deg uansett med den innstillingen hun viser. Hun burde sagt at hun er glad i deg som en fetter og ikke noe mer og latt det være med det. Aldri nevn det med et ord igjen og det vil svinne hen i sanden.

Dette! Endelig et fornuftig, voksent svar.

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Torfa skrev:

Dette! Endelig et fornuftig, voksent svar.

Delvis enig men ts var ganske untens og creepy. Han sa han ville ha barn med henne

AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2018 den 20.48, Million skrev:

Det er jeg klar over, det tror jeg de fleste er, men jeg tror også de fleste som er normalt skrudd sammen, skygger unna seksuelle relasjoner med så nære familiemedlemmer....  Vi lever ikke lenger på 1800-tallet, der folk i de isolerte bygdene rundt om i distriktene hadde så lite utvalg av partnere å velge mellom, at de "måtte" inkludere sine egne fettere eller kusiner i utvalget. Så jeg tror den loven var en dyd av nødvendighet, at de "måtte" legalisere det, fordi det var nødvendig siden så mange bodde i isolerte bygder i landet vårt.

Edvard Grieg, var ikke han gift med en kusine? Grøss.

Stefaren min er produkt av 2 kusiner som hadde seg når de var begge 16. Synes synd i fyren, for det er jo ikke hans feil, og han var heldig og var ikke en av dem som fikk noen defekter men stigmaet gjorde han til en sosial paraiah i mange år. Alle i byen viste jo hvem han var og hvem foreldrene hans var. 

Anonymkode: d98b3...587

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...