Maleficenta Skrevet 27. juli 2018 #21 Skrevet 27. juli 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva Gjør jeg nå? Var i stort familie selskap på lørdag og da vi var litt for oss selv tenkte jeg nå eller aldri og la armene rundt henne og sa jeg har tenkt masse på henne. Hun trakk seg unna og ble sint. Men vi må jo kunne snakke om det som har skjedd. Hva ville dere gjort? Anonymkode: e6f5c...408 Hva forventa du? Hun er kusina di. Hva tenkte du på??? 6
Maleficenta Skrevet 27. juli 2018 #22 Skrevet 27. juli 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sikkert. Jeg har tatt søskenbarnet mitt en drøss ganger. Anonymkode: 56c56...035 Ewwww 9
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #23 Skrevet 27. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: vel håpet er at hun får tenkt litt og fått roet seg ned litt og så skjønne meg bedre. Hun har dratt på ferie med noen venninner nå og en av venninnene hennes skrev "dust" på mld til meg så hun har fortalt dem det. men håper at etter at hun har roet seg litt så kan vi ta det derfra og snakke litt. har ikke gitt opp håpet. Anonymkode: e6f5c...408 Venninna har jo rett.... Anonymkode: 3435b...2a0 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #24 Skrevet 27. juli 2018 Regner med at hun ikke gjengjelder følelsene du har og at hun ikke er så keen på incest. Respekter valget hennes, det er ikke hennes feil at du oppfører deg som du gjør. Anonymkode: 5707b...c5e 10
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #25 Skrevet 27. juli 2018 Beklaget det på det sterkeste eller latt det ligge. Hva faen? Et søskenbarn? Anonymkode: d456b...32a 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #26 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, Peaches skrev: Med mindre dere er pakistanere eller mormoner, er forhold mellom søskenbarn ekkelt. Hun synes du er ekkel. Ekkelt er det uansett hvem man er eller hvor man er fra i verden Anonymkode: 239e6...1a2 3
Gjest Blondie65 Skrevet 27. juli 2018 #27 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: vel håpet er at hun får tenkt litt og fått roet seg ned litt og så skjønne meg bedre. Hun har dratt på ferie med noen venninner nå og en av venninnene hennes skrev "dust" på mld til meg så hun har fortalt dem det. men håper at etter at hun har roet seg litt så kan vi ta det derfra og snakke litt. har ikke gitt opp håpet. Anonymkode: e6f5c...408 Hvis du ikke hadde sendt SMS så hadde dette sikkert gått an å parkere. Men nei, du durer på som en fjortis. Og da er det jo ikke det minste rart at hun forteller venninnene hvilken teit fetter hun har. Sjekketriksene dine kunne sikkert fungert på den rette jenten. Men for de aller fleste av oss er kusine og fetter - atpåtil noen vi er nært oppvokst med - omtrent like interessant som et flåttbitt på foten. Mao: Du har kleine sjekketriks - og du har kleine sjekketriks i innad i familien. Eller for å si det så treffende som en lenger opp her sa: Æsj ...
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #28 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva Gjør jeg nå? Var i stort familie selskap på lørdag og da vi var litt for oss selv tenkte jeg nå eller aldri og la armene rundt henne og sa jeg har tenkt masse på henne. Hun trakk seg unna og ble sint. Men vi må jo kunne snakke om det som har skjedd. Hva ville dere gjort? Anonymkode: e6f5c...408 Ehh hva tenker du med??? Ikke rart hun blir sint, hadde nok klikka for meg hvis søskenbarnet mitt prøvde seg på meg. La hun være!! Dere er familie. Anonymkode: 9b61c...10f 4
Salka Skrevet 27. juli 2018 #29 Skrevet 27. juli 2018 Og du syns det er rart at hun ble sint???! Æsj altså! 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #30 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: vel håpet er at hun får tenkt litt og fått roet seg ned litt og så skjønne meg bedre. Hun har dratt på ferie med noen venninner nå og en av venninnene hennes skrev "dust" på mld til meg så hun har fortalt dem det. men håper at etter at hun har roet seg litt så kan vi ta det derfra og snakke litt. har ikke gitt opp håpet. Anonymkode: e6f5c...408 Det aller meste du kan håpe på er at dere etter hvert klarer å ha et normalt vennskapelig fetter/kusine-forhold igjen. Men det kan ta tid. Håp om noe annet enn det håper jeg virkelig du har slått fra deg. Anonymkode: cd26f...7f0 9
Makrron Skrevet 27. juli 2018 #31 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: vel håpet er at hun får tenkt litt og fått roet seg ned litt og så skjønne meg bedre. Hun har dratt på ferie med noen venninner nå og en av venninnene hennes skrev "dust" på mld til meg så hun har fortalt dem det. men håper at etter at hun har roet seg litt så kan vi ta det derfra og snakke litt. har ikke gitt opp håpet. Anonymkode: e6f5c...408 Gi opp håpet du. 7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #32 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: nå har jeg vært forelsker i henne lenge da selv om vi vokste opp sammen. ikke lett og brenne inne med slikt hvis du trodde det. Anonymkode: e6f5c...408 Har du skrevet en tråd om dette her før? Minst husker å ha lest noe slikt her inne før, at du ønsket tips til hvordan du kunne gå frem.. Anonymkode: 00187...94f 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #33 Skrevet 27. juli 2018 Just now, AnonymBruker said: Har du skrevet en tråd om dette her før? Minst husker å ha lest noe slikt her inne før, at du ønsket tips til hvordan du kunne gå frem.. Anonymkode: 00187...94f Vet du, det samme tenkte jeg. Ser ikke ut til at han leste svarene han fikk den gang. Anonymkode: a57ee...269 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #34 Skrevet 27. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet du, det samme tenkte jeg. Ser ikke ut til at han leste svarene han fikk den gang. Anonymkode: a57ee...269 Nope.. Jeg er ganske sikker på at han ikke ble tipset til å gjøre dette her... 😳 Anonymkode: 00187...94f 3
Million Skrevet 27. juli 2018 #35 Skrevet 27. juli 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: vel, jeg fikk høre det av tanta mi da hvor uforskammet jeg var. dere jenter kan ikke bli fornærmet av slikt. all sjekke litteratur forteller at guttene skal gå på og hoppe i det. "farlig" å tenke at nei, dette kan jeg ikke gjøre osv. blir ikke mye dame p ådeg da Anonymkode: e6f5c...408 Det er FAMILIE. Har du ikke noe filter? Av alle verdens damer du IKKE er i slekt med her i verden, så måtte du gå på ungen til en av dine foreldres søsken? Det er for nært i slekt til at jeg klarer å la være og grøsse, i alle fall. Borderline incest. Ligg unna familie, og finn deg en du ikke er i slekt med. Endret 27. juli 2018 av Million 7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #36 Skrevet 27. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nope.. Jeg er ganske sikker på at han ikke ble tipset til å gjøre dette her... 😳 Anonymkode: 00187...94f Sant. TS - glem sjekketriksbøkene du har lest, og lær deg det viktigste først: Respekter hva jenta mener, ikke bare press deg på slik du har gjort. Det er en dårlig ting å gjøre, prøve å tvinge den andre. Vil hun ikke, så vil hun ikke - hun er ikke "din" bare fordi at du vil det sånn. Og la søskenbarnet være i fred, hun har vist tydelig at hun ikke vil være sammen med deg. Anonymkode: a57ee...269 5
Trulteskogen Skrevet 27. juli 2018 #37 Skrevet 27. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: vel, jeg fikk høre det av tanta mi da hvor uforskammet jeg var. dere jenter kan ikke bli fornærmet av slikt. all sjekke litteratur forteller at guttene skal gå på og hoppe i det. "farlig" å tenke at nei, dette kan jeg ikke gjøre osv. blir ikke mye dame p ådeg da Anonymkode: e6f5c...408 Dame er dame, eller? Hva blir det neste, hoppe på bestemor og omfavne hennes barm? Klype lillesøster i baken? 10
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #40 Skrevet 27. juli 2018 Ikke mat søskenbarnet. Anonymkode: c8e79...c3d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå