Gå til innhold

prøvde å kysse søskenbarnet mitt - hun trakk seg unna og svarer ikke på mld

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva Gjør jeg nå? Var i stort familie selskap på lørdag og da vi var litt for oss selv tenkte jeg nå eller aldri og la armene rundt henne og sa jeg har tenkt masse  på henne. Hun trakk seg unna og ble sint. Men vi må jo kunne snakke om det som har skjedd. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: e6f5c...408

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Død av skam? Men heilt seriøst ei hadde berre latt ho være i fred.. du har tydelig mistolk situasjonen totalt, trur du berre gjør det være med meir kontakt 

• Liker 27
Skrevet

Mamma mia, et søskenbarn? Skjønner veldig godt reaksjonen hennes.

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

vel, jeg fikk høre det av tanta mi da hvor uforskammet jeg var. dere jenter kan ikke bli fornærmet av slikt. all sjekke litteratur forteller at guttene skal gå på og hoppe i det. "farlig" å tenke at nei, dette kan jeg ikke gjøre osv. blir ikke mye dame p ådeg da

AnonymBruker
Skrevet

Dette her er så kleint at jeg bare ville latt det ligge og latet som om det aldri hadde skjedd. 

Det er kusina di! 

Anonymkode: 636e3...ee7

• Liker 32
Skrevet

Med mindre dere er pakistanere eller mormoner, er forhold mellom søskenbarn ekkelt. Hun synes du er ekkel.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

vel, jeg fikk høre det av tanta mi da hvor uforskammet jeg var. dere jenter kan ikke bli fornærmet av slikt. all sjekke litteratur forteller at guttene skal gå på og hoppe i det. "farlig" å tenke at nei, dette kan jeg ikke gjøre osv. blir ikke mye dame p ådeg da

Dette er ikke sjekking, man sjekker ikke opp nær familie!! 

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Forstår godt at hun ikke svarer. 

La det ligge. Hadde jeg vært henne, ville jeg ikke snakket med deg igjen. Søskenbarnsforhold blir for sært og ekkelt for mange.. 

Anonymkode: ec608...e2e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En ting er at å legge armene rundt noen og prøve å kysse dem kan føles veldig påtrengende og ubehagelig om ikke følelsene er gjensidige, uansett hvem det er. 

En annen ting er, som andre har sagt: Hun er kusina di. Er du så nøden på dame at all sunn fornuft og folkeskikk allerede har forduftet anbefaler jeg å begynne å lete utenfor familien. FFS.

Anonymkode: cd26f...7f0

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

nå har jeg vært forelsker i henne lenge da selv om vi vokste opp sammen. ikke lett og brenne inne med slikt hvis du trodde det. 

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva Gjør jeg nå? Var i stort familie selskap på lørdag og da vi var litt for oss selv tenkte jeg nå eller aldri og la armene rundt henne og sa jeg har tenkt masse  på henne. Hun trakk seg unna og ble sint. Men vi må jo kunne snakke om det som har skjedd. Hva ville dere gjort? 

Det skjønner jeg veldig godt at hun ikke vil. Noe så ekkelt, skal være glad hun ikke klappet til deg skikkelig. kusina di. Gud hjelpe deg, du kan umulig være seriøs. Hvor gammel er du, 11 ?

Anonymkode: d6da0...4ce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg er 18. det er hun også

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

nå har jeg vært forelsker i henne lenge da selv om vi vokste opp sammen. ikke lett og brenne inne med slikt hvis du trodde det. 

Du kommer omtrent ikke nærmere familie enn kusine, hun er datter av et søsken til  foreldrene dine

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg er 18. det er hun også

Da burde du skjønt bedre, grøss og gru for en oppførsel og stakkars jente sier jeg

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen du høres ut som et sosialt mareritt. 

Ææssssssjjj!!!!!

Anonymkode: 60227...a02

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjønner jeg veldig godt at hun ikke vil. Noe så ekkelt, skal være glad hun ikke klappet til deg skikkelig. kusina di. Gud hjelpe deg, du kan umulig være seriøs. Hvor gammel er du, 11 ?

Standardspørsmålet over alle på KG.

Anonymkode: 56c56...035

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du altså:  nå må du tenke slekt, dere er veldig tette slektninger, så du må da for alles skyld og din egen finne deg ei annen jente. Dette blir rabalder det, når det kommer på bordet før eller senere. Klart ho ikke vil slikt selv om dere er venner aldri så mye.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, tussi680 skrev:

Du altså:  nå må du tenke slekt, dere er veldig tette slektninger, så du må da for alles skyld og din egen finne deg ei annen jente. Dette blir rabalder det, når det kommer på bordet før eller senere. Klart ho ikke vil slikt selv om dere er venner aldri så mye.

Ikke sikkert. Jeg har tatt søskenbarnet mitt en drøss ganger.

Anonymkode: 56c56...035

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette her er så kleint at jeg bare ville latt det ligge og latet som om det aldri hadde skjedd. 

Det er kusina di! 

vel håpet er at hun får tenkt litt og fått roet seg ned litt og så skjønne meg bedre. Hun har dratt på ferie med noen venninner nå og en av venninnene hennes skrev "dust" på mld til meg så hun har fortalt dem det. men håper at etter at hun har roet seg litt så kan vi ta det derfra og snakke litt. har ikke gitt opp håpet.

Skrevet

Det er et søskenbarn! Fornuft, fornuft, hvor er den? Stakkars dame om hun blir gravid skulle det gå så langt. Ung er du og, så et lite tips. Vent litt a. flere jenter der ute.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...