Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 I kveld brumlet det volsomt i magen min, gikk på do og mildt sagt sprøyte lakkerte toalettet. Har pågått sånn siden ved19 tiden i kveld. Mitt store problem er at jeg MÅ på jobb i morra kl0900. Finnes det noen "kjerringråd" som raskt kan stoppe dette?? Helst i løpet av natta.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Spis hvitt brød, og dropp ALLE melkeprodukter (!) Drikk farris Flere kommer jeg ikke på i farta, men god bedring!
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Har hørt noe om at diaré ofte er kroppens tegn på at den trenger mer vann! Ellers kan du jo prøve å søke på forumet, vil tippe temaet er tatt opp før.
Gjest Madeline Skrevet 9. mars 2005 #4 Skrevet 9. mars 2005 Blåbær har en stoppende effekt. Har du ikke blåbær, kan du bruke blåbærsaft. Jeg bruker gjerne en flaske blåbærsaft fra barnemathyllen i butikken. Dette kan både liten og stor bruke og det fungerer kjempefint. Ellers skal gullerøtter også ha stoppende effekt. Du kan også bruke stoppende tabletter som du kjøper reseptfritt på apoteket ( tror de heter imodium). Men det er ikke alltid lurt å stoppe diareen. Det er kroppen sin måte å bli kvitt uønskede stoffer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå