Gå til innhold

Hva syns jenter om å få fremstøt av ordinære menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får dårlig selvtillit av det. Begynner å tvile på hvordan jeg fremstår. Det blir som om Telenor skulle lyse ut stilling som adm. direktør og bare får søknader fra rørleggere. Det er noe feil som gjør at målgruppen ikke treffes. Og for meg tenker jeg at det  er utseende mitt som ikke er bra nok for den målgruppen jeg egentlig vil nå.

Anonymkode: 339ed...887

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Trulteskogen skrev:

Det som ikke slutter forundre meg er hvordan ordinært utseende menn synes det er greit at pene damer skal synes det er ålreit å være i et forhold med noen som er under ens eget nivå, utseendemessig. Hvorfor skal du som ordinær mann, få lov å se på en pen kvinne hver dag, mens den pene kvinnen må se på det ordinære trynet ditt? Tror du kvinnen blir lykkelig av dette? Før eller siden vil en pen kvinne alltid rette blikket mot en pen mann og bli virkelig forelsket i ham. Like barn leker best. 

TS, hvis du blir mo i knærne av et tiltalende ansikt, hvorfor tror du at hun med det tiltalende ansiktet ikke har samme behov som deg, nemlig å se på et tiltalende ansikt som gjør henne mo i knærne? De fleste mennesker setter jo pris på tiltalende ansikter, og ikke ordinære eller mindre pene ansikter. Synes du ikke da at pene kvinner fortjener å være i forhold til pene menn? 

Kan love deg at alle pene kvinner forelsker seg i pene menn. Når pene kvinner tiltrekkes av mindre pene menn er det ikke forelskelse, men et utnyttelsesforhold.

Blir litt paff av dette altså, høres nesten litt nazi-ideologisk ut. Jeg forstår du har store ting å tenke på..høres veldig klok og reflektert ut...

Anonymkode: 7da90...eb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Minesveiper said:

Det er mye lettere å treffe damer gjennom aktiviteter, og eller gjennom ens sosiale sirkel. 

Og hva om om man er sjanseløs der også?

Anonymkode: 8eab9...0ba

AnonymBruker
Skrevet

Helt supert. Da kunne vi ha hatt en date hvor jeg kunne ha funnet ut hvem du er 

Anonymkode: 9da40...e82

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herre Moses for noe intetsigende pisspreik !     :kvalm:

Anonymkode: bc8ac...163

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de er like plagsomme som tiggerne på gata. Utenom at tiggerne holder seg i ro og du mest sannsynligvis ‘beveger’ på deg og er generelt irriterende.

Det er litt det samme som at du skal bli såpass sjarmert av en tigger på gata at du ønsker å tilbringe mye tid med personen. 

Hadde du likt det? 

Hvis du hadde likt det så må du gjøre det da. Sjekke opp tiggerne med kopp. Skill deg ut. Vær forandringen du selv ønsker å forandre. 

Men da må du være en foregangsperson. Det er juks å søke noe som er bedre enn deg, du må søke det som er tilsvarende det du ønsker nå, men med motsatte fortegn. Dvs, en tigger på gata. 

Bare se for deg hyllesten i Dagbladet. Sprenger grenser, gjør du. ‘Tigger-romantikk’. SUKK!! 

Så romantisk!!!!

i wish you were mine ❤️ 

men dessverre er du tatt 😞 av tiggerdama. 

Buuuhuuuuu

Anonymkode: 58dd0...3d3

Hvis du ikke er et troll, unner jeg deg å våkne opp. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Trulteskogen skrev:

Det som ikke slutter forundre meg er hvordan ordinært utseende menn synes det er greit at pene damer skal synes det er ålreit å være i et forhold med noen som er under ens eget nivå, utseendemessig. Hvorfor skal du som ordinær mann, få lov å se på en pen kvinne hver dag, mens den pene kvinnen må se på det ordinære trynet ditt? Tror du kvinnen blir lykkelig av dette? Før eller siden vil en pen kvinne alltid rette blikket mot en pen mann og bli virkelig forelsket i ham. Like barn leker best. 

TS, hvis du blir mo i knærne av et tiltalende ansikt, hvorfor tror du at hun med det tiltalende ansiktet ikke har samme behov som deg, nemlig å se på et tiltalende ansikt som gjør henne mo i knærne? De fleste mennesker setter jo pris på tiltalende ansikter, og ikke ordinære eller mindre pene ansikter. Synes du ikke da at pene kvinner fortjener å være i forhold til pene menn? 

Kan love deg at alle pene kvinner forelsker seg i pene menn. Når pene kvinner tiltrekkes av mindre pene menn er det ikke forelskelse, men et utnyttelsesforhold.

De fleste "Pene" kvinner er jo ordniære. Er bare en dåse sminke og en veldig høy overdose homoner hos menn som gjør at de står så mye høyere i kurs enn tilsvarende attraktive menn gjør for kvinner....De fleste kvinner er jo gørstøgge når de vokner om morgenen. Passerer de 30 så er den daffe huden under lårene motbydelig også. 

Anonymkode: 0e7d0...aa2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får dårlig selvtillit av det. Begynner å tvile på hvordan jeg fremstår. Det blir som om Telenor skulle lyse ut stilling som adm. direktør og bare får søknader fra rørleggere. Det er noe feil som gjør at målgruppen ikke treffes. Og for meg tenker jeg at det  er utseende mitt som ikke er bra nok for den målgruppen jeg egentlig vil nå.

Telenor hadde aldri vært uten rørleggere, eller snekkere, elektrikere etc. Ikke at går go for analogien din, den er patetisk.  likesom tankegangen din, svært umoden og stygg.

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er utseendemessig ganske ordinær, hvis jeg ser objektivt på det. Likevel kan jeg stå foran speilet og føle meg kjekk.

Ofte ser jeg på de fine damene som går forbi. Et tiltalende ansikt kan gjøre meg ganske mo i knærne. Noen ganger får jeg lyst til å ta kontakt, men realismen i meg sier at det er liten sjans, så jeg tør ikke.

Hvordan hadde du som pen kvinne tatt det å bli sjekke opp av en mann som var helt ordinær?

Anonymkode: f9da5...2a6

Alt har med å gjøre hvordan du tar kontakt og hvordan du virker. Er det høflighet og glimt i øyet så tviler jeg på at et avslag eller ignorering har med utseende å gjøre. Hold deg iallefall unna damer som deler inn utseende etter tall. Kun tolvåringer burde få lov til å komme unna med sånt.

Ikke still deg bak dama i et lyskryss og si "pretty lady" f.eks. Det er utrolig lite sjarmerende.

@Trulteskogen: du er drøy:laugh:!

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er utseendemessig ganske ordinær, hvis jeg ser objektivt på det. Likevel kan jeg stå foran speilet og føle meg kjekk.

Ofte ser jeg på de fine damene som går forbi. Et tiltalende ansikt kan gjøre meg ganske mo i knærne. Noen ganger får jeg lyst til å ta kontakt, men realismen i meg sier at det er liten sjans, så jeg tør ikke.

Hvordan hadde du som pen kvinne tatt det å bli sjekke opp av en mann som var helt ordinær?

Anonymkode: f9da5...2a6

Norske kvinner skal du passe deg for generelt, da kan du lett ryke på en metoo eller annen anklage. Ikke finn på å fortell en kvinne at hun har fin rumpe, er sexy eller i den retningen. Dette er mer akseptert i land som har rollene delt riktig. I Norge blir Norske menn holdt nede mentalt av likestilling of feminister. Mannen i Norge er stort sett kvinnestyrt i forhold, må gå på tåhev for å ikke krenke kvinnen.

Sats på en kvinne utenfor skandinavia er mitt tips, bli kjent på normal måte. Mange av disse bor i Norge.

Anonymkode: b23e5...d01

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner skal du passe deg for generelt, da kan du lett ryke på en metoo eller annen anklage. Ikke finn på å fortell en kvinne at hun har fin rumpe, er sexy eller i den retningen. Dette er mer akseptert i land som har rollene delt riktig. I Norge blir Norske menn holdt nede mentalt av likestilling of feminister. Mannen i Norge er stort sett kvinnestyrt i forhold, må gå på tåhev for å ikke krenke kvinnen.

Sats på en kvinne utenfor skandinavia er mitt tips, bli kjent på normal måte. Mange av disse bor i Norge.

Anonymkode: b23e5...d01

Hva slags kvinner har du endt opp med egentlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke rundt å tror at jeg er så mye høyere oppe enn andre, så her kan hvem som helst komme å sjekke meg opp uten at jeg ville tenkt noe som helst. Går man kun etter utseendet tror jeg man fort går glipp av mange interessante og bra mennesker. Kjemi er avgjørende for om jeg finner en mann intressant ikke hvor han ligger på den såkalte utseende skalaen. Og hva er galt med ordinære folk? Går folk rundt å tror de selv er så ekstraordinære?

Anonymkode: b7621...9d6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok bare bekreftet realismen din og gjort det enda vanskeligere for deg å ta til deg mot til å sjekke opp en ny kvinne fordi jeg hadde avslått deg blankt. Fordi jeg er lesbisk. Det hadde du derimot ikke fått vite, du hadde bare fått et nei.

Anonymkode: 4a24e...ac3

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Dette. Jeg ville tenkt at det var på tide med en tur til frisøren eller noe.

Anonymkode: 65031...355

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, Trulteskogen skrev:

Jo, vi bryr oss like mye om utseendet på menn. Det er bare det at vi ikke snakker så høyt om det som menn gjør. Kvinner vil ha hele pakka, inkludert et pent utseende på mannen. Vi vil ha pene barn. 

Du får snakke for deg selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Jeg ville tenkt at det var på tide med en tur til frisøren eller noe.

Herregud, det du sier er; jeg er så pen! Jeg er så bedre enn andre😅😅😅 det er så teit! Er det virkelig så mange 13åringer på forumet her?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvordan du tar kontakt tenker jeg... Alle blir glade for et komplimang uansett. Blir de ikke det, så er det de som har et problem. Å hvem har bestemt at du er vanlig og ordinær? Jeg vil heller ha en mann som er litt vanlog og ordinær, enn disse spradebassene en finner dusinvis på byen og som tror de er gud gave til kvinnene! 

Anonymkode: 8b952...f0b

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kommer helt an på hvordan du tar kontakt tenker jeg... Alle blir glade for et komplimang uansett. Blir de ikke det, så er det de som har et problem. Å hvem har bestemt at du er vanlig og ordinær? Jeg vil heller ha en mann som er litt vanlog og ordinær, enn disse spradebassene en finner dusinvis på byen og som tror de er gud gave til kvinnene! 

Det er ikke noe kompliment når noen langt under egen standard (innbilt eller reell) tror de kan sjekke deg opp.

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Trulteskogen skrev:

Utseendet betyr dessverre veldig mye for at barn og unge skal lykkes i dag. Kvinner vet dette godt, og ser derfor etter en pen mann. Større sannsynlighet med pene barn dersom mannen er pen, må du da forstå.

Bullshit. Spiller INGEN rolle. Det er hva du har mellom ørene som spiller noe rolle for om man lykkes . (Er kvinne)

Anonymkode: 4109a...717

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe kompliment når noen langt under egen standard (innbilt eller reell) tror de kan sjekke deg opp.

Nei, det betyr jo bare at noen liker deg, skuffet blir dem nok når de finner ut hvordan du egentlig er en tom pappeske..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Under egen standard?!? Mange av disse som tror de er så mye penere og bedre enn andre, har mye tomrom mellom ørene. De er så opptatt av seg selv og sitt utseende, at endel av de nytter det ikke å snakke eller føre en ordentlig samtale med. De vet ikke hvem som er statsminister i Norge eller hva som har skjedd i verden det siste døgnet. Jorden kretser rundt dem. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...