Gå til innhold

Hva syns jenter om å få fremstøt av ordinære menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er utseendemessig ganske ordinær, hvis jeg ser objektivt på det. Likevel kan jeg stå foran speilet og føle meg kjekk.

Ofte ser jeg på de fine damene som går forbi. Et tiltalende ansikt kan gjøre meg ganske mo i knærne. Noen ganger får jeg lyst til å ta kontakt, men realismen i meg sier at det er liten sjans, så jeg tør ikke.

Hvordan hadde du som pen kvinne tatt det å bli sjekke opp av en mann som var helt ordinær?

Anonymkode: f9da5...2a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På samme måte som en pen mann hadde tenkt om han ble sjekket opp av en ordinær utseende kvinne: selvinnsikten lenge leve.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk så mye på utseendet. Prøv. Vokser bare av det. Blir mindre skummelt og man tørr mer. Men ikke forvent å lykkes med en gang. 

Anonymkode: 7da90...eb7

Gjest Minesveiper
Skrevet

Jeg har sett flere menn som ikke har gått for det selv når de har hatt kjangs hos damen nettopp pga av at de har hatt tanker som: "Hun er alt for fin for meg, hun ville aldri valgt en som meg, hun kunne fått bedre osv". Hvis jeg var deg ts ville jeg nok ikke sjekket opp damer på gaten hvis du skal gjøre det utenfor nettdating og tinder. Det er mye lettere å treffe damer gjennom aktiviteter, og eller gjennom ens sosiale sirkel. 

Skrevet

Det som ikke slutter forundre meg er hvordan ordinært utseende menn synes det er greit at pene damer skal synes det er ålreit å være i et forhold med noen som er under ens eget nivå, utseendemessig. Hvorfor skal du som ordinær mann, få lov å se på en pen kvinne hver dag, mens den pene kvinnen må se på det ordinære trynet ditt? Tror du kvinnen blir lykkelig av dette? Før eller siden vil en pen kvinne alltid rette blikket mot en pen mann og bli virkelig forelsket i ham. Like barn leker best. 

TS, hvis du blir mo i knærne av et tiltalende ansikt, hvorfor tror du at hun med det tiltalende ansiktet ikke har samme behov som deg, nemlig å se på et tiltalende ansikt som gjør henne mo i knærne? De fleste mennesker setter jo pris på tiltalende ansikter, og ikke ordinære eller mindre pene ansikter. Synes du ikke da at pene kvinner fortjener å være i forhold til pene menn? 

Kan love deg at alle pene kvinner forelsker seg i pene menn. Når pene kvinner tiltrekkes av mindre pene menn er det ikke forelskelse, men et utnyttelsesforhold.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hvordan pene kvinner reagerer, men jeg husker da jeg var yngre og bodde i et annet europeisk land. Da ble jeg ofte tatt kontakt med på gaten, og det var utelukkende merkelig og ukomfortabelt. Meget mulig det var på grunn av lite erfaring da menn i Norge aldri hadde vist interesse.

Men det var også det med.. hva skal man si? Hva svarer man? Gi telefonnummer til enda en av disse som jeg knapt får vite navnet på? Hva godt skal komme ut av det?

De to gangene jeg faktisk ble interessert var det noe ved dem som "klikket". De var ikke de hotteste mennene i byen, men han ene spesielt.. han gikk rundt og tok bilder i en park og kom bort til meg da jeg satt på en benk og leste. Husker fortsatt hva han het og hva vi snakket om, over et tiår senere. Angrer på at jeg ikke ringte ham - i dag med Facebook hadde det vært mye enklere, men med kun telefon og jeg som var usikker på språket fikk jeg meg ikke til å gjøre det.

Nok anekdote - om du vil ta kontakt med noen bør du ha klart for deg hva du vil si, det er nok ikke alle som reagerer like bra på "hei du var fin, kan jeg få nummeret ditt.". Gjerne formulert som uttalelse og ikke spørsmål.

Så får de pene damene svare på hvor mye utseende har å si.

Endret av applestories
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Det som ikke slutter forundre meg er hvordan ordinært utseende menn synes det er greit at pene damer skal synes det er ålreit å være i et forhold med noen som er under ens eget nivå, utseendemessig. Hvorfor skal du som ordinær mann, få lov å se på en pen kvinne hver dag, mens den pene kvinnen må se på det ordinære trynet ditt? Tror du kvinnen blir lykkelig av dette? Før eller siden vil en pen kvinne alltid rette blikket mot en pen mann og bli virkelig forelsket i ham. Like barn leker best. 

TS, hvis du blir mo i knærne av et tiltalende ansikt, hvorfor tror du at hun med det tiltalende ansiktet ikke har samme behov som deg, nemlig å se på et tiltalende ansikt som gjør henne mo i knærne? De fleste mennesker setter jo pris på tiltalende ansikter, og ikke ordinære eller mindre pene ansikter. Synes du ikke da at pene kvinner fortjener å være i forhold til pene menn? 

Kan love deg at alle pene kvinner forelsker seg i pene menn. Når pene kvinner tiltrekkes av mindre pene menn er det ikke forelskelse, men et utnyttelsesforhold.

Tøv,vi ser da like mye på personlighet 

Anonymkode: 9b7c7...dce

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Hva er det som definerer et pent utseende? Selv så har jeg erfart at det jeg oppfatter som pent, søtt og vakkert, syntes andre er ganske ordinært 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

I Norge vil vel de fleste kvinnene være skeptisk til fremmende som snakker med dem, så da hjelper det å være ekstra kjekk slik at de blir mo i knærne umiddelbart. 

Personlig er jeg alltid skeptisk til fremmende, uansett hvordan de ser ut

Anonymkode: 3962d...607

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv. Kvinner bryr seg ikke om så mye utseende som dere menn. Hvis du kan tilby varig forhold, er seriøs og en person hun kan stole på, er det mye viktigere en at du er superkjekk. 

Anonymkode: 79f7e...129

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Apis skrev:

Hva er det som definerer et pent utseende? Selv så har jeg erfart at det jeg oppfatter som pent, søtt og vakkert, syntes andre er ganske ordinært 

TS sier han oppfatter eget utseende som dårligere enn utseendet på kvinnene han ønsker prøve seg på. De fleste mennesker har en viss forståelse for om de er mer eller mindre fysisk attraktive enn en annen de vurderer utseendet til, jfr objektive standarder.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv. Kvinner bryr seg ikke om så mye utseende som dere menn. Hvis du kan tilby varig forhold, er seriøs og en person hun kan stole på, er det mye viktigere en at du er superkjekk. 

Anonymkode: 79f7e...129

Jo, vi bryr oss like mye om utseendet på menn. Det er bare det at vi ikke snakker så høyt om det som menn gjør. Kvinner vil ha hele pakka, inkludert et pent utseende på mannen. Vi vil ha pene barn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er at du har en flott personlighet. Utrolig hvor kjekke menn kan bli når de viser at de er gode og reale! 😍

Anonymkode: 6c7dd...0dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er utseendemessig ganske ordinær, hvis jeg ser objektivt på det. Likevel kan jeg stå foran speilet og føle meg kjekk.

Ofte ser jeg på de fine damene som går forbi. Et tiltalende ansikt kan gjøre meg ganske mo i knærne. Noen ganger får jeg lyst til å ta kontakt, men realismen i meg sier at det er liten sjans, så jeg tør ikke.

Hvordan hadde du som pen kvinne tatt det å bli sjekke opp av en mann som var helt ordinær?

Jeg synes de er like plagsomme som tiggerne på gata. Utenom at tiggerne holder seg i ro og du mest sannsynligvis ‘beveger’ på deg og er generelt irriterende.

Det er litt det samme som at du skal bli såpass sjarmert av en tigger på gata at du ønsker å tilbringe mye tid med personen. 

Hadde du likt det? 

Hvis du hadde likt det så må du gjøre det da. Sjekke opp tiggerne med kopp. Skill deg ut. Vær forandringen du selv ønsker å forandre. 

Men da må du være en foregangsperson. Det er juks å søke noe som er bedre enn deg, du må søke det som er tilsvarende det du ønsker nå, men med motsatte fortegn. Dvs, en tigger på gata. 

Bare se for deg hyllesten i Dagbladet. Sprenger grenser, gjør du. ‘Tigger-romantikk’. SUKK!! 

Så romantisk!!!!

i wish you were mine ❤️ 

men dessverre er du tatt 😞 av tiggerdama. 

Buuuhuuuuu

Anonymkode: 58dd0...3d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Trulteskogen skrev:

Jo, vi bryr oss like mye om utseendet på menn. Det er bare det at vi ikke snakker så høyt om det som menn gjør. Kvinner vil ha hele pakka, inkludert et pent utseende på mannen. Vi vil ha pene barn. 

Kvinner bryr seg faktisk mest om utseendet for de dømmer ikke bare menn for utseende men også andre kvinner, om mannen er topptrent og har god jobb så blir han litt kresen fordi han vet at han er ettertraktet og kan lett finne seg en instragram modell. Mens de fleste menn vet at de er heldige om de blir akseptert så utseende spiller mindre rolle og leter mest etter en dame som matcher dem personlig. 

Anonymkode: a0d92...84f

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de er like plagsomme som tiggerne på gata. Utenom at tiggerne holder seg i ro og du mest sannsynligvis ‘beveger’ på deg og er generelt irriterende.

Det er litt det samme som at du skal bli såpass sjarmert av en tigger på gata at du ønsker å tilbringe mye tid med personen. 

Hadde du likt det? 

Hvis du hadde likt det så må du gjøre det da. Sjekke opp tiggerne med kopp. Skill deg ut. Vær forandringen du selv ønsker å forandre. 

Men da må du være en foregangsperson. Det er juks å søke noe som er bedre enn deg, du må søke det som er tilsvarende det du ønsker nå, men med motsatte fortegn. Dvs, en tigger på gata. 

Bare se for deg hyllesten i Dagbladet. Sprenger grenser, gjør du. ‘Tigger-romantikk’. SUKK!! 

Så romantisk!!!!

i wish you were mine ❤️ 

men dessverre er du tatt 😞 av tiggerdama. 

Buuuhuuuuu

Anonymkode: 58dd0...3d3

Herre Moses for noe intetsigende pisspreik !     :kvalm:

Anonymkode: bc8ac...163

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Trulteskogen skrev:

At man er pen selv trenger ikke bety at man får pene barn. Kanskje kombinasjonen av to pene mennesker er dritt, og barna ikke blir så pene.

Uansett, veldig ekkelt å høre en som argumenterer med "pene barn". Viktigere at barnet har to foreldre med gode verdier, hvilket du tydeligvis ikke har.

• Liker 4
Skrevet

Jeg kan ikke svare for de pene, men jeg hadde likt det hvis noen som er hyggelig hadde begynt å snakke med meg ute i byen eller på tur eller i butikken. 

AnonymBruker
Skrevet

Irriterende å bli sjekket opp uansett utseende på mannen. Man blir faktisk lei det evige maset hvis man skulle bevege seg ut på byen.

Anonymkode: f3ba5...cc1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

At man er pen selv trenger ikke bety at man får pene barn. Kanskje kombinasjonen av to pene mennesker er dritt, og barna ikke blir så pene.

Uansett, veldig ekkelt å høre en som argumenterer med "pene barn". Viktigere at barnet har to foreldre med gode verdier, hvilket du tydeligvis ikke har.

Utseendet betyr dessverre veldig mye for at barn og unge skal lykkes i dag. Kvinner vet dette godt, og ser derfor etter en pen mann. Større sannsynlighet med pene barn dersom mannen er pen, må du da forstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...