Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på; får man ikke veldig dårlig økonomi av å være evighetsstudent?

Mister man ikke muligheten til å kjøpe bolig, opparbeide seg pensjon og ha det litt romslig i hverdagen og ferier?

Jeg varer lurer😊

Anonymkode: bb471...a54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men så får vi leve "bardomslivet" litt lengre 😛 Men seriøst så stemmer mye av det du sier, samtidig kan man jo kjøpe bolig senere i livet og når det gjelder pensjon så vil jo den alderen øke når vi blir eldre fordi vi lever lengre. Beste er å spare uansett.  Jeg bor også veldig rimelig nå, så selv om jeg ikke jobber fullt så har jeg det likevel romslig. Ikke alle er like giret på standard A4 liv med barn, mann, hus og stasjonsvogn heller, det er hva man gjør det til.

Anonymkode: 09f6d...141

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bare lurer på; får man ikke veldig dårlig økonomi av å være evighetsstudent?

Mister man ikke muligheten til å kjøpe bolig, opparbeide seg pensjon og ha det litt romslig i hverdagen og ferier?

Jeg varer lurer😊

Anonymkode: bb471...a54

Fond sparer jeg til i aksjefond.

Leilighet har jeg. Ikke en Villa akkurat, men jeg er i hvert fall inne på boligmarkedet.

Det er forøvrig en tråd om nettopp evighetsstudenter; du kunne brukt den til spørsmålet ditt.

Anonymkode: 0f269...660

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Fond  Pensjon sparer jeg til i aksjefond.

Leilighet har jeg. Ikke en Villa akkurat, men jeg er i hvert fall inne på boligmarkedet.

Det er forøvrig en tråd om nettopp evighetsstudenter; du kunne brukt den til spørsmålet ditt.

Rettelse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en bachelor etter videregående og studerer nå et 6-årig profesjonsstudium, blir altså student i 9 år.. Stresser ikke noe med det siden yrket jeg kommer til å ha når jeg er ferdigutdannet har høy lønn :) 

Anonymkode: c436d...cd2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...