Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lett

Anonymkode: 55938...951

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun virker som en person som har dårlig dømmekraft når det gjelder menn, så ikke overrasket

Anonymkode: e3cae...161

Skrevet

Folk har alle slags mulige rare grunner til å bryte opp et forhold. Dette er ikke blant de rareste, han er jo proffesjonell gamer, så det er jobben sin han prioriterer. Det koker vel uansett ned til at han ikke var forelska nok, og derfor ikke gadd å pendle for å opprettholde forholdet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Verdens" mest sexy værdame ble dumpet av kjæresten fordi han heller ville game måtte jobbe.

Tullete overskrift, jeg kan iallefall ikke ta meg fri fra jobben for å reise å møte folk langt vekk hele tiden.

Anonymkode: 649c8...bb8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tullete overskrift, jeg kan iallefall ikke ta meg fri fra jobben for å reise å møte folk langt vekk hele tiden.

Anonymkode: 649c8...bb8

Han har signert en jobbkontrakt, men med mindre det er en slavekontrakt hvor han aldri har fridager, er det åpninger for reise til nabolandet på besøk. Han kan også motta besøk fra henne. På sikt kunne de gifta seg og flytta sammen. Men han er nok lite interessert i forplikte seg selv om dama er smellheit og "lojal", som han kaller det, eller forelska, som vi andre kaller det.   

Anonymkode: 0105a...86e

AnonymBruker
Skrevet

Om valget hadde vært mellom spill eller dame, er valget svært enkelt.

Damen må pakke og dra:-)

Anonymkode: c4f92...4b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde lett valgt spill over kjæresten, ja.

Anonymkode: 9a363...854

AnonymBruker
Skrevet

En sexy fasade er ikke noe garanti for at man er ok. For alt man vet kan dama være slitsom og krevende.

Anonymkode: d38cd...d28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på. Er godt mulig at hun er helt umulig å leve med. Det er vanskelig å si utfra noen bilder og en kort artikkel.

Anonymkode: a640b...55f

AnonymBruker
Skrevet

Lite å skrive om i media om dagen, når et avstandsforhold ikke fungerer mellom to personer som satser på karrieren sin er headliner

Anonymkode: 452ae...b63

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dumpet en fyr til fordel for hobbyen min, ja. Han forventet at jeg skulle sitte å glo veggen med han hele tiden og pcen måtte pakkes helt bort. Sorry, men den faenskapen gidder jeg ikke. Han burde ha skaffet seg en hobby selv.

Vet mange menn blir utsatt for samme dritt.

Anonymkode: fc808...bae

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...