AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #41 Skrevet 27. juli 2018 Håret mitt fungerer ikke uten balsam, og jeg er personlig ikke så veldig fan av dreads, enda mindre én stor, ekkel, feit dread, som er det håret mitt vil transformeres til om jeg ikke bruker balsam. Ikke så lett å forstå om du har kort hår. Lange negler kan jeg ikke selv fordra. Rouge i kinna tar jeg kun på for å se litt mere fresh ut, ikke for å forme trynet. Men du tenker kanskje på contouring? Og der forstår jeg deg godt. Øyenbrynene mine er helt ihjelplukkede fra min ungdomstid, så for å ikke se helt jævlig ut er jeg nødt til å pynte litt på dem. Det meste av dette gjøres uansett for egen skyld, og jeg synes egentlig damer bør får gjøre hva søren de vil med sitt eget utseende så lenge det ikke er på grunn av press utenfra. Anonymkode: 265a9...ee6
Klossmajor Skrevet 27. juli 2018 #42 Skrevet 27. juli 2018 34 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Med andre ord: Du bruker ikke godlukt? Du er aldri hos frisøren? Du barberer deg aldri / trimmer skjegget? Du bryr deg ikke om rene klær? Det der var ikke en særlig logisk respons.
Snaskesnusken Skrevet 27. juli 2018 #43 Skrevet 27. juli 2018 24 minutter siden, Klossmajor skrev: Det der var ikke en særlig logisk respons. Denne tråden er ikke logisk. Hvem pynter du deg for?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #44 Skrevet 27. juli 2018 Hvis du ikke har skjønt at mye av dette har en praktisk funksjon, har du ikke presset nok grenser i livet ditt. -hvis man ikke stusser håret jevnlig og går ett år eller flere uten å klippe det, blir det 1. Fryktelig langt og varmt og tungvint i forhold til matlaging/dobesøk etc. 2. Slitt hår floker seg voldsomt og blir etterhvert nærmest umulig å gre ut. Det blir én stor rasta på kort tid, som klør og er svært smertefull å gre ut, der man mister masse hår. -negler blir jo lange om man ikke klipper dem. Så akkurat det blir en kontradisksjon. -øyenbrynshår kan bli veldig lange, solblekes osv, så selv om man ikke får monobryn kan de absolutt se fæle ut om de får gro fritt over tid. -Trutmunn skjønner jeg meg ikke på selv. -Balsam er genialt og kan forhindre at man må barbere av seg alt håret om man presser punkt 1 for langt. -Det er bare til å forsøke fuktighetskrem for kroppen i ansiktet f.eks. Du vil oppdage at de fleste av dem svir og kan gi allergisk reaksjon fra øynene om man like greit kjører det på øyelokkene også. Ulike deler av kroppen og ulik årstid gir ulike belastning på huden. Noe av behvovet for krem handler om at vi bruker seper og dusjer daglig, men det handler også om klimaet i Norge. På vinteren tørker huden gjerne ut, selv uten daglig dusj pga kald luft, luft som er oppvarmet med elektrisitet og temperaturforskjeller. En fuktighetskrem som er ypperlig om vinteren, blir fort en fetthinne som smelter vekk med svette og får ansiktet til å se klissvåt ut om sommeren fordi de aller fleste har mindre tørr hud på sommeren. Men der fins noen kremer som egner seg til hele kroppen om man ikke er så nøye på det. -Rouge er genialt. Spesielt for kvinner siden vi ofte får jernmangel. Pluss at man slipper jobbe seg til frisk farge i kinnene. Anonymkode: 697d3...9fc 1
Missy77 Skrevet 27. juli 2018 #45 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, Isambard skrev: Nysgjerrig? Det var mer en guide for hvordan de som vil ha draget på sånne som meg kan spare tid og penger. Da har nok muligens ikke jeg et ønske om å draget på sånne som deg... 1
Anonym90059005 Skrevet 27. juli 2018 #46 Skrevet 27. juli 2018 Overraskende å se hvor mange som forsvarer behovet for alskens kremer og dilldall til huden. Argumenterer med nebb og klør for hvorfor det trengs hopetall hudkremer og annet tilbehør. Hvordan klarte de seg før i tiden tro? Fair enough at dere liker det, men ikke argumenter med at det er nødvendig og viktig... Også morsomt med alle som hevder "jeg gjør det kun for meg selv"... sannhet med modifikasjoner
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #47 Skrevet 27. juli 2018 2 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Overraskende å se hvor mange som forsvarer behovet for alskens kremer og dilldall til huden. Argumenterer med nebb og klør for hvorfor det trengs hopetall hudkremer og annet tilbehør. Hvordan klarte de seg før i tiden tro? Fair enough at dere liker det, men ikke argumenter med at det er nødvendig og viktig... Også morsomt med alle som hevder "jeg gjør det kun for meg selv"... sannhet med modifikasjoner Si ikke det. Jeg er en ekstremt lite forfengelig person som elsker å teste hva man trenger og ikke trenger, og har droppet mye av dette over lang tid. Jeg lærte at mange av de tingene som er nevnt har praktiske funskjoner som forhindrer smerter å ubehag og lærte meg det på den harde måten. Da spesielt balsam og krem. Anonymkode: 697d3...9fc
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #48 Skrevet 27. juli 2018 Virker som mange ikke skjønner at behovet for alle disse hudproduktene, kommer/skapes som følge av at man bruker produktene i utgangspunktet... Og kosmetikkbransjen gnir seg i henda... Anonymkode: b04db...53a 1
Filifjonkamor Skrevet 27. juli 2018 #49 Skrevet 27. juli 2018 3 timer siden, Isambard skrev: - Stusse håret fordi det er "slitt". Jeg har aldri lagt merke til "slitt hår" i mitt liv - Lange negler. Helt greit, men hvorfor? - Detaljert forming av øyenbryn- Med mindre du har monobrow kan du la dem være i fred for min del - Lage trutmunn på bilder. Smil heller. - Balsam. Hva gjør den egentlig? Liksomshampoo? - Ha egen fuktighetskrem for hender, føtter, dag, natt, sommer, vinter etc etc etc. - Rouge. Hvem sier at det er viktig med markerte kinnbein? Stusser håret så det ikke skal bli ødelagt, for jeg kan love deg at det kan bli slitt Balsam må til for ellers får jeg ikke børsten igjennom håret, tro meg til tider skulle jeg ønske at jeg hadde et enklere hår å holde styr på Fuktighetskremmer må til, men har hudproblemer så da prøver en det en kan for å ikke tørke ut Sminker meg sånn jeg selv ønsker det, hva er galt med det og så lenge jeg selv føler meg flott og gubben er fornøyd så er vel det som teller
Klossmajor Skrevet 27. juli 2018 #50 Skrevet 27. juli 2018 2 timer siden, Snaskesnusken skrev: Denne tråden er ikke logisk. Hvem pynter du deg for? Skybertine
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #51 Skrevet 27. juli 2018 5 timer siden, Isambard skrev: - Stusse håret fordi det er "slitt". Jeg har aldri lagt merke til "slitt hår" i mitt liv - Lange negler. Helt greit, men hvorfor? - Detaljert forming av øyenbryn- Med mindre du har monobrow kan du la dem være i fred for min del - Lage trutmunn på bilder. Smil heller. - Balsam. Hva gjør den egentlig? Liksomshampoo? - Ha egen fuktighetskrem for hender, føtter, dag, natt, sommer, vinter etc etc etc. - Rouge. Hvem sier at det er viktig med markerte kinnbein? Oki, ting jeg ikke gjør, din sopp * dusjer ikke * pusser ikke tenner * gidder ikke å gå på do * gidder ikke å spise eller drikke Jeg føler jeg vinner denne kånnkurrannssen her asså. Ædda bædda. Jeg er mindre overfladisk enn deg. Hvem skulle tro at det kunne skje? Litt som å bo der nokon ingen kunne tru at nokon nokonsinne kunne bu. Men assa, det du kjæm med er bare som 1 øre i et beløp på 200. Anonymkode: 2eb60...2a2 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #52 Skrevet 27. juli 2018 4 timer siden, Trikken skrev: Nå er hovedoppgaven til fuktighetskrem å beskytte huden. Så selv om du ikke har tørr hud har den mange funksjoner du kan ha utbytte av. Prøvde i 8 mnd, for meg var det totalt bortkastet. Solkrem brukes når jeg er ute og passer på å vaske godt av når jeg går inn. Anonymkode: 8f0e0...b11
Isambard Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #53 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oki, ting jeg ikke gjør, din sopp * dusjer ikke * pusser ikke tenner * gidder ikke å gå på do * gidder ikke å spise eller drikke Jeg føler jeg vinner denne kånnkurrannssen her asså. Ædda bædda. Jeg er mindre overfladisk enn deg. Hvem skulle tro at det kunne skje? Litt som å bo der nokon ingen kunne tru at nokon nokonsinne kunne bu. Men assa, det du kjæm med er bare som 1 øre i et beløp på 200. Anonymkode: 2eb60...2a2 Det var bare ment som en uhøytidelig tråd. Jeg er sikker på at menn gjør mye bortkastet for å imponere damer. Det var ikke dypere budskap om at kvinner er overfladiske eller noe i den retning.
Snaskesnusken Skrevet 27. juli 2018 #54 Skrevet 27. juli 2018 7 timer siden, Isambard skrev: Virkelig? Nei, det så faktisk ikke helt bra ut. Det er ikke litt skremselspropaganda vel? Nei. Klipper du ikke håret blir det slik 🙈
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #55 Skrevet 27. juli 2018 9 timer siden, Missy77 skrev: Jeg gjør vel de fleste av de tingene du nevner. Men gjør det ikke for mennene sin skyld... Ehhh.. tviler du gjør dette om du bodde alene i skogen og ingen andre menn å omgås. Så joda,alle gjør det for å forbedre andres oppfatning av dem. Anonymkode: 2656c...45f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå