Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppdaterte Linkedin-profilen min for noen måneder siden, og siden den gang har jeg blitt bombandert med forespørsler til intervju. I starten var jeg litt nysgjerrig på hva jeg kunne få i lønn andre steder, men nå synes jeg bare det er slitsomt å gå på intervjuer i arbeidstiden min, så jeg bruker som regel å ignorere henvendelser... Hvordan burde jeg respondere på henvendelser om intervju? Elsker jobben jeg har nå og ønsker ikke å bytte akkurat nå, men vil heller ikke ødelegge fremtidsutsiktene mine. Føler jeg har ignorert alle i bransjen på dette tidspunktet, og er litt bekymret for at folk skal ha et negativt inntrykk av meg den dagen jeg faktisk ønsker å bytte jobb.

Anonymkode: 694fb...81c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De tar det ikke negativt i det hele tatt. Jeg er i samme situasjon. Synes det selv er slitsomt. Om du vil dra på intervju så drar du. 

Anonymkode: eef5a...52b

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke endre på instillingen til at du ikke er interessert i ny jobb? Jeg får også en del henvendelser, men har så gode betingelser i min nåværende jobb at det skl mye til å bytte. Svarer bare "takk for tilbudet, men slik situasjonen er nå er jeg ikke på utkikk etter ny jobb, håper å kunne kontakte der om situasjonen endrer seg".

Anonymkode: 48e83...2bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...