Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva trener du og hvor mang ganger i uken?

Anonymkode: 436c9...2de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener ikke. Jeg beveger meg normalt og tar husvask som trening. Bruker appen lifesum da 🙂

• Liker 1
Skrevet

Sykler 12 km (til og frajobb) 5 dager i uken. Trener 2—3 ganger i uken etter jobb (mellom1-2 timer). Trener ikke nå om sommeren, svømmer bare litt i sjøen. 

Skrevet

Trener ikke aktivt, men jeg går minst 10 000 skritt daglig. Nå som det er ferie går jeg gjennomsnittlig rundt 20 000 skritt daglig. Å holde seg i bevegelse er det viktigste. 

Men når jeg får ånden over meg hender det jeg drar og svømmer, trener kampsport, løper på tredemølle osv. Har både tredemølle, vekter, kettlebells osv hjemme. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver ikke gå ned i vekt, men går hurtig ned om jeg slurver med maten noen dager. Jeg løper ca 1 mil for dagen i rolig tempo. 

Anonymkode: 78d76...c37

AnonymBruker
Skrevet

Den periode jeg gikk ned mest var da jeg trente minst. Satt inne på pc-en hele dagen, men spiste veldig lite. Dvs, spiste gjerne 2 måltider (middager) om dagen og ellers drakk kaffe og te. 

Anonymkode: dd4ad...a19

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trener nesten aldri lengre, hvis jeg gjør det så trener jeg med vekter og stikker her hjemme + andre øvelser.

Jeg går fort ned i vekt og har alltid "sliti" med det, har vært heldig som har gener hvor vi i 3 genrasjoner nå er høye å tynne.

Jeg spiser 2 måltider om dagen, frokost og middag. Noen ganger spiser jeg bare 1 måltid, men må understreke at det skjer oftest nå om sommeren og i varmen, jeg får utrooolig dårlig matlyst i varmen så da må jeg bare spise det jeg får lyst på der og da for å ikke falle sammen. 

Anonymkode: 491da...c2a

Skrevet

Trener normalt 3-4 styrkeøkter i uka, og prøver å få inn i hvert fall én kondisjonsøkt. Ellers prøver jeg å ha en del hverdagsaktivitet, går/sykler hvor enn jeg skal dersom jeg har tid, tar alltid trapper, osv. Dette kombinerer jeg med et moderat kaloriunderskudd 😊

AnonymBruker
Skrevet

Går lange turer,også fjell, mer bevisst på hva jeg spiser, ingen ferdigmat&junk.

Anonymkode: ac7a8...4ec

Skrevet

Styrke 4-5 ganger i uken og yoga en gang i uken samt at jeg sykler til og fra jobb og går mye i helgene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ned ca en halv kilo per uke vha appen lifesum. Trener ikke, da får jeg bare økt matlyst.

Anonymkode: 96ec4...1d1

AnonymBruker
Skrevet

Trener 3-4 ganger i uka. Løper, sykler og går fjellturer. Gjerne litt lange turer i helgene. Jeg trener fordi det gir meg energi og får meg til å føle meg lettere, i tillegg til at det gir meg et romsligere kaloribudsjett.

Anonymkode: 4b804...498

AnonymBruker
Skrevet

Trener 5-6 ganger i uken pluss generelt aktiv. Jeg går mye til og fra jobb. Jeg bruker sjeldent offentlig transport.

Jeg går ikke inn for å gå ned i vekt da jeg har en BMI på 21, men jeg elsker å være aktiv, og så fort jeg slurver med maten så går jeg ned i vekt.

Jeg har også en tendens til å få redusert matlyst av trening, men av helsemessige årsaker og psykiske er trening det som får hverdagen min til å fungere :) Jeg blir utrolig glad, og livlig av det. 

Anonymkode: 38b44...2c7

AnonymBruker
Skrevet

Trener 4 ganger i uka, og har en aktiv jobb. Trener stort sett styrke, men prøver å tvinge meg til ca. 20 min kondisjon per treningsøkt :)

Anonymkode: 2de61...822

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...