Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har to bestevenner som har gjort alt for meg. De hjalp meg hele tiden da jeg hadde drama med ulike personer som jeg er veldig takknemlig for. For noen dager siden mistet jeg hun på grunn av jeg ikke kunne takle at hun forlot et spill som vi spiller sammen. Jeg spammet masse og ville at hun skulle bli og hun ble enda mer sur. Vi har kjent hverandre i 5 år og har aldri kranglet før. Jeg føler jeg var den egoistiske personen som ikke hørte på hun.  Hun hjalp meg masse med mine problemer. Jeg ville hjelpe henne med hennes hvis hun hadde, men hun fortalte meg aldri. I tillegg sa hun at jeg var den som ødelegget livet hennes og gjorde hun deprimert. Jeg føler at jeg er helt forferdelig og hun vil aldri se meg igjen. Egentlig takler jeg ikke at hun forlot meg siden jeg bryr mg så mye om dem. Jeg har en veldig dårlig oppførsel og er mye håpløs. Føler alt er min feil og jeg er den negative for dem. Alt jeg ønsker er å fikse forholdet vårt slik at jeg kan bli bedre. Egentlig vil jeg også hjelpe henne hvis de har problemer med andre folk. Jeg er en person som ikke takler mye nei siden jeg har mye dårlig selvtillit. Selv om jeg har mange selvmordstanker og alt at jeg er så lei av drama fordi det gjør meg så deprimert. De sa at det er jeg som lager det dramaet og at jeg er en ødeleggelse. Er det virkelig noe jeg kan gjøre. Jeg vil bare fikse alt og at de skal være glade fordi jeg vil ikke gjøre noen av dem deprimert på grunn av meg.

Endret av Sweetstwater
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente jeg spammet en av dem og jeg har sagt mange unnskyldninger. Vi hadde i tillegg et løfte om å aldri forlate hverandre. Skulle ønske at jeg bare hørte fordi da hadde jeg ikke mistet henne. Føler at jeg er en ganske dum person.

Skrevet

Jeg håper at jeg får noe svar her

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sweetstwater skrev:

Jeg håper at jeg får noe svar her

Fiks fonten til noe leselig i stedet for å style innleggget som en bryllupsinvitasjon så er det større håp om å få noe svar.

Anonymkode: f37a8...703

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet

Kan du legge hovedinnlegget med vanlig tekst.

Anonymkode: 306ad...5a1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke lese d der

Anonymkode: d23ae...7bd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Orket ikke lese men ja. Du er en forferdelig person...

• Liker 4
Skrevet

Hvordan fikser jeg det opp siden det er første gangen jeg er her.

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å lese når det er løkke

Anonymkode: fb2ec...add

• Liker 1
Skrevet

Ok, jeg prøver å fikse fonten og jeg skjønner ikke hvordan jeg gjør det. hvilken Skrift type vil du ha på?

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Sweetstwater skrev:

Ok, jeg prøver å fikse fonten og jeg skjønner ikke hvordan jeg gjør det. hvilken Skrift type vil du ha på?

Noe normalt? 

Anonymkode: ddf6f...fde

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker du burde hjelpe deg selv med dine problemer før du begynner og prøve å hjelpe venner med dems problemer. 

Hvordan gjør du dem deprimert og på hvilken måte er du håpløs? Kanskje du bør jobbe med de tingene? 

AnonymBruker
Skrevet

«Jeg har to bestevenner som har gjort alt for meg. De hjalp meg hele tiden da jeg hadde drama med ulike personer som jeg er veldig takknemlig for. For noen dager siden mistet jeg hun på grunn av jeg ikke kunne takle at hun forlot et spill som vi spiller sammen. Jeg spammet masse og ville at hun skulle bli og hun ble enda mer sur. Vi har kjent hverandre i 5 år og har aldri kranglet før. Jeg føler jeg var den egoistiske personen som ikke hørte på hun.  Hun hjalp meg masse med mine problemer. Jeg ville hjelpe henne med hennes hvis hun hadde, men hun fortalte meg aldri. I tillegg sa hun at jeg var den som ødelegget livet hennes og gjorde hun deprimert. Jeg føler at jeg er helt forferdelig og hun vil aldri se meg igjen. Egentlig takler jeg ikke at hun forlot meg siden jeg bryr mg så mye om dem. Jeg har en veldig dårlig oppførsel og er mye håpløs. Føler alt er min feil og jeg er den negative for dem. Alt jeg ønsker er å fikse forholdet vårt slik at jeg kan bli bedre. Egentlig vil jeg også hjelpe henne hvis de har problemer med andre folk. Jeg er en person som ikke takler mye nei siden jeg har mye dårlig selvtillit. Selv om jeg har mange selvmordstanker og alt at jeg er så lei av drama fordi det gjør meg så deprimert. De sa at det er jeg som lager det dramaet og at jeg er en ødeleggelse. Er det virkelig noe jeg kan gjøre. Jeg vil bare fikse alt og at de skal være glade fordi jeg vil ikke gjøre noen av dem deprimert på grunn av meg.»

TS: Jeg bare kopierte og limte inn. Tada.

Anonymkode: c996d...046

• Liker 1
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Orket ikke lese men ja. Du er en forferdelig person...

Hva er det i dette innlegget som får deg til å tenke at vedkomne er en forferdelig person?

Skrevet (endret)

Ting jeg har gjort mot dem. De følte jeg aldri var glad i dem og jeg var lei meg hver dag. Jeg er en person som ønsker å være snill og jeg har aldri kallet dem stygge ting, men de synes det fordi jeg er ofte lei meg. Jeg aner ikke hvordan jeg kan få noen jeg er så glad i tilbake. Jeg tenker mye på andre og vil gjøre mye for andre, men så reagerer noen på det. Jeg er egentlig redd for å være meg selv. Det har blitt verre nå siden jeg har hatt for mye drama og mistet folk jeg er glad i.

Endret av Sweetstwater
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
1 minutt siden, Sweetstwater skrev:

Ting jeg har gjort mot dem. De følte jeg aldri var glad i dem og jeg var lei meg hver dag. Jeg er en person som ønsker å være snill og jeg har aldri kallet dem stygge ting, men de synes det fordi jeg er ofte lei meg. Jeg aner ikke hvordan jeg kan få noen jeg er så glad i tilbake. 

Du er ikke en dårlig person fordi du er lei deg. Det er depresjonen som snakker; som forteller deg at alt er din feil og at du er en dårlig person. Dette er løgntanker. Du er god nok som du er! Og du fortjener å ha det godt ❤️

Skrevet (endret)

Tusen takk for det du synes. Det rørte meg virkelig, men for de jeg er glad i ikke stoler liksom på meg. Er virkelig urolig og savner dem. Jeg anger ganske mye for det jeg gjorde mot dem og vil fikse det for å få vårt vennskap og tillit tilbake.

Endret av Sweetstwater
Skrevet (endret)

I dag fortalte hun ene at jeg er ikke en til å stole på og jeg velger et spill istedenfor dem.

Endret av Sweetstwater
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sweetstwater skrev:

Jeg vil egentlig fikse mot det jeg gjorde mot dem.

Hva mener du du gjorde mot dem da? Spammet i spill? Det var sikkert bare irriterende og de har nok glemt akkurat den hendelsen om en ukes tid.

• Liker 2
Skrevet

Altså jeg spammet hun ene ganske mye siden jeg trengte hun der fremdeles. Dagen før trengte de min hjelp å håndtere en toxic person. Jeg prøvde å hjelpe, men jeg sa at å blokke den ikke er en løsning. Jeg ville snakke med den personen for dem og jeg trodde det var meg de snakket om siden hun ene har vært sur på meg så lenge og sier jeg sårer henne når jeg har sånne tanker som jeg vil død. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...