Tusseline Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Hvordan smaker denne drinken egentlig? Har en stående, og vurderer å sprette den snart. Kan den drikkes rent, eller skal den blandes ut med noe?
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Den høres ganske søt ut, i hvertfall . Sjekk her
Englepus Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Hadde en sånn flaske for noen år siden. Den var okei, litt tropisk i smaken. Men var vel ikke det beste jeg har smakt siden vi ikke har kjøpt den igjen. Tror nok den blir bedre om man lager den selv. Den jeg hadde var kjøpt i Sverige og skulle ikke blandes med noe.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #4 Skrevet 10. mars 2005 SOTB er man nødt til å lage selv med alle ingredienser! Da er det godt da! Veldig søt drink vel og merke, men samtidig veldig fresh!
Sniglå Skrevet 10. mars 2005 #5 Skrevet 10. mars 2005 Smaker ikke det ganske likt San Fransisco? (eller hvordan det nå staves...)Eller er det den samme drinken det egentlig?
Gjest Litjmæ Skrevet 10. mars 2005 #6 Skrevet 10. mars 2005 San Fransisco er vel med banansmak? Synes ikke de ligner så veldig. SOTB lager hvertfall jeg selv med appelsinjuice, tranebærjuice, vodka og ferskenlikør. Jeg liker den veldig godt!
Tusseline Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2005 Takk for tips! I redselen for at det skal bli litt for søtt, får jeg prøve å mixe litt selv.
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 11. mars 2005 #8 Skrevet 11. mars 2005 Sex on the beach er rått når den er laget på riktig måte! Ligner ikke San Fransico på smak i det hele tatt.
Elanor Skrevet 11. mars 2005 #9 Skrevet 11. mars 2005 Det er tross alt fredag! Sex on the beach 2 cl vodka 2 cl peach tree; 5 cl apelsinjuice eller ananasjuice 5 cl tranebærjuice Shakes med is og helles over i glass med masse is San Fransisco 2 cl vodka 2 cl Crème de Banane 6 cl appelsinjuice En dash grenadine Ta et høyt glass med noen isbiter. Tilsett ingrediensene i den rekkefølgen som står. Grenadinen må helles ekstra forsiktig; over en skje, eller mot siden av glasset.
Tusseline Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2005 Jeg blandte ut med tropisk- og tranebær juice, samt MASSE is! Smakte faktisk ikke så verst (utenom at det kanskje var på grensen til å bli litt for søtt, da).
Laban Skrevet 18. mars 2005 #11 Skrevet 18. mars 2005 I motsetning til mange andre drinker, har Sex on the Beach ingen virkelig sann oppskrift - du vil finne nesten like mange variasjoner som det finnes bartendere. Eneste fellesnevneren er at den skal ha en rødlig/rosa farge og være på den søte siden. En typisk "jentedrink"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå