AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Jeg har fått en kronisk sykdom som gjør at jeg ikke kan utføre fysisk aktivitet som trening og spesielt ikke vektløfting. Dette har gått så mye utover kropp og selvbilde at jeg nå vurderer å ta en BBL med eget fett. Jeg vurderer en slik operasjon i Norge og har allerede vært i kontakt med flere og funnet en klinikk jeg vurderer. Er det noen her som har erfaringer med en slik operasjon..? Jeg vil ha meg frabedt sleivete kommentarer om quick fix og hvor idiotisk det er å legge seg under kniven. Tro meg - hadde jeg kunnet, hadde jeg heller spart de pengene og fortsatt med treningen slik jeg tidligere gjorde, men det er ikke mulig. Jeg kommer heller ikke til å utdype hva slags kronisk sykdom jeg har da det er irrelevant. Anonymkode: 92609...9af 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Har du sett på Oslo plastikkirurgi? De utfører det der. Har ikke tatt BBL, men har vært innom der. Anonymkode: d26be...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sett på Oslo plastikkirurgi? De utfører det der. Har ikke tatt BBL, men har vært innom der. Anonymkode: d26be...ce0 Jeg har undersøkt steder hvor det blir utført, og har et sted jeg vurderer, men det er ikke det jeg er ute etter. Jeg er ute etter erfaringer fra de som har fått utført en slik operasjon før. Anonymkode: 92609...9af
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #4 Skrevet 27. juli 2018 Jeg gjorde det på aleris (luis caviglia). Ble veldig fint og har fått masse kommentarer for at jeg har så fin rumpe. Jeg er i utgangspunktet slank, så hadde ikke så mye fett. Altså jeg har ikke fått kim kardashian rumpe, så den ser veldig naturlig ut. Tok fett fra flankene. Ser hverken arr eller ujevnheter i det hele tatt. Fikk veldig god oppfølging og kunne komme inn når som helst hvis det var noe jeg lurte på. Var smertefullt etter operasjonen da. Og veldig ubehagelig og vondt i lengden å ligge på magen så lenge. Anonymkode: d6d22...f9b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #5 Skrevet 27. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det på aleris (luis caviglia). Ble veldig fint og har fått masse kommentarer for at jeg har så fin rumpe. Jeg er i utgangspunktet slank, så hadde ikke så mye fett. Altså jeg har ikke fått kim kardashian rumpe, så den ser veldig naturlig ut. Tok fett fra flankene. Ser hverken arr eller ujevnheter i det hele tatt. Fikk veldig god oppfølging og kunne komme inn når som helst hvis det var noe jeg lurte på. Var smertefullt etter operasjonen da. Og veldig ubehagelig og vondt i lengden å ligge på magen så lenge. Anonymkode: d6d22...f9b Takk for svar! Ja, det er akkurat den tiden etterpå jeg er mest spent på. De sier tre uker før man kan sitte og ligge på rygg, men ventet du lenger..? Husker du hvor lenge du hadde smerter..? Anonymkode: 92609...9af
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #6 Skrevet 27. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Ja, det er akkurat den tiden etterpå jeg er mest spent på. De sier tre uker før man kan sitte og ligge på rygg, men ventet du lenger..? Husker du hvor lenge du hadde smerter..? Anonymkode: 92609...9af Jeg ventet 2 uker. Han sa jeg kunne sitte på det så lenge jeg satt med undersiden av rumpa. De legger jo gjerne fettet i den øvre delen. Fikk veldig vondt i ryggen av å ligge sånn på magen husker jeg, var drittlei på slutten. Det er veldig ømt der de har vært. Tok vel nesten 1 år før jeg var normal i områdene igjen og ikke fikk vondt om jeg kom borti noe. Det ble jo bare bedre og bedre selvfølgelig, men om jeg løp litt opp en trapp f. eks var det vondt i rumpa. Anonymkode: d6d22...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #7 Skrevet 27. juli 2018 Men alt i alt er jeg veldig fornøyd nå i ettertid og angrer ikke, selv om jeg angret der og da. Anonymkode: d6d22...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #8 Skrevet 27. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ventet 2 uker. Han sa jeg kunne sitte på det så lenge jeg satt med undersiden av rumpa. De legger jo gjerne fettet i den øvre delen. Fikk veldig vondt i ryggen av å ligge sånn på magen husker jeg, var drittlei på slutten. Det er veldig ømt der de har vært. Tok vel nesten 1 år før jeg var normal i områdene igjen og ikke fikk vondt om jeg kom borti noe. Det ble jo bare bedre og bedre selvfølgelig, men om jeg løp litt opp en trapp f. eks var det vondt i rumpa. Anonymkode: d6d22...f9b Et år..? Shit! Klarte du ikke å trene noe særlig da det første året..? Ikke at det er noe særlig aktuelt uansett da jeg ikke klarer å trene, men greit å vite i forhold til smertegrense Anonymkode: 92609...9af
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #9 Skrevet 28. juli 2018 Huff...Gjør virkelig folk dette? Du må selvsagt gjøre hva du vil ts, men hva med å gå turer i oppoverbakker? Trapper? Det er mye bedre for helsa di. Hilsen ei med veldig fin naturlig rumpe. Anonymkode: 70f63...52b 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #10 Skrevet 28. juli 2018 Og hvem ga deg ideen tro. The Kardashian eller Sophie Elise? Store opererte rumper er ut. Nå er naturlig in. Spar pengene dine og gå i trapper heller. Anonymkode: 62fd2...afa 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #11 Skrevet 28. juli 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff...Gjør virkelig folk dette? Du må selvsagt gjøre hva du vil ts, men hva med å gå turer i oppoverbakker? Trapper? Det er mye bedre for helsa di. Hilsen ei med veldig fin naturlig rumpe. Anonymkode: 70f63...52b Som jeg skrev innledningsvis så kan jeg ikke trene grunnet kronisk sykdom - dette inkluderer også trappegåing og oppoverbakker med intensitet nok til å bygge noe som helst. Jeg går veeeldig rolige turer, men det er det jeg klarer. 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvem ga deg ideen tro. The Kardashian eller Sophie Elise? Store opererte rumper er ut. Nå er naturlig in. Spar pengene dine og gå i trapper heller. Anonymkode: 62fd2...afa Hvem har sagt noe som helst om at jeg skal ha en stor rumpe..? Hva med å ikke anta noe som helst, og heller kommentere saklig eller ikke i det hele tatt om du ikke kan svare på det jeg etterspør? Og som sagt innledningsvis - hadde jeg kunnet trene normalt, så hadde jeg gjort det. Trappegåing i en intensitet som har betydning for den fysiske formen er ikke noe som lar seg gjøre. Anonymkode: 92609...9af 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #12 Skrevet 28. juli 2018 Jo, du kan gå rolige turer i oppover bakker/trapper, og det vil ha effekt på rumpa di ts. Du trenger ikke trene med høy intensitet. All bevegelse hjelper. Å operere sånn som du ønsker å gjøre, er virkelig å gamble med helsa di. Tenker du overhode ikke på dette? Du som allerede har helseplager som du skriver? Det er en gåte for meg at du ikke tar dette med i betraktining. Å gå jevnlige turer, f.eks i terreng, gjerne endel oppover bakker, vil hjelpe HELE helsa di. Alle operasjoner innebærer risisko.... Anonymkode: 70f63...52b 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #13 Skrevet 28. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, du kan gå rolige turer i oppover bakker/trapper, og det vil ha effekt på rumpa di ts. Du trenger ikke trene med høy intensitet. All bevegelse hjelper. Å operere sånn som du ønsker å gjøre, er virkelig å gamble med helsa di. Tenker du overhode ikke på dette? Du som allerede har helseplager som du skriver? Det er en gåte for meg at du ikke tar dette med i betraktining. Å gå jevnlige turer, f.eks i terreng, gjerne endel oppover bakker, vil hjelpe HELE helsa di. Alle operasjoner innebærer risisko.... Anonymkode: 70f63...52b Som jeg skrev, så går jeg rolige turer, men det er veldig begrenset hvor mye jeg klarer. Og dette har ingenting med vilje å gjøre. Selvfølgelig tenker jeg på det og tar slike ting i betraktning, er jo derfor jeg fremdeles bare vurderer (som skrevet innledningsvis) og spør etter erfaringer fra andre som har tatt samme inngrep. Trodde det var innlysende, men skjønner at her må man mate det inn med teskje. Anonymkode: 92609...9af 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #14 Skrevet 28. juli 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Et år..? Shit! Klarte du ikke å trene noe særlig da det første året..? Ikke at det er noe særlig aktuelt uansett da jeg ikke klarer å trene, men greit å vite i forhold til smertegrense Anonymkode: 92609...9af Jeg trener ikke, så vet ikke. Merket det bare på når jeg skulle småløpe at det gjorde vondt i rumpa når rumpeballene lissom kom i bevegelse Anonymkode: d6d22...f9b
Perelandra Skrevet 28. juli 2018 #15 Skrevet 28. juli 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #17 Skrevet 7. juli 2020 På 27.7.2018 den 19.43, AnonymBruker skrev: Jeg ventet 2 uker. Han sa jeg kunne sitte på det så lenge jeg satt med undersiden av rumpa. De legger jo gjerne fettet i den øvre delen. Fikk veldig vondt i ryggen av å ligge sånn på magen husker jeg, var drittlei på slutten. Det er veldig ømt der de har vært. Tok vel nesten 1 år før jeg var normal i områdene igjen og ikke fikk vondt om jeg kom borti noe. Det ble jo bare bedre og bedre selvfølgelig, men om jeg løp litt opp en trapp f. eks var det vondt i rumpa. Anonymkode: d6d22...f9b Kunne du ha normal sex etter 2 uker da Anonymkode: 3b9dc...467
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå