Gå til innhold

Stephen Kings Castle Rock

Anbefalte innlegg

Skrevet

HBO’s nye storsatsing ble tilgjengelig 26.07.18 - anbefales!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hele sesongen lagt ut eller  1 episode per uke?

Skrevet

3 episoder i går, så en hver uke.

Skrevet

Ja! :yvonne:

Så de tre episodene i kveld og gleder meg veldig mye til fortsettelsen. 

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var veldig skeptisk siden jeg ikke har likt filmatiseringene/seriene av Stephen King noe særlig før. De blir ofte rare(ikke på en god måte), overdrevne og usannsynlige.

Men denne har jeg troen på :) Jeg har sett to episoder hittil. Utrolig spennende.

Skrevet

Synes denne virker spennende etter så langt 4 episoder, men er litt redd for at den taper seg slik som LOST gjorde. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 5.8.2018 den 19.23, Elaine Marley skrev:

Jeg var veldig skeptisk siden jeg ikke har likt filmatiseringene/seriene av Stephen King noe særlig før. De blir ofte rare(ikke på en god måte), overdrevne og usannsynlige.

Men denne har jeg troen på :) Jeg har sett to episoder hittil. Utrolig spennende.

som Shining? en av de beste skrekkfilmene som er laget?

Anonymkode: bf94a...f8f

• Liker 3
Skrevet

Syns det er lite driv, for mye fram og tilbake i tid og for lite handling. Kjedelig

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fun fact: Stephen King likte ikke Stanley kubrics versjon av the shining i det hele tatt. Han bidro selv til en miniserie basert på boken som han mente var mye mer tro mot boken. Jeg tror også at eiendomsmekler karakteren er basert på en av karakterene i Dr. sleep som har "the shining", altså evnen til å føle andres tanker. 

• Liker 3
Skrevet

Vel, det er jo alltid ett unntak da. Resten har ikke vært særlig bra. Noe har vært ok.

Skrevet

Hvor blir det av episode 5?:klo:

Anonymkode: b475d...fc0

Skrevet
På 9.8.2018 den 15.56, Minitroll skrev:

Fun fact: Stephen King likte ikke Stanley kubrics versjon av the shining i det hele tatt. Han bidro selv til en miniserie basert på boken som han mente var mye mer tro mot boken. Jeg tror også at eiendomsmekler karakteren er basert på en av karakterene i Dr. sleep som har "the shining", altså evnen til å føle andres tanker. 

Husker du hva miniserien het? Vet jeg så den på TV en gang for mange år siden.

Anonymkode: 09213...c2b

Skrevet

Husker du hva miniserien het? Vet jeg så den på TV en gang for mange år siden.

Anonymkode: 09213...c2b

https://www.youtube.com/watch?v=9sGl1LVtszU

Skrevet

Syns den er bra :) Jeg har aldri likt The Shining. Jack Nicholson er bra, men den kvinnelige hovedkarakteren er elendig. Ikke skuespillerens feil, men manusforfatterne og regissøren som har gjort henne så hysterisk og overdrevet.

Men The Shawshank redemption, Stand by me og The Green mile er blant favorittfilmene mine, så jeg er uenig i at alle Stephen King-filmer er dårlige.

Anonymkode: 9d6aa...6f2

• Liker 2
Skrevet

Jeg husker jeg så The Stand for over 20 år siden og synes den var svært bra da. Kan dog hende at den ikke har tålt tidens tann, har ikke fått sett den igjen da jeg ikke har funnet den på noen streaming-tjenester og jeg gidder ikke å kjøpe DVDer lengre ;)

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns den er bra :) Jeg har aldri likt The Shining. Jack Nicholson er bra, men den kvinnelige hovedkarakteren er elendig. Ikke skuespillerens feil, men manusforfatterne og regissøren som har gjort henne så hysterisk og overdrevet.

Men The Shawshank redemption, Stand by me og The Green mile er blant favorittfilmene mine, så jeg er uenig i at alle Stephen King-filmer er dårlige.

Anonymkode: 9d6aa...6f2

Ok, jeg har tydeligvis glemt noen av filmene. Tenkte vel mest på mange av grøsserfilmene.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har noen lyst å komme med en spoiler eller plausibel forklaring? 🤪

Har sett mye SK, men her føler jeg meg mindfucked...

Skrevet

Var så psyched for å se denne serien, men fy søren for en skuffelse! Både mannen og jeg holdt på å sovne flere ganger da vi så enkelte episoder, og det skjedde jo null og niks. Kommer ikke til å se en eventuelt ny sesong.

Anonymkode: fc057...5b2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...