AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #61 Skrevet 9. august 2018 12 minutter siden, Peonjenta said: Hvem var det EGENTLIG som drepte han vakta i forrige sesong og var den den siste sesongen som gikk nå?? Viste de ikke den scenen om igjen i første episode av sesongen da? Anonymkode: 303d2...bd6 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #62 Skrevet 10. august 2018 15 timer siden, Peonjenta skrev: Hvem var det EGENTLIG som drepte han vakta i forrige sesong og var den den siste sesongen som gikk nå?? Politiet drepte vakten når de brøyt seg inn i fengselet. Anonymkode: 5ac6d...cc6 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #63 Skrevet 18. august 2018 Sikker på at ikke det er hun frieda som har klart å drepe de søstrene da??! og foresten, vi så vel ikke at carol var død? Drev ikke hun å akte seg bortover gulvet siste gang vi så henne? syns forøvrig at den søster-saken var kjedelig Anonymkode: f000c...0e1
Gjest Raiu Skrevet 23. august 2018 #64 Skrevet 23. august 2018 Hadde skikkelig dårlige forventninger etter å ha lest første side her (unngikk resten pga spoilers) men jeg ble sååå overrasket! Alle her i hus likte denne sesongen virkelig godt! Var mer lik de tidligere sesongene uten noe super drama hver episode og teite overdrevne vitser hele tiden. Blanca 😭😭😭
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #65 Skrevet 28. august 2018 På 18.8.2018 den 22.18, AnonymBruker skrev: Sikker på at ikke det er hun frieda som har klart å drepe de søstrene da??! og foresten, vi så vel ikke at carol var død? Drev ikke hun å akte seg bortover gulvet siste gang vi så henne? syns forøvrig at den søster-saken var kjedelig Anonymkode: f000c...0e1 Det tenkte jeg også, siden det så ut som barb var på vei mot søsteren sin.. Tenkte det så ikke ut som hun kjempet for å kjempe mer, heller for å hjelpe i desperasjon. Anonymkode: 79ae4...1ac
lillelily Skrevet 1. september 2018 #66 Skrevet 1. september 2018 På 28.7.2018 den 17.52, AnonymBruker skrev: Etter å ha binget hele sesongen (dog ikke limt foran TVen, da det var såpass lite spennende at jeg kunne gjøre andre ting samtidig som jeg så på) kan jeg si at de siste 2-3 episodene var gode nok til at jeg vil se neste sesong også. Ellers var sesongen ganske kjip. Anonymkode: 303d2...bd6 Enig!! Taystee 😔❤️
lillelily Skrevet 1. september 2018 #67 Skrevet 1. september 2018 På 3.8.2018 den 20.04, Chiyo skrev: Skjul innhold Jeg ble skikkelig lei meg over at Blanca ble fortalt at hun skulle slippe ut og så bare kaster de henne ut uten å fortelle henne det. Det skulle jo være den beste dagen i hennes liv. 😢 Jeg fikk skikkelig vondt av henne. Ja, det var forferdelig trist 😢
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #68 Skrevet 1. september 2018 På 18.8.2018 den 22.18, AnonymBruker skrev: Sikker på at ikke det er hun frieda som har klart å drepe de søstrene da??! og foresten, vi så vel ikke at carol var død? Drev ikke hun å akte seg bortover gulvet siste gang vi så henne? syns forøvrig at den søster-saken var kjedelig Anonymkode: f000c...0e1 Det siste vi så, så lå begge to helt rolige. http://orange-is-the-new-black.wikia.com/wiki/Carol_Denning Her står det at de er døde. Anonymkode: d93d1...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå