Gå til innhold

OITNB om et par timer! Vil du være med å spekulere!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da kommer straks ny sesong av Orange is the new black🤓 mitt håp for denne er at det ikke er like makabert som forrige sesong (fengselsopprøret, for mye gørr og vold). Jeg håper det kommer frem at Daya ikke var grunnen til at vakten døde, men skribentene har forlatt oss knuste av urettferdighet før (Poussey, need I say more).

Anonymkode: 3111d...ab7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når kommer den?? Det er jo den 27 nå😇😇😇

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg. Jeg visste at den ikke kom 00:00, men er det noen som har fulgt med på Netflix på premieredatoer og vet klokkeslett? 

Anonymkode: 6dca1...f4f

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok jeg dropper serien.....blitt dårligere og dårligere siden seson2.
Så 7 ep av forrige sesong og stoppa fordi jeg kjeda meg....skjedde ingenting.

Anonymkode: 76cc2...c21

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Lillekråka skrev:

Når kommer den?? Det er jo den 27 nå😇😇😇

Vet ikke, oppdaterer jevnlig for å se men ingenting ennåååå..... Noen må gjerne hyle ut om de oppdager det er ute plutselig!

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok jeg dropper serien.....blitt dårligere og dårligere siden seson2.
Så 7 ep av forrige sesong og stoppa fordi jeg kjeda meg....skjedde ingenting.

Anonymkode: 76cc2...c21

Enig. Blitt møkk.

Anonymkode: 9b1fb...f06

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sesong 6 er ute nå

Anonymkode: 303d2...bd6

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Blitt møkk.

Ingen bryr seg, for alle andre som har tenkt å komme inn her og kommentere lignende. Følg trådens tema er dere snille😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er på ep 7. Jeg gleda meg så mye men fy faen så dårlig denne sesongen er. 7 episoder og det har ikke skjedd en dritt. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Er på ep 7. Jeg gleda meg så mye men fy faen så dårlig denne sesongen er. 7 episoder og det har ikke skjedd en dritt. 

Enig. Jeg er på episode 4, og synes det er råkjedelig så langt. Skulle ønske de lagde en bedre sesong og avsluttet serien her. Blir ikke akkurat gira på neste sesong av dette her.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg er på episode 4, og synes det er råkjedelig så langt. Skulle ønske de lagde en bedre sesong og avsluttet serien her. Blir ikke akkurat gira på neste sesong av dette her.

Ja, dette lover ikke bra. En dårlig sesong, og man er ikke like ivrig på neste.. Og sånn går det. Synd. Jeg så gjennom alle sesongen i mai og juni og gleda meg så mye! Skuffa :(

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, dette lover ikke bra. En dårlig sesong, og man er ikke like ivrig på neste.. Og sånn går det. Synd. Jeg så gjennom alle sesongen i mai og juni og gleda meg så mye! Skuffa :(

Jeg synes OITNB har gått støtt og stadig nedover siden sesong 2, og at forrige sesong var ganske kjedelig. Men ikke så kjedelig at jeg sluttet å se eller kom til å droppe denne sesongen. Vi får se hva som skjer når jeg er ferdig med sesongen, kanskje jeg boikotter neste, kanskje ikke. Er i alle fall ikke imponert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes OITNB har gått støtt og stadig nedover siden sesong 2, og at forrige sesong var ganske kjedelig. Men ikke så kjedelig at jeg sluttet å se eller kom til å droppe denne sesongen. Vi får se hva som skjer når jeg er ferdig med sesongen, kanskje jeg boikotter neste, kanskje ikke. Er i alle fall ikke imponert.

Og gud som jeg hater karakteren Badison. Shitty karakter.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2018 den 9.12, AnonymBruker skrev:

Ingen bryr seg, for alle andre som har tenkt å komme inn her og kommentere lignende. Følg trådens tema er dere snille😊

Alle som ser på synes visst også det er møkk.

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 27.7.2018 den 9.12, AnonymBruker skrev:

Er serien ræva så er det bare å skrive det i denne tråden....akkurat som de som liker den skriver positiv omtale.
Men ja....de 2 første sesongene var meget bra men deretter har det gått at dundass.
De 2 første sesongene var thriller/drama som faktisk var litt spennende.....nå er det bare langsom ingenting skjer drama.

Endret av LetsPlay
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, LetsPlay said:

Er serien ræva så er det bare å skrive det i denne tråden....akkurat som de som liker den skriver positiv omtale.
Men ja....de 2 første sesongene var meget bra men deretter har det gått at dundass.
De 2 første sesongene var thriller/drama som faktisk var litt spennende.....nå er det bare langsom ingenting skjer drama.

Ikke sant! Og synes ikke de burde brukt hele forrige sesong på prison riotet, ble liksom litt langdrygt.

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

10 hours ago, AnonymBruker said:

4 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke sant! Og synes ikke de burde brukt hele forrige sesong på prison riotet, ble liksom litt langdrygt.

Etter å ha binget hele sesongen (dog ikke limt foran TVen, da det var såpass lite spennende at jeg kunne gjøre andre ting samtidig som jeg så på) kan jeg si at de siste 2-3 episodene var gode nok til at jeg vil se neste sesong også. Ellers var sesongen ganske kjip.

• Liker 8
Skrevet

Føler de mangler noe i serien, det begynner å bli litt lik pretty little liars. Mye hemmeligheter og ting som egentlig ikke kommer så godt frem, å som blir litt glemt.

Hun Badison, var nå den teiteste karakteren ever! dårlig skuespiller, dårlig karakter, å rett og slett dårlig! syns det var veldig mange som skulle virke skumle denne sesongen, men som egentlig bare var feige.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 3,5 episode inn i ses 6 og jeg liker den veldig godt! Nå er vi tilbake igjen til karakterene og hva som skjedde/skjer med de. Sesong 5 var så kjedelig at jeg ikke orket se den ferdig. En hel sesong i halvmørke med slåssing her, blod der og bare masse skriking og fjas 😳

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes sesongen var bra jeg. 

Badison var en skikkelig teit karakter. Akkurat det ble dumt,  Savner Boo. 

Spoiler

Men hvorfor ble hun som prøvde å blir gravid (husker ikke hva hun heter) "sluppet" ut rett i hendene til utlendings *ett eller annet*. Var hun ulovlig i landet? 

Anonymkode: d93d1...bf5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...