Gå til innhold

«Lett for en kvinne å få seg noe» - det forstår jeg ikke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Halleluja halleluja halleluja 

Anonymkode: 3e87c...1b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2018 den 8.04, AnonymBruker skrev:

Jeg er i forhold, men blir lagt an på hele tiden. På byen, men også ellers. Faktisk mer etter jeg ble 30, enn da jeg var i 20- åra. Jeg tror jeg utstråler en selvsikkerhet som menn føler seg tiltrukket av. Samt at jeg er blid, imøtekommende og åpen. Jeg var mer lukka og «icequeen» i 20- åra, og mye mer usikker på meg selv. Fysisk sett var jeg på topp før, både kropp og ansikt har jo blitt eldre. Men jeg er veldig fornøyd med meg selv og utstråler det. Det «drar» veldig mange menn. 

Anonymkode: a648a...3cc

Er vel mer at de synes du er lett å komme til og slipper da å drite seg ut og kjøpe dyre drinker osv. Har sett sånne damer som brøler høyt og liksom har selvtillit, menn hugger seg på fordi de synes dere er lette og byr på musa deres. Mens med en vakker dame så må de jobbe og kjøpe drinker. 

Anonymkode: a6b05...18b

AnonymBruker
Skrevet
På 26.7.2018 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Jeg har noen kilo for mye 5-8 kg, og er 175 cm høy.

Å veie 5-8 kg når man er 175 høy er da ikke for mye, det er mange kilo for lite...

Anonymkode: 6ff79...cf5

AnonymBruker
Skrevet

okcupidfake.jpeg

Lag en profil på en dating side og jeg kan garantere deg at siden du er kvinne vil du få mange henvendelser. For en mann derimot er situasjonen veldig annerledes.

• Liker 1
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
On 7/26/2018 at 11:32 PM, AnonymBruker said:

I mange forum, i sosiale lag osv syns jeg alle reklamerer med at det ikke er noe problem for en dame å få med seg en mann hjem fra byen osv. I mitt tilfelle er ikke dette tilfelle, så jeg lurer på «hva gjør jeg galt»? Jeg gjør i grunn ikke så mye, jeg smiler, er våken i blikket, snakker med venninner, ikke overfull og voldsom - da jeg syns julebordfulle kvinner ikke er det mest sjarmerende. Når det gjelder utsende tror jeg at jeg er helt normal. Og slik det høres ut på enkelte får jo uansett hvem som helst seg noe.

Anonymkode: d7731...99e

Alt vel med dette. Ingenting som ekskluderer deg på noen som helst måte. Folk som ser over normalt bra ut har så klart et fortrinn, men det gjelder jo alle. Og påstanden er jo at kvinner har det så lett, så "helt normal" bør sånn sett ikke være noen hindring.

Jeg har noen kilo for mye 5-8 kg, og er 175 cm høy. Kan høyden skremme?

Begge disse kan jo så klart skremme, men det begrenser nok ikke utvalget ditt i noen stor grad. Jeg vet ikke hvordan "5-8 kg for mye" ser ut, men det er klart at alt som er over trivselsvekt begrenser utvalget til en viss grad. Og ja, når det gjelder høyde, kan det kanskje også begrense litt. Noen bryr seg, andre er kanskje redde for at du bryr deg. Men uansett er det jo plenty av menn som er høyere enn deg. 175 er ikke så mye.

Jeg starter ikke å snakke med folk på eget initiativ, litt gammeldags der, og legger ansvaret på mannen til første kontakt.

Der var det. Selve problemet ditt. Fiks det, og du kan sporenstreks begi deg ut på kuk-karusellen.

Skrevet

I mange forum, i sosiale lag osv syns jeg alle reklamerer med at det ikke er noe problem for en dame å få med seg en mann hjem fra byen osv. I mitt tilfelle er ikke dette tilfelle, så jeg lurer på «hva gjør jeg galt»? Jeg gjør i grunn ikke så mye, jeg smiler, er våken i blikket, snakker med venninner, ikke overfull og voldsom - da jeg syns julebordfulle kvinner ikke er det mest sjarmerende. Når det gjelder utsende tror jeg at jeg er helt normal. Og slik det høres ut på enkelte får jo uansett hvem som helst seg noe. Jeg har noen kilo for mye 5-8 kg, og er 175 cm høy. Kan høyden skremme? Jeg starter ikke å snakke med folk på eget initiativ, litt gammeldags der, og legger ansvaret på mannen til første kontakt. Er 35 år. Har lyst til å gå ut på byen, flørte og ha det gøy, men får det ikke til da jeg ikke opplever å «få napp».

Kvinnfolk i din alder går som regel ut fordi de lei av å sitte hjemme med mannen. De er som regel gifte og har unger. 
Single kvinner i din aldersgruppe er underrepresenterte ...når du aldri heller tar noe initiativ så forsterker det jo hele det sterotypiske imaget av ei 35år gammel kvinne på byen med noen kilo+. 

Hadde du forstått det (du er sikkert for gammel til å endre tankesett) så hadde det ikke vært noe problem å både fått kjæreste og både en og flere menn med hjem fra byen. Da det er drøssevis av single menn iforhold til kvinner. 

• Liker 1
Skrevet

Øv på å flørte foran speilet med bra musikk på, slutt å bry deg om damer ute, bortsett fra å være flørtende og hyggelig mot dem også:)

AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2018 den 22.38, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg har lurt på det noen skriver over her at jeg kanskje er «skremmende». Jeg er en autoritær person, fått høre «du virket så overlegen, men er jo det motsatte når jeg blir kjent med deg» . Som sagt jeg prøver å smile og virke imøtekommende, men om det skyldes dette ligger det jo dypere enn som så. Søte yndige vesen som spretter rundt i korte sommerkjoler er det motsatte av meg. Enkelt menn mener jo at disse jentene inviterer med denne væremåten, men jeg som sitter der med full påkledning og ett «strengt» ytre innbyr kanskje ikke....

Haha. Jeg er mann og jeg kan signere at det er mye lettere å gå bort til en jente som smiler, ler og er åpen. En streng dame på 175 med et par kilo for mye? Selvsagt går jeg ikke først til deg.

1. Kos deg ute. Du er viktigst, ikke tenk for mye på andre.

2. Ha på deg klær som sier at du vil bli tatt på. [mener ikke at du skal gå som en hore, men at du på en elegant måte viser med klærne at du er der for å danse, feste og flørte].

På 28.7.2018 den 10.44, AnonymBruker skrev:

Hva er greien med at dere liksom blir bedre med alderen... er det fordi at livet føles som en

læringskurve for dere? 

Lærdommen kommer liksom akkurat når det passer dere? Og ikke før eller etter? 

Jeg føler jeg har visst ting ekstremt tidlig men andre sier noooooooo og så går det 20 år og hva ser man da...

det ‘noooooo’ ble plutselig til ‘jaaaaaa’

og jeg hater slike mennesker. Ødelegger for andre fordi de er så jævla treige selv

Anonymkode: 3e87c...1b1

Så dumt at du ikke klarer å akseptere det faktum at andre lærer mens de lever. Jeg beklager at dette går hardt inn på det, du får ringe legen for litt bedøvelse.

Anonymkode: 9f8c7...1a4

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs på utseendet. Jeg har aldri opplevd å bli sjekket opp på byen av noen som det er aktuelt å bli hjem med (alkoholiserte menn på 60 år ++ teller ikke). Årsaken er at jeg er veldig lite pen. Ikke overvektig, bra kropp, men dessverre stygt ansikt. Jeg har lært meg å sminke meg fint, men det bøter på det stygge kun i en viss grad. Jeg blir ikke sjekket opp om jeg selv tar initiativ til å prate og flørte, om jeg fokuserer på å ha det gøy med veninner eller noe annet. Så det at det er lett for alle kvinner å få seg noe, er fullstendig bullshit. 

Anonymkode: 4eb41...5a0

• Liker 3
Skrevet
På ‎26‎.‎07‎.‎2018 den 23.32, AnonymBruker skrev:

I mange forum, i sosiale lag osv syns jeg alle reklamerer med at det ikke er noe problem for en dame å få med seg en mann hjem fra byen osv. I mitt tilfelle er ikke dette tilfelle, så jeg lurer på «hva gjør jeg galt»? Jeg gjør i grunn ikke så mye, jeg smiler, er våken i blikket, snakker med venninner, ikke overfull og voldsom - da jeg syns julebordfulle kvinner ikke er det mest sjarmerende. Når det gjelder utsende tror jeg at jeg er helt normal. Og slik det høres ut på enkelte får jo uansett hvem som helst seg noe. Jeg har noen kilo for mye 5-8 kg, og er 175 cm høy. Kan høyden skremme? Jeg starter ikke å snakke med folk på eget initiativ, litt gammeldags der, og legger ansvaret på mannen til første kontakt. Er 35 år. Har lyst til å gå ut på byen, flørte og ha det gøy, men får det ikke til da jeg ikke opplever å «få napp».

Hvem vil du ha?

Skrevet

Interessant tema.Diskuterte dette litt med en ex av meg,hun har jobbet i utelivet i en del år og mente på at så lenge jentene hadde puls så var det ingen problem med å få med seg en type hjem for litt kos.

Har selv jobbet litt i utelivet og observert litt av hvert.Min mening rundt dette er at utstråling og glimtet i øya betyr mest.Noen av de flotte jentene på plassen hvor jeg jobbet skremte rett og slett mennene virket det som,de utstrålte noe som gjorde mennene tilbaketrukne.Mens de som flørtet,danset og var livlige hadde en hale med mannfolk etter seg.

Single,desperate menn utstråler noe av det samme.Jeg tenker på de som går fra bord til bord og prøver seg på alt.De får sjeldent napp og ender som regel med å sovne på dass av utmattelse.

Har jo merket det selv når man er i forhold.Man utstråler noe som tydeligvis tiltrekker jenter.

Til TS; Kanskje du skal gi litt mer faan? Kle deg annerledes? Ta initiativ og flørte litt. Sikkert lettere sagt enn gjort,men større forandringer har blitt gjort.

Lykke til!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir gjerne lagt an på de gangene jeg overhodet ikke har sånt i tankene, de gangene jeg bare er ute med venner og har det gøy. Det skjer lettere om man står/henger ved bardisken eller er på dansegulvet enn om man sitter som en gjeng rundt et bord i en krok. Nå blir jeg aldri med noen hjem første kveld da, det er ikke min greie.

Anonymkode: 2d003...2d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs på utseendet. Jeg har aldri opplevd å bli sjekket opp på byen av noen som det er aktuelt å bli hjem med (alkoholiserte menn på 60 år ++ teller ikke). Årsaken er at jeg er veldig lite pen. Ikke overvektig, bra kropp, men dessverre stygt ansikt. Jeg har lært meg å sminke meg fint, men det bøter på det stygge kun i en viss grad. Jeg blir ikke sjekket opp om jeg selv tar initiativ til å prate og flørte, om jeg fokuserer på å ha det gøy med veninner eller noe annet. Så det at det er lett for alle kvinner å få seg noe, er fullstendig bullshit. 

Anonymkode: 4eb41...5a0

Jaha. Så se et skjærmbilde av online dating profilen din som viser innboks og bilde da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...