AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 I mange forum, i sosiale lag osv syns jeg alle reklamerer med at det ikke er noe problem for en dame å få med seg en mann hjem fra byen osv. I mitt tilfelle er ikke dette tilfelle, så jeg lurer på «hva gjør jeg galt»? Jeg gjør i grunn ikke så mye, jeg smiler, er våken i blikket, snakker med venninner, ikke overfull og voldsom - da jeg syns julebordfulle kvinner ikke er det mest sjarmerende. Når det gjelder utsende tror jeg at jeg er helt normal. Og slik det høres ut på enkelte får jo uansett hvem som helst seg noe. Jeg har noen kilo for mye 5-8 kg, og er 175 cm høy. Kan høyden skremme? Jeg starter ikke å snakke med folk på eget initiativ, litt gammeldags der, og legger ansvaret på mannen til første kontakt. Er 35 år. Har lyst til å gå ut på byen, flørte og ha det gøy, men får det ikke til da jeg ikke opplever å «få napp». Anonymkode: d7731...99e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Jeg får meg noe hele tida. Man må tørre å si høyt hva man vil og ikke være redd for å bli avvist. Jeg opplever også å bli avvist av menn som er ute etter forhold eller en annen type dame da jeg er en "kunstnersjel", og det takler jeg helt fint. Ut i fra teksten din virker det som du sitter og venter på å bli valgt. Det skjer sjelden. Anonymkode: 862b6...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 Meg ovenfor: bare et eksempel hvordan min nåværende sexpartner ble til: kom i snakk med en fyr, vi forteller om sivilstatus og hva vi er ute etter, han ser etter kjærligheten i sitt liv, jeg vil bare pule. Så en dag sendte jeg en melding om han ville komme på besøk "siden det er vår og greier". Siden han er en oppvakt og smart mann (som jeg tenner fælt på), skjønte han raskt at jeg refererte til at man blir våryr/kåt. Og vipps så er hodet hans mellom beina mine imens jeg river i lakenet i ekstase. Vi treffes fremdeles i mens han leter etter sin utkårede. Anonymkode: 862b6...0dc
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #4 Skrevet 27. juli 2018 Opplevde det samme som deg ts, kunne bli med noen innimellom men ekstremt sjelden. Så fant jeg ut at å være "alene" på byen, altså stå litt unna venninner, bruke litt lang tid til/fra baren/ do etc, da tok menn kontakt og da var det aldri noe problem å få seg noe, hver gang om jeg hadde ønsket det. Jeg er forresten 5 cm høyere enn deg så høyden spiller nok liten rolle. Anonymkode: 597d2...4f4 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #5 Skrevet 27. juli 2018 Jeg er i forhold, men blir lagt an på hele tiden. På byen, men også ellers. Faktisk mer etter jeg ble 30, enn da jeg var i 20- åra. Jeg tror jeg utstråler en selvsikkerhet som menn føler seg tiltrukket av. Samt at jeg er blid, imøtekommende og åpen. Jeg var mer lukka og «icequeen» i 20- åra, og mye mer usikker på meg selv. Fysisk sett var jeg på topp før, både kropp og ansikt har jo blitt eldre. Men jeg er veldig fornøyd med meg selv og utstråler det. Det «drar» veldig mange menn. Anonymkode: a648a...3cc 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #6 Skrevet 27. juli 2018 Som du ser i svarene er det lett å få seg noe når man har kommet inn i det. Mitt inntrykk er at folk sliter med å komme seg inn i driven og opparbeide selvtillit. Anonymkode: 1be7e...d97 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #7 Skrevet 27. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Som du ser i svarene er det lett å få seg noe når man har kommet inn i det. Mitt inntrykk er at folk sliter med å komme seg inn i driven og opparbeide selvtillit. Anonymkode: 1be7e...d97 Jeg syns det er så rart, for jeg har sjeldent lett etter noe, i alle fall ikke etter at jeg skjønte at jeg ikke må.. Jeg satt liksom bare der.. 😂 Men fikk ofte tilbud fordet. Jeg er forøvrig omtrent samme høyde som deg ts. Derimot var jeg veldig flink til å komme i kontakt med folk, å pratet ofte med nye mennesker på byen, da de ofte kom til bordet vi satt ved. Jeg har litt inntrykk av at forskjellen ofte lå der, mellom meg og enkelte av mine venninner. Mens de bare satt der å lo litt innimellom, skravlet jeg gjerne som en foss, for det er bare sånn jeg er.. 😂 Men ikke som i å sjekke opp folk, jeg takler ikke sånn kjempegodt en avvisning, så lot heller de komme til meg. Med mindre jeg plutselig hadde en dag full av selvtillit da, da stilte det seg anderledes 😂 men kanskje det at jeg snakker så mye med folk flest, blir oppfattet som selvtillit, ikke vet jeg Anonymkode: 6b77b...a3c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #8 Skrevet 27. juli 2018 Da jeg gikk mye på byen, ble jeg stort sett sjekket opp. Men jeg gikk ut for å ha det gøy med venninner, hadde ikke menn eller det å bli sjekket opp i tankene overhodet. Så gikk jeg og min pene venninne ut, vi er begge pene og fine kropper, målet var å bli sjekket opp, for vi skulle flørte. Og vi ble ikke sjekket opp en eneste gang, vi prøvde oss litt og, men det gikk dårlig. Vi måtte jo bare le av det, siden vi stort sett alltid ellers ble sjekket opp. Virket vel ut som vi kanskje sendte ut noen desperate signaler. Men prøv å være åpen, smil og ser de på deg, så hold øyekontakt. Men ikke sitt og se på alle mennene, desperat. Anonymkode: c8085...aaf
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #9 Skrevet 27. juli 2018 Dette betyr selvfølgelig ikke at det er enklere for absolutt alle kvinner, men at det i snitt er lettere for kvinner enn menn å få seg noe. Man har selvfølgelig individuelle forskjeller, men hvis man ikke skal kunne diskutere trender, så får man jo ikke diskutert noe som helst. Det samme som at røyking fører til økt risiko for lungekreft, men betyr likevel ikke at absolutt alle som røyker får det. Anonymkode: c938d...55f
Gjest HanenIFlokken Skrevet 27. juli 2018 #10 Skrevet 27. juli 2018 (endret) På 26.7.2018 den 23.32, AnonymBruker skrev: . Endret 16. april 2019 av HanenIFlokken
Frøken_fjong1 Skrevet 27. juli 2018 #11 Skrevet 27. juli 2018 Det er ingen problem å få seg noe. På byn florerer det jo av tilbud. Jeg er ikke en som ser på meg som noe særlig attraktiv , og likevel blir jeg sjekket opp om jeg er på byn. 🙈 men jeg er aldri med noen hjem da.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #12 Skrevet 27. juli 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: I mange forum, i sosiale lag osv syns jeg alle reklamerer med at det ikke er noe problem for en dame å få med seg en mann hjem fra byen osv. I mitt tilfelle er ikke dette tilfelle, så jeg lurer på «hva gjør jeg galt»? Jeg gjør i grunn ikke så mye, jeg smiler, er våken i blikket, snakker med venninner, ikke overfull og voldsom - da jeg syns julebordfulle kvinner ikke er det mest sjarmerende. Når det gjelder utsende tror jeg at jeg er helt normal. Og slik det høres ut på enkelte får jo uansett hvem som helst seg noe. Jeg har noen kilo for mye 5-8 kg, og er 175 cm høy. Kan høyden skremme? Jeg starter ikke å snakke med folk på eget initiativ, litt gammeldags der, og legger ansvaret på mannen til første kontakt. Er 35 år. Har lyst til å gå ut på byen, flørte og ha det gøy, men får det ikke til da jeg ikke opplever å «få napp». Anonymkode: d7731...99e Dette sier jo bare hvor godt vant du er, du gidder ikke prøve engang. Hadde du giddet å gå bort til og prøve deg på bare 2 eller 3 mannfolk så hadde du vært nesten garantert å få deg noe. Så ja, det er lett for en kvinne å få seg noe på byen. Anonymkode: c3b6e...f71 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #13 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, Frøken_fjong1 skrev: Det er ingen problem å få seg noe. På byn florerer det jo av tilbud. Jeg er ikke en som ser på meg som noe særlig attraktiv , og likevel blir jeg sjekket opp om jeg er på byn. 🙈 men jeg er aldri med noen hjem da. For noen er det et problem å få seg noe. Jeg blir for eksempel aldri sjekket opp. Uansett hvor det er, når det er... Jeg føler meg som et romvesen, for å dra den klisjeen. Var ute på byen med et par venninner forrige helg, mannfolk nærmest kastet seg over hun ene, og det fikk meg til å undre nøyaktig hva det var som gjorde hun så utrolig attraktiv for det motsatte kjønn. Misforstå meg rett altså, hun er en vakker dame, men de andre venninnene mine var jo også det. Anonymkode: 2ee05...3c3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #14 Skrevet 27. juli 2018 Altså beste mora mi på 96 kan få seg noe. Det handler om kriterier. Alle kvinner kan få seg noe om standardene er lave nok. Anonymkode: 6a732...bff 2
Frøken_fjong1 Skrevet 27. juli 2018 #15 Skrevet 27. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen er det et problem å få seg noe. Jeg blir for eksempel aldri sjekket opp. Uansett hvor det er, når det er... Jeg føler meg som et romvesen, for å dra den klisjeen. Var ute på byen med et par venninner forrige helg, mannfolk nærmest kastet seg over hun ene, og det fikk meg til å undre nøyaktig hva det var som gjorde hun så utrolig attraktiv for det motsatte kjønn. Misforstå meg rett altså, hun er en vakker dame, men de andre venninnene mine var jo også det. Anonymkode: 2ee05...3c3 Kanskje det er noe med kroppsspråk og utstråling som gjør at guttene ikke tør å sjekke deg/dere opp? Jeg er ikke interessert i å bli sjekket opp, men likevel opplever jeg innpåslitne menn. Derfor går jeg svært svært sjelden ut. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #16 Skrevet 27. juli 2018 TS her. Jeg har lurt på det noen skriver over her at jeg kanskje er «skremmende». Jeg er en autoritær person, fått høre «du virket så overlegen, men er jo det motsatte når jeg blir kjent med deg» . Som sagt jeg prøver å smile og virke imøtekommende, men om det skyldes dette ligger det jo dypere enn som så. Søte yndige vesen som spretter rundt i korte sommerkjoler er det motsatte av meg. Enkelt menn mener jo at disse jentene inviterer med denne væremåten, men jeg som sitter der med full påkledning og ett «strengt» ytre innbyr kanskje ikke.... Anonymkode: d7731...99e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #17 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, Frøken_fjong1 skrev: Kanskje det er noe med kroppsspråk og utstråling som gjør at guttene ikke tør å sjekke deg/dere opp? Jeg er ikke interessert i å bli sjekket opp, men likevel opplever jeg innpåslitne menn. Derfor går jeg svært svært sjelden ut. Har blitt kalt ice queen av én mann, men jeg er heller ikke så veldig populær på datingsider, så regner med at det kan være overfladiske saker som gjør det. Skjønner godt at man ikke orker å gå ut når det konstant henger menn over deg, jeg prøvde å sette meg litt inn i den populære venninna mi sin situasjon også, og skjønner at det fort kan bli slitsomt. Hun måtte faktisk dra hjem fordi det ble for mye for henne. Anonymkode: 2ee05...3c3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #18 Skrevet 27. juli 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg har lurt på det noen skriver over her at jeg kanskje er «skremmende». Jeg er en autoritær person, fått høre «du virket så overlegen, men er jo det motsatte når jeg blir kjent med deg» . Som sagt jeg prøver å smile og virke imøtekommende, men om det skyldes dette ligger det jo dypere enn som så. Søte yndige vesen som spretter rundt i korte sommerkjoler er det motsatte av meg. Enkelt menn mener jo at disse jentene inviterer med denne væremåten, men jeg som sitter der med full påkledning og ett «strengt» ytre innbyr kanskje ikke.... Anonymkode: d7731...99e Der har du jo forklaringen din. Anonymkode: a648a...3cc 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #19 Skrevet 28. juli 2018 Byen er ikke rette stedet, for mye alkohol. Det er nok av nettsteder der du kan finne deg seriøse sexpartnere. Beste tips, møt KUN for sex, avtal treff den dagen du er kåt og klar. Ikke bland sex og andre forhold. Anonymkode: d9490...719
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #20 Skrevet 28. juli 2018 Hva er greien med at dere liksom blir bedre med alderen... er det fordi at livet føles som en læringskurve for dere? Lærdommen kommer liksom akkurat når det passer dere? Og ikke før eller etter? Jeg føler jeg har visst ting ekstremt tidlig men andre sier noooooooo og så går det 20 år og hva ser man da... det ‘noooooo’ ble plutselig til ‘jaaaaaa’ og jeg hater slike mennesker. Ødelegger for andre fordi de er så jævla treige selv Anonymkode: 3e87c...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå