AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Tittelen sier vel det meste. Hva kan dette være? Har det egentlig bare på innsiden av tåen ved siden av storetåen. Har hatt noe lignende på fingeren en gang også (tror jeg). Så jeg tror ikke det er fotsopp, men det virker heller ikke som eksem. Det klør helt infernalsk, og kløen kommer og går litt. Skal nok bestille legetime til uka, for det har vart lenge nå. Bare lurer på om noen her har opplevd det samme? Anonymkode: 8601a...0e2
Filifjonkamor Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 (endret) Kan være pustolosis palmoplantaris, legen finner ut av det. Endret 26. juli 2018 av jaggemor
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 42 minutter siden, jaggemor skrev: Kan være pustolosis palmoplantaris, legen finner ut av det. Æææh. Så voldsomt ut på bildene i forhold til det jeg har. Mitt synes omtrent ikke. Bare når jeg tar bilde med blitz. Og så vidt da Men det kløøøøør! Men du har nok rett, legen finner vel ut av det. Digger profilbildet ditt forresten! 😄 Og takk for svar TS Anonymkode: 8601a...0e2
Filifjonkamor Skrevet 26. juli 2018 #4 Skrevet 26. juli 2018 Jeg har det og det ser ikke ut som på bildet, tror de tar de verste tilfellene for å vise Når jeg har utbrudd klør jeg noe utrolig og det blir små blemmer med litt veske inni. Merker at utbruddet blir verre når jeg er stresset eller når det er varmt ute Tusen takk, syntes den var så søt 😄
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #5 Skrevet 27. juli 2018 Kan høres ut som pompholyx/dyshidrotisk eksem. Anonymkode: 195ce...d82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå