Elineia Skrevet 26. juli 2018 #1 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Hei, Jeg har nå siden Mars/April hatt ett seksuellt forhold med mye følelser innblandet til broren til bestevenninnen min. Det at han er broren til bestevenninnen min er ikke det som er problemet. Problemet er at han allerede er i ett forhold. Hans forhold historie med henne er at de var sammen i ca 2 år før han slo opp pga. hun var visst utro, sleit med ting hun ikke ville få hjelp med og han jobbet da som matros og var mye borte og når han var i hjembyen så satt han ikke hjemme og ventet på henne, noe som da var ett problem for hun tydeligvis. De var fra hverandre i ett og ett halvt år før de ble sammen igjen. Alle rundt han, inkludert familie, mente klart at det ikke var lurt med tanke på at det var noen gode grunner til at de slo opp. Er ikke sikkert jeg ramset opp alt. De har nå vært sammen i ett og ett halvt år igjen. Jeg kommer inn i bilde for 3-4 år siden da jeg møtte han for første gang på en fest hos bestevenninen min. Både jeg og han har innrømt overfor hverandre å ha likt hverandre med en gang og følt en kraftig tiltrekning. Men vi har klart å holde den i sjakk frem til i år. Vi har liksom fra starten drevet og flørtet frem og tilbake, funnet ut vi har mye til felles, Vi vil ha det samme ut av ett forhold, vi leter liksom etter den ene å bygge noe med. For min del så har han liksom alltid vært i bakhodet mitt. Han har altid dukket opp med jevne mellomrom og gitt meg sommerfugler i magen. I Mars/April så var vi på en fest sammen. Alle andre unntatt oss to drev og røykte og gikk jevnlig ut for å ta røykepauser ettersom promillen ble større... Vi drev jo da og flørtet sånn som vi pleide, bare at... det ble liksom mer. Vi har alltid herjet litt og kilt hverandre da vi begge er ganske kilne. Denne gangen endte vi opp på gulvet med han oppå meg...vi stoppet begge opp før vi endte opp med å kysse. Resten av kvelden gikk på å flørte enda mer og sterkere og kline med hverandre før vi endte opp med å ha sex flere ganger den natta da vi begge endte opp med å overnatte der festen var. Etter dette, så fortsatte man å prate og flørte. Vi begynte å skrive over snapchat og messenger, hver eneste dag, hele dagen. Vi er blitt så store deler av hverandres liv. Når han var og er hjemme så tilbringer vi mye tid sammen da vi er i samme vennegjeng og har de samme interessene. Vi har holdt på frem til nå, og selv nå er det ikke over og samtidig så har han ett forhold. Det har jo selvsagt tært på meg og jeg har følt meg som verdens største dritt da hun ikke er en fremmed akkurat, hun er en hyggelig jente som ikke har gjort meg noe galt. Forholdet dems har mye problemer. Men han klarer ikke å slå opp. Han har bygde mye med henne på den korte tiden de har vært sammen nå. Jeg og han har prøvd flere ganger å bryte, da vi er ikke stolt over situasjonen og er fullt klar over at det er fullstendig feil å gjøre noe sånt da han er i ett forhold men vi kommer altid tilbake til hverandre. Når vi er i samme rom er det vanskelig å holde fingrene fra fatet. Han sa nylig at han følte han skylde henne en sjanse da det virket som hun prøvde å få ting til å funke - ett av problemene demses var intim kontakt og hun hadde begynt å kose litt mer osv når de var ute. Så sist var det han som brøt ting. Men to dager gikk og vi var tilbake til hjerter og følelsesladde meldinger om at man savnet hverandre. Denne turen hans hjemme har vi så langt ikke gjort noe bortsett fra meldingene frem og tilbake. Han tar meg på låret når han sitter ved siden av meg er det nærmeste man har gått. Man klarer ikke å holde seg vekk fra hverandre... og nå etter dette laaaange innlegget jeg ikke ville skulle bli så langt...så lurer jeg bare på....er det vits for meg å fortsette å håpe? Følelsene mine for han er så sterke. Jeg har prøvd igjen og igjen å legge de vekk og fokusere på andre men det går ikke. Ingen andre gir meg samme følelsen i magen som han. Jeg kan sitte og stirre på ham lenge og bare beundre hvordan han ser ut. Når han prater så og er i rommet så løftes humøret mitt flere hakk uten at det er meg han prater til.. Han får ikke til å velge... så langt anyway. Er det vits for meg å vente? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.... Jeg sitter og klarer ikke å se for meg at jeg blir å finne det samme i noen andre som det jeg fant hos han.... Endret 27. juli 2018 av Elineia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Del Skrevet 26. juli 2018 Du er ikke redd for å avsløre han her nå? Du deler mye gjennkjennbar informasjon her. Anonymkode: 1a8e6...478 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Del Skrevet 26. juli 2018 Håper for din del at ingen kjenner igjen situasjonen du forteller ganske så detaljert om. Anonymkode: aa1d9...437 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elineia Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 26. juli 2018 Er ikke redd for det nei da det er veldig mye som ikke blir nevnt og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 26. juli 2018 #5 Del Skrevet 26. juli 2018 Nei. Det er ikke noe å håpe på fra hans side. Han kommer til å fortsette å være sammen med kjæresten sin og ha deg på si så lenge du lar han få lov til det. Han sier selv at han ikke klarer å velge og at han ikke klarer å gå fra verken henne eller deg. Så da har du svaret ditt. Han kommer til å fortsette å holde på dere begge to, til enten du eller kjæresten hans gir han sparken. Dette er jo ikke noe å lure på engang. Han har ikke sagt til deg at han vil ha bare deg engang, han vil ha i pose og sekk. Han har i hvert fall vært ærlig med deg. Mens han juger til kjæresten sin da, så en utro løgner er han jo. Det er ille nok å ha forhold til en mann som har en kjæreste man ikke kjenner, men at du i det hele tatt klarer å ha forhold med en der du til og med kjenner dama som blir bedratt er ganske utrolig. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #6 Del Skrevet 26. juli 2018 Fyterakkern. Håper karma kommer å biter dere hardt i rævva Anonymkode: 1a875...d42 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 26. juli 2018 #7 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Joda, han får det til hvis han vill, men hvorfor skulle han det? Endret 27. juli 2018 av Perle 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #8 Del Skrevet 27. juli 2018 Du er forelska og håper at dere en gang skal ha et eksklusivt forhold. Kanskje drømmer om hvordan det skal bli med han og deg, og tenker at du er en bedre partner for ham enn den utro og/eller ustabile, skjønt snille dama hans. Men husk at du ikke kjenner ham som samboer, kun som "hemmelig" kjæreste/utroskapspartner. Legg også merke til at det finnes et spill bakenfor her, der hun er utro og han hevner seg ved å være utro selv - med deg. Akkurat nå er det hjertesmerte fordi du lar alt være opp til ham, og han vingler fram og tilbake, og lover og lyver mye til dere begge, antageligvis. Det er de som har reelle forhold til flere i full åpenhet, men det er jo ikke det samme som det han gjør nå. Han synes han nok han fortjener å være litt utro siden hun var det først, men vil tross alt ikke gå fra dama si. Som han selv har poengert over for deg, har de også økonomiske interesser sammen. Kanskje har de også liknende personlighet og livsplaner. Han er nok interessert i deg også, men han vil ikke endre på livet sitt for din skyld, og siden du er fornøyd med smuler fra deres på- og av-forhold, blir det sånn. Anonymkode: a2ac2...45b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #9 Del Skrevet 27. juli 2018 Han lar bevisst være å velge fordi han vil ha i pose og sekk. Knulle deg når dama ikke vil. Velger han ikke deg så er du bare dårlige rester. Ta valget for han og gå. Anonymkode: 61099...9ad 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Addie Skrevet 27. juli 2018 #10 Del Skrevet 27. juli 2018 La oss si at han velger deg. Kommer du noen gang til å kunne stole på han? Du vet jo innerst inne hvor stygt han behandler en han elsker? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #11 Del Skrevet 27. juli 2018 Hvorfor i alle dager ønsker du å være sammen med en som lyver i alle retninger? Slutt å tenke med fitta. Anonymkode: a885b...1c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 27. juli 2018 #12 Del Skrevet 27. juli 2018 Du kan vente forgjeves og i all evighet hvis du lar dere fortsette forholdet slik det er nå. Eller du kan stoppe og vente og se om han gjør valget og går fra kjæresten sin. Da først når han er en fri mann kan du heller satse og involvere deg. Det kan du si ham at du vil ikke fortsette forholdet med en opptatt mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #13 Del Skrevet 27. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke redd for å avsløre han her nå? Du deler mye gjennkjennbar informasjon her. Anonymkode: 1a8e6...478 Tenker det er nettopp det hun prøver på, slik at forholdet hans går til h****** og det blir klar bane for henne. Anonymkode: ecd2d...78d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #14 Del Skrevet 27. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker det er nettopp det hun prøver på, slik at forholdet hans går til h****** og det blir klar bane for henne. Anonymkode: ecd2d...78d Det er ikke utenkelig. Det ble delt mistenkelig mange detaljer som det slett ikke var nødvendig å dele. TS: Han utnytter deg bare. For en dott, «klarer ikke velge». Hvis det var deg han hadde ønsket å være sammen med, så hadde han klart å ta det valget for lenge siden. Men nå passer det ham best å få i pose og sekk. Har du forresten tenkt på hvordan livet ditt kommer til å bli hvis han faktisk slår opp med samboer og blir sammen med deg? Sannsynligvis vil alle få vite om at han har vært utro med deg over lang tid, og INGEN kommer tik å ta ditt parti. Du kommer til å få skylda og bli en «homewrecker», selv om det var han som var utro. I tillegg er han neppe noe å spare på, som driver et slikt dobbeltspill over lang tid. DU vil bli den gående part her, uansett hva som skjer. Anonymkode: a68dc...955 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #15 Del Skrevet 27. juli 2018 Styrmann på Hurtigruta som har arvet hus og har gårdsdyr? Dette er mer gjenkjennelig enn hva som forsvarlig er... Anonymkode: 33889...b9b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 27. juli 2018 #16 Del Skrevet 27. juli 2018 Beklager å si det men han vil ikke gå fra dama. Pose og sekk derimot... han liker deg, men har ikke tenkt til å gå fra henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #17 Del Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke utenkelig. Det ble delt mistenkelig mange detaljer som det slett ikke var nødvendig å dele. TS: Han utnytter deg bare. For en dott, «klarer ikke velge». Hvis det var deg han hadde ønsket å være sammen med, så hadde han klart å ta det valget for lenge siden. Men nå passer det ham best å få i pose og sekk. Har du forresten tenkt på hvordan livet ditt kommer til å bli hvis han faktisk slår opp med samboer og blir sammen med deg? Sannsynligvis vil alle få vite om at han har vært utro med deg over lang tid, og INGEN kommer tik å ta ditt parti. Du kommer til å få skylda og bli en «homewrecker», selv om det var han som var utro. I tillegg er han neppe noe å spare på, som driver et slikt dobbeltspill over lang tid. DU vil bli den gående part her, uansett hva som skjer. Anonymkode: a68dc...955 Det skulle selvsagt stå «tapende part», ikke gående part, elendige autocorrect... Anonymkode: a68dc...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #18 Del Skrevet 27. juli 2018 Hvis han var seriøs, så hadde han tatt ting saktere og slått opp med dama han allerede har. Nå har han en partner og en på si til å holde det gående med oppmerksomhet. Han kommer aldri til å dumpe henne, og gjør han det, finner han fort nok grunner med deg til å ha noen på si. Anonymkode: 87316...0b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #19 Del Skrevet 27. juli 2018 Hva tenker du om svarene du får Ts? Jeg forstår det er vanskelig, du er jo veldig forelsket. Men han er desverre ikke like forelsket som deg da han ikke går fra kjæresten. Anonymkode: 666e1...1b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elineia Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #20 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) Vel, har fått en god del svar nå.. og i motsetning til det de fleste her kanskje stror så skrev jeg ikke dette for å ødelegge for noen. Jeg tenkte ikke at det kom til å bli gjenkjent men kanskje det er en for stor sjanse til ddet så jeg skal slette innlegget... Er fullstendig klar over at det jeg har holdt på med er ganske moralskt galt på alle kanter så de negative tonene hos noen var unødvendig... Jeg søkte hjelp fordi jeg har lenge tenkt å avslutte det men jeg har ikke fått til. Jeg lette etter et ekstra spark bak for å få til å ikke hoppe inn i det igjen... jeg tror jeg har fått det nå. PS: får ikke til å slette tydeligvis...så jeg redigerte det første innlegget. Endret 27. juli 2018 av Elineia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå