Stiigen Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 (endret) Vil gjerne ha en damevenn. Hun må være dame og/eller kvinne Jeg er en oppegående mann på 33 som jobber innenfor medisin. Jeg jobber i et serviceyrke hvor jeg ser veldig mye folk som kommer til meg med problemene sine, så er ganske utadvendt og sosial. Har ingen jentevenner i livet mitt, men kunne godt tenke meg noen asså ! Liker å henge i solen, dype emner, se film, trening, dykking, fisking, løping, dykking, dansing(latino danser) og mye annet. Endret 17. august 2018 av Stiigen
Grandiosaergreit Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 (endret) Håper du får svar. Men hva er det du egentlig tilbyr? Det høres jo ut som en heller kjip opplevelse å være wingwoman Hun blir med deg ut. Du finner en attraktiv dame og du gir åpenbart henne oppmerksomhet. Så må wingwomanen sitte å se på at du kliner med en dame eller ta taxi hjem. Wingwoman virker jo kun som en backup til å holde deg med selskap til du finner noen bedre på byen. Endret 27. juli 2018 av Grandiosaergreit 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå