Gå til innhold

Pause i ekteskapet før det klikker for meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nå vært sammen i 10 år, gift i 4 av de og har en sønn på snart 5 år. Eier et hus sammen og går hverandre på nervene da jeg er "sur" og han er "lat". Jobber fullt begge to,men hans arbeidstider har ført til at jeg har vært myyye alene med barnet, jeg og gutten har et topp forhold og gjør masse gøy sammen. når far faktisk er hjemme er han sur,trøtt og uengasjert, han og gutten vår krangler faktisk en del og det gjør meg skuffet og lei av hele opplegget. Vi hadde det fint før vi ble foreldre men han har krympet i takt med utfordringene og "stikker av" til jobben i stedet for å være med oss. Nå vil jeg ha en time-out og har bedt han flytte ut for en stund, noe han nekter. Jeg har sagt at i verste fall flytter jeg.. Jeg vil at sønnen vår skal bli boende i huset og det er åpenbart at pappaen ikke har mulighet til å ha omsorgen for han der da han jobber slik han gjør.altså er det mest fornuftig at jeg blir i huset vårt, noe han som sagt nekter. Jeg har troen på at vi kan finne tilbake og det er det jeg ønsker for oss alle, men vi må få ting på avstand! Hva gjør jeg når han nekter, gutten vår begynner på skolen til neste år,altså må han ha denne adressen for å få gå på samme skole som kompisene i bhg.. om jeg flytter og lar gutten beholde adressen og dermed la far beholde "hovedomsorgen" er jeg redd det kan straffe seg senere om det skulle bli et brudd. Jeg vet ikke mine arme råd, jeg ønsker evt å kjøpe han ut om det skulle komme til det, men det sier han også er uaktuelt... noen som har noe råd til meg??

Anonymkode: bbce5...6aa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill time på familievernkontoret!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...