Gå til innhold

Burberry - dine tanker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva det er; men det er kanskje det at Louis Vuitton ikke lenger er unikt/status, samt at Gucci ikke selger fine klær at all, og at Hermes ikke har klar å hevde seg over LV og G i det norske overklassemarkedet, som gjør at jeg foretrekker Burberry.

Hva tenker dere selv om klesstilen?

Trenchcoaten deres og det ikoniske ''sjakkbrett''-skjerfet deres er jo trademarks i seg selv for den stilen.

Anonymkode: dc495...b54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gammel mann/dame stil. 

Anonymkode: f528c...239

• Liker 6
Skrevet

Hvis de ikke hadde prøvd å modernisere, hadde de hatt en sjanse på sikt.

Når det er kvartalsresultater som gjelder, hvor en person som har kjørt firmaet i grøfta kan gå av med gullfallskjerm, da går det dårlig over tid.

• Liker 1
Skrevet

Liker Gucci best

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe fan av så dyre merker generelt 😂

Anonymkode: ac44d...e87

• Liker 1
Skrevet

Forstår ikke poenget med merkevarer!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Gardina skrev:

Hvilke klær kjøper du selv da, som ikke er merkevarer? 

Anonymkode: 2d5c4...751

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker merkevarer og designerklær, men Burberry er ikke noe for meg. 

Selv om jeg er av den eldre garde, føler jeg at Burberry er for "tantete" og konservativt.  

Favoritter: Pucci (må ikke forveksles med Gucci), og Missoni (ikke Missoni Interiør, men klærne. Ville ikke hatt et Missonihåndkle på badet mitt om jeg hadde fått det gratis) 

Anonymkode: d7a1a...1a5

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke klær kjøper du selv da, som ikke er merkevarer? 

Anonymkode: 2d5c4...751

Jeg syr mine egne klær. 

Men for å rette opp slik at du forstår; jeg skjønner ikke vitsen med dyre merkeklær/ varer

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gammel mann/dame stil. 

Definer gammel... 

10 minutter siden, Gardina skrev:

Alt er jo merkevare så det lurte jeg også å¨..

Akkurat nå, Gardina skrev:

Jeg syr mine egne klær. 

Men for å rette opp slik at du forstår; jeg skjønner ikke vitsen med dyre merkeklær/ varer

Og stoffene er fra hvor? Når du sier "dyre" - mener du dyrt for deg eller? Det som er dyrt for noen er ikke det for andre. Klær fra H&M eller VeroModa, Zara eller mener du Cubus, Primark ?? Hva er "billig" nok? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes trenchcoaten, skjerfet og noen av veskene er lekre. Klarer å styre min begeistring for resten av klærne. 

Liker Isabel Marant.

Anonymkode: 7d2aa...a2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

.....liker bedre parfymene til Burberry enn klærne....

Anonymkode: 0fe91...587

Skrevet
5 minutter siden, Carrot skrev:

Definer gammel... 

Alt er jo merkevare så det lurte jeg også å¨..

Og stoffene er fra hvor? Når du sier "dyre" - mener du dyrt for deg eller? Det som er dyrt for noen er ikke det for andre. Klær fra H&M eller VeroModa, Zara eller mener du Cubus, Primark ?? Hva er "billig" nok? 

Du skjønner godt hva jeg mener med dyre merkevarer. Ikke gjør deg dum.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp kjøpt (eller rettere sagt fått i gave) Rockstuds sko fra Valentino. Elsker merket. 😍

Anonymkode: 08968...f5a

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes trenchcoaten, skjerfet og noen av veskene er lekre. Klarer å styre min begeistring for resten av klærne. 

Anonymkode: 7d2aa...a2e

Helt enig her!! Duffle coaten er nydelig også og har den på ønskeliste til neste vinter når jeg ikke går gravid lenger.

fikk også, overraskende nok, en liten cross body veske på tilbud i London i januar. Den brukes til hverdags og spesielt nå i sommer har den vært gullverdt. Passer til alt. 

Anonymkode: da2bf...c39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker trenchcoaten fra Burberry, ikke skjerfet er ellers enig i at klærne er litt tantete. 

Anonymkode: 08968...f5a

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Gammel mann/dame stil. 

Derfor modellene på forsiden er -30?

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg elsker merkevarer og designerklær, men Burberry er ikke noe for meg. 

Selv om jeg er av den eldre garde, føler jeg at Burberry er for "tantete" og konservativt.  

Favoritter: Pucci (må ikke forveksles med Gucci), og Missoni (ikke Missoni Interiør, men klærne. Ville ikke hatt et Missonihåndkle på badet mitt om jeg hadde fått det gratis) 

Anonymkode: d7a1a...1a5

Tantete og konservativt?

Greit at den konservative tanken kan gå fra Conservatives og overklassen i England, og dens opprinnelse derfra; det gjør det logisk. Men... tantete?

1 hour ago, Gardina said:

Jeg syr mine egne klær. 

Har noe med kvalitet å gjøre bare.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dere har for mye penger.

Anonymkode: d7230...090

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En frakk av kvalitet (altså livsvarighet) betaler jeg lett 10-15 K for. Det er ingenting.

Ja: jeg kjøper sokker på H&M, men du må tenke på type plagg, hva slags kvalitetsforventning du har, osv. ved kjøp.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en veske, samt trenchen duffelen og noen sjal. Stilen er klassisk og tidløs, men ikke noe jeg bruker hver dag. Minner meg om min mormor ♥️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...