Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #1 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei! Er det noen som kan anbefale steder å reise i mai, vil til syden, helst så varmt som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemor Skrevet 11. mars 2005 #2 Del Skrevet 11. mars 2005 Spørs jo hvor langt du vil reise og hvor lang tid du har. 1 uke eller 2 uker? Har du 2 uker til rådighet og orker lange flyreiser, er jo Mexico alltid spennende og varmt. Kortere er det jo til Kypros (dyrt der, men....). Tyrkia har også varm temperatur i mai, men ikke så veldig varmt i vannet. Orker du 5 1/2 t i fly, så kan du jo reise til Fuerteventura, Lanzarote eller en annen kanariøy f.eks.. Det selges også billige turer til Mallorca i mai, men er litt usikker på om været der er stabilt så tidlig. Lykke til og god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 11. mars 2005 #3 Del Skrevet 11. mars 2005 hva med thailand? det er jo mye billigere enn før (har jeg hørt), og det er ikke bare ruiner igjen etter flodbølgen..har hørt mye positivt fra folk som har vært der nede i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 12. mars 2005 #4 Del Skrevet 12. mars 2005 Vi har vært i Bulgaria, Tunisia, Tyrkia, Gran Canaria og Kypros...har hatt fint vær alle stedene, vi...som en god norsk sommerdag iallefall Litt kaldt i havet iblandt....men ikke under 18 grader noe sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 12. mars 2005 #5 Del Skrevet 12. mars 2005 Egypt!! Vil du ha sikkert varmt vær anbefaler jeg Egypt. Men det spørs jo hva slags ferie du vil ha da. Egypt serverer jo masse kultur, er det en jentetur det er snakk om med høy partyfaktor ville jeg vel anbefalt Kypros (men der er prisene like høye som i Norge ) Prisene i Egypt er billige. En halvliter fikk du til 7 kr. Garantert varmt!! Lykke til med valget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #6 Del Skrevet 12. mars 2005 Takk for svar vi tenker 2 uker, som kjærestetur. Bulgaria er jo et godt alternativ, om det er godt og varmt i været. Stort pluss at det er billig å leve der, og turer til en ok pris såvidt jeg har skjønt.? Thailand hadde vært nydelig, men må nok drøye den en stund til:( kontoen rekker dessverre ikke så langt:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå