AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Mannen min ble invitert i bursdagsfest til en barndomskamerat. De var veldig gode venner da de var unge og han er også fadder til vårt barn. Han har aldri hatt noe til overs for meg, men synes det var veldig dårlig gjort at jeg ikke ble invitert. Alle andres koner/samboere ble invitert. Min mann valgte da å ikke komme siden han også syntes det var dårlig gjort. Hadde deres menn dratt eller valgt å avslå? Anonymkode: d68f1...12d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Min mann ville nok også latt være å møte opp. Hadde det vært gutte fest uten samboere ville han nok møtt opp, men om kun jeg var ekskludert ville han holdt seg hjemme. Anonymkode: 7a50f...82b 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 Hvorfor gidder dere å ha han som fadder når han ikke liker deg? Anonymkode: b4730...416 13
Carrot Skrevet 26. juli 2018 #4 Skrevet 26. juli 2018 Jeg ville oppmuntret mannen til å gå likevel, og hvis han var den eneste som kom uten partner ville alle skjønt det. 3
Arabella Skrevet 26. juli 2018 #5 Skrevet 26. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder dere å ha han som fadder når han ikke liker deg? Anonymkode: b4730...416 Fadder består i å være vitne i en barnedåp. Tiden kan ikke skrus tilbake og han dumpes. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #6 Skrevet 26. juli 2018 1 minutt siden, Carrot skrev: Jeg ville oppmuntret mannen til å gå likevel, og hvis han var den eneste som kom uten partner ville alle skjønt det. Hadde jeg vært en annen gjest på en fest og bare en kom uten partner, hadde jeg automatisk tenkt at vedkommende var syk eller jobbet eller lignende. Ikke at hun var den eneste som ikke var invitert. Anonymkode: aab07...734 13
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #7 Skrevet 26. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min ble invitert i bursdagsfest til en barndomskamerat. De var veldig gode venner da de var unge og han er også fadder til vårt barn. Han har aldri hatt noe til overs for meg, men synes det var veldig dårlig gjort at jeg ikke ble invitert. Alle andres koner/samboere ble invitert. Min mann valgte da å ikke komme siden han også syntes det var dårlig gjort. Hadde deres menn dratt eller valgt å avslå? Anonymkode: d68f1...12d Min mann hadde sagt at han da ikke vil, så hadde jeg bedt han dra likevel. Jeg bryr meg lite om hvem som ikke liker meg. Anonymkode: 2daf4...222
Jolene Skrevet 26. juli 2018 #8 Skrevet 26. juli 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mann ville nok også latt være å møte opp. Hadde det vært gutte fest uten samboere ville han nok møtt opp, men om kun jeg var ekskludert ville han holdt seg hjemme. Anonymkode: 7a50f...82b Min mann hadde gjort det samme.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #9 Skrevet 26. juli 2018 Min ex dro alltid på slike ting selv om jeg ikke var invitert. Da følte jeg nok på det at han ikke støttet meg i konflikten, og at han undergravde følelsene mine. Men det går over. Anonymkode: 3f617...388
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #10 Skrevet 26. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg vært en annen gjest på en fest og bare en kom uten partner, hadde jeg automatisk tenkt at vedkommende var syk eller jobbet eller lignende. Ikke at hun var den eneste som ikke var invitert. Anonymkode: aab07...734 Jepp, og de fleste ville spurt etter partneren og da kunne han enkelt sagt "hun ble ikke invitert" Anonymkode: 58173...3dd 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #11 Skrevet 26. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min ble invitert i bursdagsfest til en barndomskamerat. De var veldig gode venner da de var unge og han er også fadder til vårt barn. Han har aldri hatt noe til overs for meg, men synes det var veldig dårlig gjort at jeg ikke ble invitert. Alle andres koner/samboere ble invitert. Min mann valgte da å ikke komme siden han også syntes det var dårlig gjort. Hadde deres menn dratt eller valgt å avslå? Anonymkode: d68f1...12d Min mann hadde avslått invitasjonen og begrunnet avslaget.. Forresten, for en dust! Høres jo ut som barnsomskameraten er 14år.. Anonymkode: bbf7c...cd3 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #12 Skrevet 26. juli 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, og de fleste ville spurt etter partneren og da kunne han enkelt sagt "hun ble ikke invitert" Anonymkode: 58173...3dd Da hadde folk sett på mannen hennes som en dust som dro til tross for at dama ikke ble invitert. Anonymkode: b4730...416 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #13 Skrevet 27. juli 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Da hadde folk sett på mannen hennes som en dust som dro til tross for at dama ikke ble invitert. Anonymkode: b4730...416 Jeg hadde sett på verten og lurt på hva grunnen var til å ikke invitere personen. Greit nok, jeg inviterer ikke HELE vennegjengen til ting selv, men kjernen jeg selv er nærmest. Men de som sjeldent blir invitert til ting jeg er vert for bor for langt unna til å dra ned bare for å være med på noe i noen timer, og det er ikke plass til at de kan overnatte. Men om alle bortsett fra EN var invitert hadde jeg virkelig begynt å lure. Hvorfor har han ikke noe til overs for deg? Anonymkode: 83b52...30d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #14 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sett på verten og lurt på hva grunnen var til å ikke invitere personen. Greit nok, jeg inviterer ikke HELE vennegjengen til ting selv, men kjernen jeg selv er nærmest. Men de som sjeldent blir invitert til ting jeg er vert for bor for langt unna til å dra ned bare for å være med på noe i noen timer, og det er ikke plass til at de kan overnatte. Men om alle bortsett fra EN var invitert hadde jeg virkelig begynt å lure. Hvorfor har han ikke noe til overs for deg? Anonymkode: 83b52...30d Grunnen til at jeg er mislikt er egentlig helt latterlig! Da jeg ble sammen mannen min for 10 år siden ble det selvfølgelig mindre tid med kompisene selvom han var mye med dem. Og vi etablerte oss og ble en familie. Kompisen mente da at jeg hadde forandret han og tatt han fra kompisene 🙄 Anonymkode: d68f1...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå