Gå til innhold

Typen møter ei tidligere tinder hook for øl, er det greit?

Anbefalte innlegg

Gjest Natali1
Skrevet
12 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Jeg heller mot høy usikkerhet. Om du ikke klarer å stole på at partneren ikke puler andre, er det enten noe galt med deg eller med partneren. Og dersom du stoler på partneren, men allikevel ikke tolererer det, så er det fordi du plages av tanken på at partneren har pult andre før, noe som er irrasjonelt - i hvert fall for godt voksne mennesker. Og vel, grunnen til at folk noen ganger er irrasjonelle er ikke fordi de har så høy moral, men fordi de er usikre.

Det er helt greit at han har venner han har ligget med. Men i dette tilfellet er det en tinder match som han har være med kun for å ha sex. Så nå som de begge har fått seg partner skal de bygge et vennskap ut av det? Nei takk. 

Han har ei venninne han har ligget med og ei han snakket dirty med over snap. Jeg aksepterer det fordi de har et vennskap fra før de lå med hverandre eller begynte p snakke sånn. Det finnes så mange mennesker der ute. Han sier han ikke liker henne en gang men gjorde det for å være hyggelig mot henne. Hvorfor, hvorfor gidde!

Videoannonse
Annonse
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
1 minutt siden, Natali1 said:

Det er helt greit at han har venner han har ligget med. Men i dette tilfellet er det en tinder match som han har være med kun for å ha sex. Så nå som de begge har fått seg partner skal de bygge et vennskap ut av det? Nei takk. 

Han har ei venninne han har ligget med og ei han snakket dirty med over snap. Jeg aksepterer det fordi de har et vennskap fra før de lå med hverandre eller begynte p snakke sånn. Det finnes så mange mennesker der ute. Han sier han ikke liker henne en gang men gjorde det for å være hyggelig mot henne. Hvorfor, hvorfor gidde!

Fordi, som han sa, han vil ikke være kjip mot noen han har ligget med.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Natali1 skrev:

Takk.. vi krangler enda om det.

jeg vet han aldri kunne tenkt seg henne eller gjort noe men fortsatt.. hater at han ikke ser det og gjør sånn 

Åssen vet du det, fordi han nå sier det? Det sier han jo selvfølgelig bare så han skal få lov til å treffe henne, historikken tilsier at han har truffet henne to ganger, og har hatt sex med henne (ergo: kunne tenke seg henne, og gjort noe) 

Ikke vær så naiv.. Jeg kan si at jeg er prinsessen av Danmark, det betyr ikke at det er sant... 

Anonymkode: 4f3d7...dee

Skrevet
3 timer siden, Natali1 skrev:

Jeg og typen har vært kjærester i 2 mnd, drevet på eksklusivt siden april. Han er i Oslo i sommer og jeg har vært der nesten hele tiden. Nå er jeg hjemme hos familien og han er i Oslo å treffer ei han møtte på tinder før han møtte meg. De har tidligere møttes to ganger å pult begge. Han fortalte at han ikke var interessert i henne i det hele tatt. De har ikke snakket på en stund nå (noen mnd) men hun har spurt han flere ganger om de kan møtes mens han er i Oslo. Han har sagt han har meg og hun har snappet bilde av typen mens hun og typen naken badet i Oslo (da sendte hun også video av puppene sine) Jeg og han har kranglet en del ganger om dette, jeg vil ikke si han ikke får lov for føler han burde vite bedre! Uansett de har nå tatt noen øl og han er på vei hjem. Jeg er jævelig forbannet og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Får så avsmak! Er dette greit eller er det jeg som er jævelig streng?

Han hadde jeg ikke kastet bort mer tid på. Om han holder på sånn etter ett par mnd så kan jeg tenke meg hvordan det blir etterhvert. Man møter ikke tidligere tinder sexpartnere når man er eksklusive med noen. Enkelt og greit.

• Liker 2
Gjest Natali1
Skrevet (endret)
12 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Fordi, som han sa, han vil ikke være kjip mot noen han har ligget med.

Javel,  men jeg har kuttet ut folk pga han. Folk ble slettet fra snappen min, jeg driter i det. Trenger ikke de med meg videre i livet uansett, for hva? Han er min fremtid og trenger ikke gamle hookups med meg videre inn i noe nytt

Endret av Natali1
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
Just now, Natali1 said:

Javel,  men jeg har kuttet ut folk pga han. Han har slettet en fra snappen min mens jeg sov, jeg driter i det. Trenger ikke de med meg videre i livet uansett, for hva?

Menn tenker ikke sånn. Vi prøver å være greie mot alle, ikke bare de som står oss nær.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, HerrBæsjerumpehull skrev:

Menn tenker ikke sånn. Vi prøver å være greie mot alle, ikke bare de som står oss nær.

Ordet du leter etter er konfliktsky. Menn er ikke vant med å avvise, de er vant med å prøve seg. De er ikke eksepsjonelt greie eller snille, bare uerfarne.

Det er som å si at du ikke vil si til kandidater at de ikke får jobben. "Jeg er så grei jeg!" Har hatt noen slike kolleger, og de er en pest og en plage. 

Det å avvise en fuckbuddy når man har kjæreste er strengt tatt ingen "avvisning", det er bare naturens gang. 

Aldri gjort det før? Gratulerer, det er første gang, et viktig steg mot voksenlivet.

Anonymkode: 6fae1...9e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Natali1 skrev:

Javel,  men jeg har kuttet ut folk pga han. Han har slettet en fra snappen min mens jeg sov, jeg driter i det. Trenger ikke de med meg videre i livet uansett, for hva?

Uff, dump ham. Han er søppel. Vil du være sammen med søppel?

Anonymkode: 2f872...2a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

😂😂😂

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ordet du leter etter er konfliktsky. Menn er ikke vant med å avvise, de er vant med å prøve seg. De er ikke eksepsjonelt greie eller snille, bare uerfarne.

Det er som å si at du ikke vil si til kandidater at de ikke får jobben. "Jeg er så grei jeg!" Har hatt noen slike kolleger, og de er en pest og en plage. 

Det å avvise en fuckbuddy når man har kjæreste er strengt tatt ingen "avvisning", det er bare naturens gang. 

Aldri gjort det før? Gratulerer, det er første gang, et viktig steg mot voksenlivet.

1 minutt siden, AnonymBruker said:

😂😂😂

Visste at dere ville trigges av den 😎

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, HerrBæsjerumpehull skrev:

Det ville vært morsomt om at det ikke var en realitet for så mange menn.

Så greie atte!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, vettu meg hva! En mann må få gjøre som en mann vil!

Anonymkode: 598ed...f00

AnonymBruker
Skrevet

Det svir nok, både dersom du velger å bli eller gå. Personlig hadde jeg ikke orket å være sammen med en sånn type, og hadde gått uten et ord. Så får han bare knulle i veg. Livet er kort, finn en fin fyr :) 

Anonymkode: e10be...746

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Umoralsk. Når man får seg kjæreste så dropper man kontakten med alle løse forbindelser, av respekt for partneren. Men nå har ikke alle like høy moral som meg tydeligvis.. 

Anonymkode: 7899b...43f

Gratulerer du har vunnet moral prisen for å ha kuttet ut venner, herregud skulle jeg og dama kuttet ut venner fordi vi har hatt sex ville vi ikke hatt mange venner å henge sammen med på fritiden.

Jeg skjønner at dette for TS er en annen situasjon, tror både jeg og dama ville reagert om vi hadde fått naken snapper fra tidligere partnere, nå venner. De har pult tidligere, ganske nylig, det er sommer, blande alkohol inn i bilde også så høres det jo litt suspekt ut. 

Anonymkode: ad8fa...b88

Gjest Natali1
Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer du har vunnet moral prisen for å ha kuttet ut venner, herregud skulle jeg og dama kuttet ut venner fordi vi har hatt sex ville vi ikke hatt mange venner å henge sammen med på fritiden.

Jeg skjønner at dette for TS er en annen situasjon, tror både jeg og dama ville reagert om vi hadde fått naken snapper fra tidligere partnere, nå venner. De har pult tidligere, ganske nylig, det er sommer, blande alkohol inn i bilde også så høres det jo litt suspekt ut. 

Anonymkode: ad8fa...b88

Nei har ikke kuttet ut venner, men de jeg har datet tidligere. Han er fortsatt god venninne med ei han pulte, jeg kan leve med det liksom. Men er det ikke mennesker man henger med til daglig eller har daglig kontakt med så hvorfor gidde?

Det er ikke noe suspekt i det, jeg stoler på han. Men hvorfor drive å treffe gamle tinder matcher som man kun har møtt for å pule når man har partner. Ah er bare så irriternede. Har ikke vært så sint på leeeeenge!

Endret av Natali1
Gjest Natali1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, vettu meg hva! En mann må få gjøre som en mann vil!

Anonymkode: 598ed...f00

Lol. Da kan ikke en mann forvente å ha en dame i lengre tid om han skal gå rundt å gjøre som en mann vil

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Natali1 skrev:

For å være hyggelig sa han

Han får tenke seh om to ganger... hvem er det han egentlig prøver å være hyggelig for?? 

Dama? Eller ei han tidligere har pult??

Anonymkode: 8f2dd...1d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Jeg heller mot høy usikkerhet. Om du ikke klarer å stole på at partneren ikke puler andre, er det enten noe galt med deg eller med partneren. Og dersom du stoler på partneren, men allikevel ikke tolererer det, så er det fordi du plages av tanken på at partneren har pult andre før, noe som er irrasjonelt - i hvert fall for godt voksne mennesker. Og vel, grunnen til at folk noen ganger er irrasjonelle er ikke fordi de har så høy moral, men fordi de er usikre.

Uansett årsak, så burde faktisk kjæresten til ts respektere hennes ønske om å ikke møte denne jenta. Men det gjør han ikke. Han driter faktisk fullstendig i hennes følelser, for å møte ei jente han har hatt sex med to ganger. For hva slags relasjon har disse to egentlig? Ikke er de kjærester, ikke er de pulevenner og ikke er de venner. 

Anonymkode: 34024...66a

• Liker 1
Gjest Natali1
Skrevet (endret)
1 time siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Er det ikke litt Forstålig at jeg ikke er interessert i at han driver å treffer gamle tinder hooks? 

Venninner han har rotet/ligget med, kjør på, vær venner det er helt okei.

bygge vennskap ut i fra å ha pult to ganger, er det nødvendig? Er det ikke nok mennesker her i verden å bli venn med.

Endret av Natali1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...