Gå til innhold

Prestasjonsangst

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal prøve å gjøre dette kort og presist, for jeg trenger noen seriøse svar.

Jeg er ei jente på 27 år, som alltid har vært i forhold. Jeg har to lange forhold bak meg, og nå dater jeg en mye eldre mann (42 år). Når jeg var i forhold var jeg bestandig luremus på byen. Jeg elsker oppmerksomhet, og fordi jeg er pen, så får jeg masse. Men det føltes veldig trygt å måtte avvise guttene før det ble noe ut av det. Nå har jeg utviklet seriøs prestasjonsangst. Jeg føler meg uerfaren, selv om jeg var svært frigjort i mine faste forhold. Jeg føler at jeg flørter på en måte som lover guttene for mye, og at mitt utseeende lover guttene for mye (jmf annen tråd her inne om fine jenter-lett orgasme)

jeg har egentlig tre spørsmål:

1) Hvor mye må jeg egentlig utføre av seksuelle aktiviteter på han, for at det skal være OK? Kan jeg slippe unna med klining, stryking og litt tafsing utenpå klær, eller "må" man runke, suge og "gjøre noe" for å ikke være kjedelig? (jeg mener IKKE at jeg bare skal ligge der, jeg er kanskje bare litt redd for å gjøre noe feil med pikken hans) Han får gjøre det meste med meg altså.

2) Hvor mye bryr dere gutter dere om utseende på underlivet til jenter? Jeg har aldri sett noen som ser ut som meg (fast, symetrisk og lyserosa, men med stor hudfold over klitten slik at den ligger godt synlig mellom ytterlepppene.) Er det turn-off?

3) Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt prestasjonsangsten? Jeg stivner helt og kjenner at jeg blir dårlig dersom jeg må prestere noe, som noen liksom skal bedømme. Mannen jeg snakker om har jo mye mer erfaring enn meg, og jeg vil ikke fremstå som noen jentunge.

Jeg tror alkohol bli løsningen de par første gangene (vi har ikke ligget sammen enda)

Jeg trenger ikke råd om hva jeg skal gjøre for å tenne en mann, eller sugetriks o.l. Jeg kan mine saker. Jeg blir bare så usikker i situasjonen og det hemmer meg.

Jeg vil være en sånn som faktisk kan nyte et ONS!!

hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må tilføye at mitt kompleks for utseende på underlivet nok ligger til grunn for alt. :oops:

Skrevet
Jeg må tilføye at mitt kompleks for utseende på underlivet nok ligger til grunn for alt. :oops:

Alle jenter ser forskjellige ut. Tror det har kommet et "kvinneundreliv-atlas" i bokhandlene nå. Kanskje du bør kjøpe det? Så ser du at alle ser forskjellige ut, og at alt er like normalt!

Skrevet

I all hovedsak tror jeg det eneste som hjelper er å være ærlig om prestasjonsangsten din...

Jeg har vært i nesten akkurat samme situasjon. Hadde vært sølibat i nesten ett år og innledet et forhold til en mye eldre (og dermed svært erfaren) mann. Da vi kom så langt som til sex så satte vi oss ned på forhånd og snakket om det. Jeg var ærlig og sa at det nå var så lenge siden at jeg følte meg usikker på hva jeg klarte å prestere og jeg lurte på om vi kunne legge en veldig lav terskel foran hele opplevelse og heller satse på å bli mer raffinerte etterhvert.

Han syntes det var flott at jeg sa det slik (han hadde litt prestasjonsangst selv fordi han aldri hadde vært med ei som var så mye yngre enn ham...) og fordi jeg hadde satt ord på det var jeg helt trygg og avslappet når vi kom til sex'en og det ble svært vellykket!

Gjest gjesta
Skrevet

Du har tydligvis hengt deg opp i at han som er så mye eldre enn deg må være så mye mer erfaren. For å si det pent så betyr ikke alder at man er så himla "flink" eller har hatt masse erfaring eller mange partnere. Det variere veldig. La ting gå sin gang og vær deg selv. Gjør det som føles riktig for deg.

Skrevet
fast' date=' symetrisk og lyserosa, men med stor hudfold over klitten slik at den ligger godt synlig mellom ytterlepppene. [/quote']

Hudfolden over klitten er klitorishetten. Det har alle damer. Lyserosa er en ganske vanlig farge og alle er mer eller mindre symmetriske.

Skrevet

Alle jenter ser forskjellige ut. Tror det har kommet et "kvinneundreliv-atlas" i bokhandlene nå. Kanskje du bør kjøpe det? Så ser du at alle ser forskjellige ut, og at alt er like normalt!

Boken kommer ikke før til høsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...