Gå til innhold

Hva synes dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal i tre bryllup på kort tid og lurer på om jeg skal kjøpe meg selskapskjole.

Jeg skal være forlover i to av bryllupene, og det tredje bare en vanlig gjest uten noen forpliktelser.

Hun som var i butikken jeg så på kjoler hos, men kanskje at det og bruke en slik kjole i et vanlig bryllup, ble litt vel fint................ :-?

Hva synes dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns en skal pynte seg i bryllup eg, og hvis kjolen ikkje er sånn at du på en måte "overgår" brudens kjole (det skal som regel godt gjøres!!) så kan jeg ikkje skjønne at det skulle gjøre noe om du går med den.. :)

Skrevet

Kan ikke skjønne hva for en kjole som kan være for fin å bruke i ett bryllup.. Synes godt du kan bruke samme kjolen, det hadde jeg gjort.

Gjest Gjesta
Skrevet

Enig med de over her, jeg syns tvert imot at jenter har blitt flinkere og flinkere til å kjøre skikkelig stil når de skal i bryllup, og ha skikkelige selskapskjoler på seg :)

Jeg bare lengter etter en invitasjon eller tre selv, for jeg har flere kjempefine kjoler som bare skriker etter å bli brukt!!

Skrevet

Tusen takk for svarene!!!

Jeg trur kanskje ekspeditøren i butikken sa dette fordi hun ikke kunne klare og få kjolen i butikken før to uker etter jeg skulle brukt den første gangen. For jeg vil ikke leie men kjøpe kjolen.........

Og det kunne hun ikke helt skjønne fordi en kunne jo bli lei av kjoler også da sa hun :o , og det har hun jo rett i, men men

Skrevet

"kjolebutikkdamer" blir sikkert lei av en kjole etter å ha brukt den to ganger, jeg ville ikke blitt det...

Har også en nyyydelig kjole som henger i skapet og bare venter på at noen skal sende meg en innvitasjon. Har jo ikke fått brukt kjolen en eneste gang ennå jo...

Men hvis de ikke får den inn før etter du skal ha den, er det ikke andre steder de kan skaffe den raskere eller har den "på lager" da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...