AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Du er mann som får mye oppmerksomhet fra ei annen dame. Du er godt gift og dama vet det men har et crush på deg. Du digger denne dama,syns hun er utrolig flott, men har valgt å holde avstand for å bevare ekteskap og selvrespekt. Du vet at dersom du gir litt etter for oppmerksomheten, er det farlig for deg. Du er så tiltrukket Så du syns du er flink som holder avstand. Men ville du informert kona? Om dama som gir deg oppmerksomhet og hvor "flink" du har vært til å holde dama på avstand? Hvorfor /hvorfor ikke? Anonymkode: d39b3...569
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Det er du mellom 55-60 år som nylig hadde denne tråden om det 20 år yngre crushet..?🤣 trodde du hadde vært åpen med kona di om det jeg.. Hvis ikke så ja, er du gift har du lovet henne troskap og ære, derav ærlighet. åpenhet varer lengst, men forbered deg på at hu kan bli paranoid, (ekstra på vakt) som min man ble når jeg fortalte om en slags crush.. Anonymkode: 45eb0...cb1 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er du mellom 55-60 år som nylig hadde denne tråden om det 20 år yngre crushet..?🤣 trodde du hadde vært åpen med kona di om det jeg.. Hvis ikke så ja, er du gift har du lovet henne troskap og ære, derav ærlighet. åpenhet varer lengst, men forbered deg på at hu kan bli paranoid, (ekstra på vakt) som min man ble når jeg fortalte om en slags crush.. Anonymkode: 45eb0...cb1 Aner ikke hva du babler om. Jeg er 42. Kvinnen som gir meg oppmerksomhet er omtrent samme alder tenker jeg, kanskje litt yngre men ikke mye. Ja jeg antar hun ville blitt stressa av det og usikker på om jeg skal si noe. Vil gjerne ha råd. Derfor jeg spør. Anonymkode: d39b3...569 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #4 Skrevet 26. juli 2018 Jeg var i en lignende situasjon for en tid tilbake, og var dum nok til å fortelle fruen..... Det ble et helvete.. Ikke sikkert at din reagerer på samme måte. Men mitt råd er hold kjeft, du har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 6cd29...0ce 10
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #5 Skrevet 26. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i en lignende situasjon for en tid tilbake, og var dum nok til å fortelle fruen..... Det ble et helvete.. Ikke sikkert at din reagerer på samme måte. Men mitt råd er hold kjeft, du har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 6cd29...0ce Hvorfor ble det et helvete? Var du begeistret for hun som ga deg oppmerksomhet og innrømte det overfor kona? Det er det jeg er redd for, at hun skal reagere dersom jeg innrømmer at jeg faktisk blei betatt. Men nei jeg har ikke gjort noe galt. Anonymkode: d39b3...569
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #6 Skrevet 26. juli 2018 Ikke si det, ikke noe godt som kommer ut av å gjøre det.... Anonymkode: 3734a...dfd 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #7 Skrevet 26. juli 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i en lignende situasjon for en tid tilbake, og var dum nok til å fortelle fruen..... Det ble et helvete.. Ikke sikkert at din reagerer på samme måte. Men mitt råd er hold kjeft, du har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 6cd29...0ce Jo...Han gjør noe galt. Han nærer opp under forelskelsen og går bak ryggen på kona. Han er emosjonelt utro. HaN må uansett om han forteller kona eller ikke holde seg unna denne damen og be hun skygge banen en gang for alle. Anonymkode: 16e7b...640 9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #8 Skrevet 26. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er mann som får mye oppmerksomhet fra ei annen dame. Du er godt gift og dama vet det men har et crush på deg. Du digger denne dama,syns hun er utrolig flott, men har valgt å holde avstand for å bevare ekteskap og selvrespekt. Du vet at dersom du gir litt etter for oppmerksomheten, er det farlig for deg. Du er så tiltrukket Så du syns du er flink som holder avstand. Men ville du informert kona? Om dama som gir deg oppmerksomhet og hvor "flink" du har vært til å holde dama på avstand? Hvorfor /hvorfor ikke? Anonymkode: d39b3...569 Er i den situasjonen nå. Det er ganske hardt. Kommer ikke til å si noe. Hadde denne dama sett normal ut hadde det sikkert vært greit. Men hun er helt nydelig. Noe av det vakreste jeg har sett. Hun gir meg masse oppmerksomhet og kan virkelig trykke på de rette knappene. Tør ikke å drikke i hennes selskap. Da hadde det sannsynligvis gått helt galt. Situasjonen er litt spesiell siden vi jobber borte fra hjemmet i lange perioder. Og vi har tilbragt mye tid sammen på kveldstid utenom jobb. Om noen uker er oppdraget ferdig og vi vil sannsynligvis aldri møtes igjen. Skal klare å holde meg på matta til da. Men føler meg som en drittsekk når jeg prater med kona på Skype. Det er vanskelig situasjon. Dette går jeg i graven med. Anonymkode: 2aee1...4e8 6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #9 Skrevet 26. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er i den situasjonen nå. Det er ganske hardt. Kommer ikke til å si noe. Hadde denne dama sett normal ut hadde det sikkert vært greit. Men hun er helt nydelig. Noe av det vakreste jeg har sett. Hun gir meg masse oppmerksomhet og kan virkelig trykke på de rette knappene. Tør ikke å drikke i hennes selskap. Da hadde det sannsynligvis gått helt galt. Situasjonen er litt spesiell siden vi jobber borte fra hjemmet i lange perioder. Og vi har tilbragt mye tid sammen på kveldstid utenom jobb. Om noen uker er oppdraget ferdig og vi vil sannsynligvis aldri møtes igjen. Skal klare å holde meg på matta til da. Men føler meg som en drittsekk når jeg prater med kona på Skype. Det er vanskelig situasjon. Dette går jeg i graven med. Anonymkode: 2aee1...4e8 Jeg foreslår du heller får skilsmisse fra kona di og går for denne damen siden det høres ut som du allerede emosjonelt sett vil ha henne. Ville du hatt kona di så hadde du ikke følt deg som en drittsekk... Anonymkode: 32e90...e39 10
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #10 Skrevet 26. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg foreslår du heller får skilsmisse fra kona di og går for denne damen siden det høres ut som du allerede emosjonelt sett vil ha henne. Ville du hatt kona di så hadde du ikke følt deg som en drittsekk... Anonymkode: 32e90...e39 Uenig det går an å bli tiltrukket av andre,selv om man elsker partneren sin.han unngår jo å gjøre noe galt.ts ikke si noe til kona siden du velger kona,men bryt kontakten med hun du er betatt av,og ta de følelsene inn til henne. Anonymkode: d85a0...445 9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #11 Skrevet 26. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uenig det går an å bli tiltrukket av andre,selv om man elsker partneren sin.han unngår jo å gjøre noe galt.ts ikke si noe til kona siden du velger kona,men bryt kontakten med hun du er betatt av,og ta de følelsene inn til henne. Anonymkode: d85a0...445 Inn til kona Anonymkode: d85a0...445
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #12 Skrevet 26. juli 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i en lignende situasjon for en tid tilbake, og var dum nok til å fortelle fruen..... Det ble et helvete.. Ikke sikkert at din reagerer på samme måte. Men mitt råd er hold kjeft, du har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 6cd29...0ce Enig,neste gang kan det være fruen som blir betatt, er faktisk best å ikke vite,det som er viktig er å unngå personen om man kan og å være trofast. Anonymkode: d85a0...445 4
Isambard Skrevet 26. juli 2018 #13 Skrevet 26. juli 2018 Nei. Hva skulle hensikten vært? Skryte av meg selv, gjøre kona sjalu og usikker, skape vondt blod mellom damene og generelt skape drama og trøbbel? Jeg har opplevd akkurat dette. Ved en anledning ganske seriøst fra en felles bekjent. Jeg og holdt klokelig kjeft. Det var jækla fristende å fortelle om det, men jeg lot være. Man blir jo litt kry av oppmerksomheten. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #14 Skrevet 26. juli 2018 Hvordan gir hun deg oppmerksomhet? Anonymkode: 3c18f...6b1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #15 Skrevet 26. juli 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg foreslår du heller får skilsmisse fra kona di og går for denne damen siden det høres ut som du allerede emosjonelt sett vil ha henne. Ville du hatt kona di så hadde du ikke følt deg som en drittsekk... Anonymkode: 32e90...e39 Jeg innser at her jeg jobber nå så lever jeg i en boble. Den er ikke virkelig. Kan sammenlignes med 1mnd på ferie hvor alt er nytt å spennende. Når jeg setter meg på flyet hjem vil alt dette bli et minne som blir svakere. Når jeg kommer hjem å spiser pizza og ser på gullrekka med min familie igjen veit jeg hvor jeg hører hjemme. Og jeg kommer ikke til å være utro. Selv om jeg glatt innrømmer at jeg er betatt. Denne damen er sivilingeniør med sydeuropisk opphav og kan virkelig få en mann til å føle seg verdsatt og spesiell. Har aldri opplevd maken. Eks: Vi jobber flere menn på samme kontor. Han går rett bort mens hun holder blikket rettet mot meg. Henter kaffekoppen og lager ny kaffe til meg og går igjen uten å si noe. Bare smiler diskre. Foran alle de andre. Mange slike småting hele tiden. Og det virker! Sterk, ekstremt feminin og målrettet. Helt vilt egentlig. Anonymkode: 2aee1...4e8 2
a l'orange Skrevet 26. juli 2018 #16 Skrevet 26. juli 2018 Du ber om råd, og dette er noe som i min verden absolutt er noe å snakke om, på samme måte som man snakker om alle andre livets små og store hendelser. Jeg mener at dersom man ikke kan snakke om sånt, lever man adskilt, side om side, og at det i seg selv er med på å ødelegge relasjonen. Samtidig ser jeg at flere her nevner at dette er noe de ikke kan eller vil snakke om, enkelte fordi kona vil ta det ille opp. Vel, i så tilfelle, tenker jeg at kona er med å bidra til at forholdet blir mindre intimt og trygt. Snakk om det, er mitt tips. Snakk om alt som er på hjertet. Om det blir trøbbel av det, javel, så blir det det. Men da er det opp til begge å jobbe med seg selv slik at det går an å være åpen om alt. 6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #17 Skrevet 26. juli 2018 La oss si det var din kone som opplevde noe slikt. Ville det vært OK for deg at hun «svevde lykkelig»? For øvrig fascinerende at ei dame som tilsynelatende vet at du er gift holder på sånn 😌 Anonymkode: 32e90...e39 10
a l'orange Skrevet 26. juli 2018 #18 Skrevet 26. juli 2018 (endret) På 26.7.2018 den 20.28, AnonymBruker skrev: For øvrig fascinerende at ei dame som tilsynelatende vet at du er gift holder på sånn 😌 Anonymkode: 32e90...e39 Det er veldig vanlig. Og desto mer viktig å få med seg kona på laget i møte med sånne, fremfor å gå bak ryggen på kona og ende opp i stry. Endret 13. oktober 2020 av a l'orange 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #19 Skrevet 26. juli 2018 3 minutter siden, a l'orange skrev: Og jo, selvfølgelig er det å elske en person, forenlig med både å bli betatt av andre og at andre blir betatt av en. Det å elske er en innstilling, det er den innstillingen, som avgjør hva man gjør når det skjer. Det er veldig vanlig. Og desto mer viktig å få med seg kona på laget i møte med sånne, fremfor å gå bak ryggen på kona og ende opp i stry. Jeg er glad jeg er i et forhold der slikt ikke skjer. Vi har kommunikasjon. Den ene merker sinnsstemningen til den andre og spør og så snakkes det eventuelt ut. Vi er ikke hele uten den andre. Anonymkode: 32e90...e39 2
AnonymBruker 42 Skrevet 26. juli 2018 #20 Skrevet 26. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er mann som får mye oppmerksomhet fra ei annen dame. Du er godt gift og dama vet det men har et crush på deg. Du digger denne dama,syns hun er utrolig flott, men har valgt å holde avstand for å bevare ekteskap og selvrespekt. Du vet at dersom du gir litt etter for oppmerksomheten, er det farlig for deg. Du er så tiltrukket Så du syns du er flink som holder avstand. Men ville du informert kona? Om dama som gir deg oppmerksomhet og hvor "flink" du har vært til å holde dama på avstand? Hvorfor /hvorfor ikke? Anonymkode: d39b3...569 Jeg ville informert. Fordi... Jeg hadde satt pris på om partner hadde gjort det samme, og fordi innbiller meg åpenhet om saker og ting så og si alltid er det beste i et forhold. Kan man ikke være ærlig om slikt, så tror jeg (FOR MIN DEL) forholdet er såpass skjørt det vil feile andre steder uansett... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå