AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 På et spillsted jeg besøker, så får man beskjed dersom det er 2 spillere i rommet som er koblet opp fra samme (IP)adresse. De har det vel slik for å avsløre juks. Hadde det vært en ide å ha det slik på KG også? Da hadde man jo kunne rapportert at det er mulighet for at 2 brukere diskuterer med seg selv? Anonymkode: 05250...c17
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Jeg tror ikke jeg er alene om å dele hus med noen som også har sin egen bruker her og det er rett som det er at vi er pålogga samtidig. Så selv om tanken din er god, vil vel dette bety at det vil gå utover oss i form av at vi får mindre personvern eller har større sjanse for å bli sjekket. Da hadde det vært bedre med en annen løsning. Anonymkode: 00287...ddd 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 Det er altfor lett å sørge for å bruke forskjellige IP-adresser. Anonymkode: 6087c...14a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #4 Skrevet 26. juli 2018 Hva om man deler kollektiv / husstand med noen andre, som også er medlemmer her på Kvinneguiden? Eller store studiesteder eller arbeidsplasser med velsig mange studenter / ansatte. Kanskje flere av dem har kontoer her på forumet... Anonymkode: ce70a...6d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå