AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Foreldrene mine er nødt til å ha paykiske problemer. Og broren min er schifoni. Kan jeg også ha noe? Jeg er ikke aggresiv når jeg krangler og krangler ikke stort heller. Men jeg merker på de at det sliter med noe psykisk fordi de snakker så på bærtur noen ganger. en annen ting er at når jeg skriver eller forklarer ting så skjønner sikkert ikke alle alltid hva jeg mener. Men nå er ikke jeg så god i norsk med tanke på lært dårlig norsk av moren min (hun er ikke norsk) på paprier hos legen når jeg var mindre sa han jeg hadde språkvansker. Anonymkode: 5f321...c16
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 schifoni er et sted i Italia. Anonymkode: a0ec7...0e6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: schifoni er et sted i Italia. Anonymkode: a0ec7...0e6 Jeg må innrømme at det ser ut som ett fint sted. Liten landsby, 55 innbyggere. Neste års sommerferie? Anonymkode: 1e676...fdc 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #4 Skrevet 26. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må innrømme at det ser ut som ett fint sted. Liten landsby, 55 innbyggere. Neste års sommerferie? Anonymkode: 1e676...fdc Hahaha Anonymkode: 5f321...c16
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 26. juli 2018 #5 Skrevet 26. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Foreldrene mine er nødt til å ha paykiske problemer. Og broren min er schifoni. Kan jeg også ha noe? Jeg er ikke aggresiv når jeg krangler og krangler ikke stort heller. Men jeg merker på de at det sliter med noe psykisk fordi de snakker så på bærtur noen ganger. en annen ting er at når jeg skriver eller forklarer ting så skjønner sikkert ikke alle alltid hva jeg mener. Men nå er ikke jeg så god i norsk med tanke på lært dårlig norsk av moren min (hun er ikke norsk) på paprier hos legen når jeg var mindre sa han jeg hadde språkvansker. Anonymkode: 5f321...c16 Schizofreni* Hvordan har oppveksten din vært? Føler du selv at du ikke har det bra? Hva føles vanskelig? Har du noen å snakke med? Klem❤️
Perelandra Skrevet 26. juli 2018 #6 Skrevet 26. juli 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå