Gå til innhold

Foreldrene mine er nødt til å h psykiske problemer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine er nødt til å ha paykiske problemer. Og broren min er schifoni. 

Kan jeg også ha noe? Jeg er ikke aggresiv når jeg krangler og krangler ikke stort heller. Men jeg merker på de at det sliter med noe psykisk fordi de snakker så på bærtur noen ganger.

en annen ting er at når jeg skriver eller forklarer ting så skjønner sikkert ikke alle alltid hva jeg mener. Men nå er ikke jeg så god i norsk med tanke på lært dårlig norsk av moren min (hun er ikke norsk) på paprier hos legen når jeg var mindre sa han jeg hadde språkvansker. 

Anonymkode: 5f321...c16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

schifoni er et sted i Italia. 

Anonymkode: a0ec7...0e6

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

schifoni er et sted i Italia. 

Anonymkode: a0ec7...0e6

Jeg må innrømme at det ser ut som ett fint sted. Liten landsby, 55 innbyggere. Neste års sommerferie? 

Anonymkode: 1e676...fdc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme at det ser ut som ett fint sted. Liten landsby, 55 innbyggere. Neste års sommerferie? 

Anonymkode: 1e676...fdc

Hahaha

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foreldrene mine er nødt til å ha paykiske problemer. Og broren min er schifoni. 

Kan jeg også ha noe? Jeg er ikke aggresiv når jeg krangler og krangler ikke stort heller. Men jeg merker på de at det sliter med noe psykisk fordi de snakker så på bærtur noen ganger.

en annen ting er at når jeg skriver eller forklarer ting så skjønner sikkert ikke alle alltid hva jeg mener. Men nå er ikke jeg så god i norsk med tanke på lært dårlig norsk av moren min (hun er ikke norsk) på paprier hos legen når jeg var mindre sa han jeg hadde språkvansker. 

Schizofreni* 

Hvordan har oppveksten din vært? Føler du selv at du ikke har det bra? Hva føles vanskelig? Har du noen å snakke med?

Klem❤️

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...