Gå til innhold

Ekkel lukt fra bak kjøleskapet...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en merkelig lukt på kjøkkenet og etter sniffe testen kommer det fra bak kjøleskapet. Dro det frem men ikke noe bak kjøleskapet. Var redd det kunne være en død mus. Hva kan lukten være da? Rottnende fisk artig lukt. Relativt nytt kjøleskap. 

Anonymkode: 0a645...605

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Under kjøleskap er det et dryppebrett. Sjekk det. 

Anonymkode: 1781e...297

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Under kjøleskap er det et dryppebrett. Sjekk det. 

Ååååå takk for godt svar! Ja det høres veldig riktig ut 😃men jeg visste ikke at det fantes engang. Hvor pleier dette dryppebrettet sitte? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååååå takk for godt svar! Ja det høres veldig riktig ut 😃men jeg visste ikke at det fantes engang. Hvor pleier dette dryppebrettet sitte? 

Inni kjøleskapet, på baksiden, helt nede ved gulvet.

Anonymkode: e1d78...31b

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vipper du opp kjøleskapet så ser du dryppebrettet, er som oftest veldig lett å ta av for å vaske. Er ikke inni kkøleskapet somen skriver over her. Det inni kjøleskapet er avrimingsrenne, har du fått melk etc i den kan det også lukte, men da lukter det ofte også inni kjøleskapey. Men er avrenningsbrettet stygt og lukter surt, ville jeg helt litt såpevann etterfulgt av rent vann i avrimningsrenna inni kjøleskapet.

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en skikkelig ekkel lukt bak det gamle kjøleskapet vårt, synes det luktet skikkelig gammel dame. Slik det lukter når man kommer inn i huset til en på nærmere 90, nærmere 100 år🙊 Var som noen skriver her noe bak som vi måtte vaske. 

Anonymkode: 9f9f5...9d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...