Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #21 Skrevet 9. mars 2005 nei ikke akkurat, men det lille bildet av en mann som henger på utsiden av døren vet du. For at man skal vite hvilken do som er for hvilket kjønn. Det er min måte å komme ut av skapet på, vet du. Adgang kun for herrer...
Gjest Catwoman Skrevet 9. mars 2005 #22 Skrevet 9. mars 2005 men sånn sett, vet vi at du er mann? Du ser rimelig kjønnsløs ut. Kvinner kan og gå i bukse, kle seg i blått og ha kort hår. Riktignok er du litt brei over skuldrene da.....
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. mars 2005 #23 Skrevet 9. mars 2005 Er vel strengt tatt ikke så mye lår og former på han heller.
Usikker Skrevet 9. mars 2005 #25 Skrevet 9. mars 2005 MMOOOODDEEEERRRRRAAAAAAATTOOOOOOOOOORRR!! Dakars - så ikke nødropet ditt før nå jeg da - jeg mi armløse moderatorkjærring Går det bra med deg vennen
Gjest Lompa Skrevet 9. mars 2005 #26 Skrevet 9. mars 2005 Jisses. for en høyt intellektuell tråd! Imponerende... Pikkpreik og flashing av pupper?! På et seriøst etablissement som dette....*Fnys!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå