Gå til innhold

Venninne har dorullene feil vei, frekt å snu den?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slik henger den, skjønte først ingenting for snurret den rundt i troen på at den hang rett vei, men kom jo ingenting. Hadde aldri trodd det om henne, hun virker så ordentlig 

2FB73E4E-2D5A-4FEA-9A32-B00110E8C1F6.jpeg

Anonymkode: 3afd1...da3

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er riktig vei

• Liker 5
Skrevet

Hahahhah, hadde aldri trodd det om hun😂 Troll.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Synes litt synd på de som MÅ ha dorullen kun 1 vei. Den mest uvesentlige tingen her i verden er hvilken vei dorullen henger.

Anonymkode: 47935...b85

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Riktig vei. 

skjermbilde2.png

Anonymkode: 3b7fe...132

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Det der er feil vei, og jeg snur alltid doruller som henger slik. 😁

Anonymkode: dbeff...def

• Liker 11
Skrevet

Her snakker vi i-landsproblem. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke fikse det der. Henger du den rett vei, kommer hun bare til å snu den igjen.

Kom deg vekk mens du kan, finn deg en ny venninne. Bra at hun avslørte seg selv, før dere ble altfor knyttet til hverandre.

Anonymkode: 287a9...763

• Liker 26
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Riktig vei. 

Hvorfor det, så lenge den har samme funksjon, og fungerer like bra uansett hvilken vei den henger?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

P.S. Jeg mente altså dorullen på bildet i HI, verdenspatent-tegningen viser hvordan det skal være.

• Liker 3
Gjest Brielle
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke fikse det der. Henger du den rett vei, kommer hun bare til å snu den igjen.

Kom deg vekk mens du kan, finn deg en ny venninne. Bra at hun avslørte seg selv, før dere ble altfor knyttet til hverandre.

Anonymkode: 287a9...763

🤣🤣🤣🤪👍🏻

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Riktig vei. 

skjermbilde2.png

Anonymkode: 3b7fe...132

Det der ser så idiotisk ut. Feil vei

Anonymkode: 96a08...fb1

• Liker 3
Gjest Stella Rose
Skrevet

Feil vei, for meg også, men riktig for andre.

Skrevet

Godt at du oppdaget det ts, før det gikk skikkelig galt 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er feil vei, og jeg snur alltid doruller som henger slik. 😁

Ja har pleid å gjøre det andre steder men nå er det kun jeg som er på besøk, redd det blir litt demonstrativt.

• Liker 1
Skrevet

Hahaha😄 jeg snur alltid😅

• Liker 3
Skrevet

På besøk er det frekt, på jobb er det greit.

Det er lettere å ta tak i enden om den ikke er klint inntil veggen.

• Liker 6
Skrevet

Dette er en diskusjon jeg virkelig aldri har skjønt - så lenge det er dopapir tilgjengelig skjenker jeg ikke hvilken vei den henger en tanke. Hvilken vei den blir hengende når det er jeg som henger opp ny rull er helt tilfeldig, og jeg hadde neppe lagt merke til det om noen hadde snudd den etterpå.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Daria said:

Dette er en diskusjon jeg virkelig aldri har skjønt - så lenge det er dopapir tilgjengelig skjenker jeg ikke hvilken vei den henger en tanke. Hvilken vei den blir hengende når det er jeg som henger opp ny rull er helt tilfeldig, og jeg hadde neppe lagt merke til det om noen hadde snudd den etterpå.

Du har aldri fomla etter en ende du verken ser eller på kort tid klarer å føle deg fram til, der BAK dorullen INNTIL veggen?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Jo, det har mye å si. Veggen er ofte skitten under der, og ligger den feil ligger papiret inntil veggen og det blir full av andres bakterier før man bruker det, kan få urinveisinfeksjon. I tillegg veldig upraktisk å rive av.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...