AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Del Skrevet 26. juli 2018 Hei! Noen her som er spesialisert i klinisk pedagogikk? Jeg har forstått det slik man må få jobb i BUP og videreutdanne seg sånn. Jeg er interessert i å høre hvor vanskelig det er å få en slik stilling, og om utdanningen er krevende. Håper noen har svar Anonymkode: 9c8fc...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg har master og er da klinisk barnevernspedagog. Jobber i den kommunale barneverntjenesten Anonymkode: ea3ff...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #3 Del Skrevet 27. juli 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har master og er da klinisk barnevernspedagog. Jobber i den kommunale barneverntjenesten Anonymkode: ea3ff...397 Må man ikke ta videreutdanning etter masteren for å bli klinisk barnevernspedagog? Sånn er det i allefall hvis man skal bli klinisk pedagog. Anonymkode: 27ca9...b9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #4 Del Skrevet 27. juli 2018 Jeg er klinisk pedagog og jobber i en BUP i Oslo. Det er ganske vanskelig å få jobb i en BUP hvis du ikke har relevant erfaring fra 2. lijen. Sikkert lettere utenfor Oslo da. Men når du har fått jobb i en BUP så er det normalt at arbeidsgiver betaler for RBUP løpet, sånn at du kan bli spesialist. Elsker jobben min, så kjør på hvis du brenner for barn og unges psykiske helse! Anonymkode: 70199...38a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #5 Del Skrevet 31. juli 2018 På 27.7.2018 den 22.29, AnonymBruker skrev: Jeg er klinisk pedagog og jobber i en BUP i Oslo. Det er ganske vanskelig å få jobb i en BUP hvis du ikke har relevant erfaring fra 2. lijen. Sikkert lettere utenfor Oslo da. Men når du har fått jobb i en BUP så er det normalt at arbeidsgiver betaler for RBUP løpet, sånn at du kan bli spesialist. Elsker jobben min, så kjør på hvis du brenner for barn og unges psykiske helse! Anonymkode: 70199...38a Tusen hjertelig takk for svar. Hva mener du med "hvis du ikke har relevant erfaring fra 2. linjen?"? Anonymkode: 9c8fc...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #6 Del Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen hjertelig takk for svar. Hva mener du med "hvis du ikke har relevant erfaring fra 2. linjen?"? Anonymkode: 9c8fc...9a7 Vanskelig å få jobb i BUP hvis du ikke har erfaring fra BUP eller andre lignede instanser. Anonymkode: 70199...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #7 Del Skrevet 1. august 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å få jobb i BUP hvis du ikke har erfaring fra BUP eller andre lignede instanser. Anonymkode: 70199...38a Skjønner. Var BUPs utdanning for å bli spesialisert i klinisk pedagogikk vanskelig/krevende? Anonymkode: 9c8fc...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #8 Del Skrevet 3. august 2018 På 1.8.2018 den 20.59, AnonymBruker skrev: Skjønner. Var BUPs utdanning for å bli spesialisert i klinisk pedagogikk vanskelig/krevende? Anonymkode: 9c8fc...9a7 Spesialiseringen på RBUP er todelt. Du tar spesialisering i ped og så må du velge metodefordypning. Her kan du velge mellom kognitiv terapi, intersubjektiv psykoterapi, familieterapi eller sped og småbarns psykiske helse. Jeg synes metodefordypningen var mer utfordrende enn jeg hadde trodd. Pedagogikk delen var lettere fordi den var jeg mer kjent med fra før. Anonymkode: 70199...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå