Brukernavn02 Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Hei! I vår startet jeg i ny jobb. Det er en veldig krevende jobb og de har brukt lang tid på å lært meg opp. Jeg synes jobben var vanskelig og ikke passet meg bra fra dag 1, men tenkte at alt ble bedre når jeg var ferdig opplært. Jeg mistrives fortsatt i jobben, har ingenting med kollegaer men vil egentlig bare ha en med arbeidsoppgaver som passer meg bedre. Vet at jeg får sånn ca samme lønn uansett. Men problemet er at jeg ikke tørr å si at jeg vil slutte når de har brukt så mye tid på å lære meg opp, i tillegg til at jeg vil finne en ny jobb før jeg slutter og lurer på hvordan jeg skal gjøre det med referanse? Vil ikke si at jeg ønsker å slutte før jeg har funnet noe annet. Håper på svar. Ekstrahjelp jente 19 år
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Bruk tidligere referanser framfor nåværende sjef, lærer eller en kollega. Anonymkode: 1f705...203
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #3 Skrevet 27. juli 2018 Når er i "vår"? Snakker vi mars eller mai? Hvis du begynte i mai, som også er en vårmåned, så har du jo knapt jobbet noen måneder, i så fall ville jeg gitt meg et par måneder til. Om du begynte i mars kan jeg forstå det litt mer hvis du overhodet ikke kjenner at du takler oppgavene ennå (På 3-4 måneder bør man kjenne at det begynner å bli litt mer "flyt"). Anonymkode: 1de49...31b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå