AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Hei! Vi prøver å bli gravide.. Hadde eggløsning rundt den 19juli ifølge Flo appen. Hadde sex hver dag i 6 dager rundt dette. I går (6dager etter) fikk jeg slim på papiret når jeg tørket meg med mye møkt blod..(Sorry for detaljer). Fikk litt brunlig utflod den dagen, men ikke noe mer.. Har hatt litt murring i underlivet de siste dagene.. tør ikke å ha for store forventninger, men håper skikkelig det klaffet nå.. kan det være en festeblødning? Når det var kun en blødning den ene dagen?? 😊 Anonymkode: aaba4...778
Gjest LiMaSK Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 Selvfølgelig kan det ha vært det, egget fester seg sånn ca 6 dager etter "egg og celle møtes", hos noen tar det kortere og hos noen tar det lenger. Jeg er ingen ekspert på dette da jeg ikke har vært gravid selv, men har gjort mye research da jeg er fryktelig nysgjerrig. Det sikreste er jo å ta en test, me jeg ville ha ventet noen dager til da det kan være litt tidlig ennå. Jeg vet det er vanskelig i forhold til forventningene da jeg har sittet med utallige negative tester i hånden selv.. Lykke til 👍😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå