Gå til innhold

Hva skjer om pakke uten sporing ikke får plass?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om en pakke uten sporing er blitt sendt, og ikke får plass i postkassen, får man da beskjed om at den er på postkontoret? Eller må man gå ned å høre selv?

og er det normalt å vente i 16 dager på en pakke som er sendt innenlands?? Pakken er mest sannsynlig sendt uten sporing.. vet dessverre ikke siden selger kommuniserer dårlig(altså ikke svarer i det hele tatt:)))

Anonymkode: 880b4...726

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har forhåndsbetalt til en privatperson, er det vel ikke usannsynlig at pakken aldri er sendt.

Anonymkode: bc007...1b5

• Liker 1
Skrevet

Da får du en lapp i postkassen med beskjed om å hente pakken på nærmeste postkontor eller post i butikk.

Høres ikke normalt ut med 16 dagers leveringstid nei, men spørs litt på hvor den skal sendes fra og til også, men så lenge det er innenfor landegrensene så burde det ikke ta 16 dager, så fremt det ikke er i julerushet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Miklo Velka skrev:

Da får du en lapp i postkassen med beskjed om å hente pakken på nærmeste postkontor eller post i butikk.

Høres ikke normalt ut med 16 dagers leveringstid nei, men spørs litt på hvor den skal sendes fra og til også, men så lenge det er innenfor landegrensene så burde det ikke ta 16 dager, så fremt det ikke er i julerushet.

Er innenlands🙂 Selger har ikke svart på noen meldinger siden jeg overførte.. finner heller ingen telefonnummer eller noe annen informasjon om henne på Google. Vet du hva jeg burde jgjøre? Vurderer snart å anmelde henne

Skrevet

Om det er norgespakke (kan ikke se for meg at brev ikke vil passe i en postkasse) så kommer disse med sporing uansett, det har det i hvertfall de siste gangene jeg har sendt noe som ikke får plass i en vanlig/stor konvolutt. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du kan se langt etter den pakken din. Tipper den aldri ble sendt. 

Anonymkode: 72b98...012

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Er innenlands🙂 Selger har ikke svart på noen meldinger siden jeg overførte.. finner heller ingen telefonnummer eller noe annen informasjon om henne på Google. Vet du hva jeg burde jgjøre? Vurderer snart å anmelde henne

Her hjelper det nok kun,

med Hells Angels eller Bandidos..

Lykke til :nordvesta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...